Hoto hu huu!
Valvoja: Modet
Hoto hu huu!
Nimimerkkini voi poistaa ilman sen kummenpia selittelyjä. Kiitos!
Re: Hoto hu huu!
Ilman sen kummempia selittelyjä foorumin linja on se, että profiilin poistot toteutetaan yksityisviestillä. Kaikki nämä julkiset pyynnöt luetaan martyyrikohtauksen piikkiin.
--tri_Hoto--
Mikä siinä on että aika ajoin näkee jotain itkupotkuraivareita ja pyydetään julkisesti nimimerkin poistoa, eikä sitä vaan voi olla kirjautumatta sisään jos vanne kiristää? Voihan olla, että myöhemmin tekee mieli vaikka kurkata majoitusmuistiota, vaikka muuten jättää seuraamatta.
klupin talidomi
- Matkaaja25
- Downshiftaaja
Marttyyrikohtaus kuten Hoto yllä totesi.jimmy kirjoitti:Mikä siinä on että aika ajoin näkee jotain itkupotkuraivareita ja pyydetään julkisesti nimimerkin poistoa, eikä sitä vaan voi olla kirjautumatta sisään jos vanne kiristää?
Aika moni taitaa palata takaisin uuden nimimerkin turvin.jimmy kirjoitti:Voihan olla, että myöhemmin tekee mieli vaikka kurkata majoitusmuistiota, vaikka muuten jättää seuraamatta.
Nykyisestä viestimäärästä päätellen ei.Matkaaja25 kirjoitti: Aika moni taitaa palata takaisin uuden nimimerkin turvin.
Batok kirjoitti:Nimimerkkini voi poistaa ilman sen kummenpia selittelyjä. Kiitos!

My problem with unions is they breed mediocrity.
Musta on aika hämmentävää että aina suhtaudutaan näihin ns marttyyritarinoina...varsinkin kun yleensä ilmoittajina on ne palstan todellinen aktiivi....hyvässä ja pahassa
Ja ensimmäisinä onnittelijoina ihmiset jotka ei tuota yhtään mitään...
Koskaan ei tule mieleen että vika ois palstassa, palstalle kirjoittajissa, modeissa jne?
Halutaanko ihan oikeesti tappaa tää palsta?
Koskaan ei tule mieleen että vika ois palstassa, palstalle kirjoittajissa, modeissa jne?
mul tulee aina näist modeista mielee sellanen rasukka(koulukiusattu, vasikka, läski...ym.) mil ei oo mitää muuta elämää ja nauttii kun päässee kerrankin pätemää/poistamaan viestin. nykyää jonkun verran tulee seurattua erinlaisia foorumeita/myyyntipalstoja ym... kaikissa samanlainen meininki heti ollaa piipittämässä ja uhkailemassa porttikielolla tai erottamisella. ymmärtäisin jos joku menis oikee henkilökohtaisuuksiin. mut täl palstalla ei pääs jätkät lähellekään henkilökohtaisuuksiin ni olla jakaas banaania. mut seuraillaa mihin suuntaa tämäkin foorumi menee.
Mitä vähemmän ihminen tajuaa aiheesta, sitä enemmän hän luulee tietävänsä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kyseinen nimimerkki aloitti tämän "tervemenoa" toivotus keljuilu buumin.tappi2 kirjoitti:Musta on aika hämmentävää että aina suhtaudutaan näihin ns marttyyritarinoina...varsinkin kun yleensä ilmoittajina on ne palstan todellinen aktiivi....hyvässä ja pahassa
SLAVA UKRAINI
Mielestäni parhaat kirjottajat on savustettu pihalle jo aikaa sitten.tappi2 kirjoitti: Halutaanko ihan oikeesti tappaa tää palsta?
Unohdit vielä sen että nää luulee/uskoo olevansa aina oikeassa joka asiassa.japa79x kirjoitti:mul tulee aina näist modeista mielee...
- der Bomber
Mielenkiinnosta haluaisin tietää listan parhaista kirjoittajista, jotka on savustettu pihalle?tukataa kirjoitti: Mielestäni parhaat kirjottajat on savustettu pihalle jo aikaa sitten.
Viimeksi muokannut der Bomber, 2.7.2016 1:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- DelArco
- นอกรีต
- Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
- Viesti:
Määkin tiedän, että en ole lähelläkään parasta, enkä aikoihin edes aktiivista kirjoittajaa, mutta kyllä mä melkein päivittäin olen palstan tsekannut vuodesta 2004.
Tätä vasten, saatan olla tyhmä, mutta en ainakaan itse koe, että ketään olisi savustettu ulos.
Toisilla vaan luonnollisesti on sekä herkempi hipiä, että lyhyempi sytytyslanka.
Saatte olla vapaasti eri mieltä.
Tämä vaan aktiivisesti joskus kirjoittaneena ja vielä aktiivisemmin koko ajan sivusta seuranneena.
Tätä vasten, saatan olla tyhmä, mutta en ainakaan itse koe, että ketään olisi savustettu ulos.
Toisilla vaan luonnollisesti on sekä herkempi hipiä, että lyhyempi sytytyslanka.
Saatte olla vapaasti eri mieltä.
Tämä vaan aktiivisesti joskus kirjoittaneena ja vielä aktiivisemmin koko ajan sivusta seuranneena.
Se on varmaan jokaisen oma asia kenen jutuista tykkää, joten oma listasi on varmaan erilainen.der Bomber kirjoitti: Mielenkiinnosta haluaisin tietää listan parhaista kirjoittajista, jotka on savustettu pihalle?
Esimerkkinä heitetään vaikka Thani jonka juttuja oli ihan kiva lueskella + että järjesti tapaamisia ym. Ilkallakin oli usein ihan asiaa jne...
- der Bomber
Minä tykkäsin Thanin jutuista. Myös Ilkan juttuja/vänkäämisiä tulee ikävä. Mutta en kyllä usko, että kumpaakaan olisi savustettu ulos palstalta.tukataa kirjoitti:Se on varmaan jokaisen oma asia kenen jutuista tykkää, joten oma listasi on varmaan erilainen.der Bomber kirjoitti: Mielenkiinnosta haluaisin tietää listan parhaista kirjoittajista, jotka on savustettu pihalle?
Esimerkkinä heitetään vaikka Thani jonka juttuja oli ihan kiva lueskella + että järjesti tapaamisia ym. Ilkallakin oli usein ihan asiaa jne...
Nämä ei olekaan uskon asioita.der Bomber kirjoitti: Mutta en kyllä usko, että kumpaakaan olisi savustettu ulos palstalta.
- der Bomber
Faktat sitten pöytään, äläkä lässytä turhasta.tukataa kirjoitti:Nämä ei olekaan uskon asioita.der Bomber kirjoitti: Mutta en kyllä usko, että kumpaakaan olisi savustettu ulos palstalta.
Voit kysellä itse ihan henkilökohtaisesti jos kiinnostaa.
Kertokoon itse faktansa sinulle.
Kertokoon itse faktansa sinulle.
Thanista tykkäsi kaikki, epäilen savustusta.
Ilkka mielipiteet kärkkäitä. Lopetti kuitenkin itse. Kerro lisää nukke, olenko väärässä?
Ilkka mielipiteet kärkkäitä. Lopetti kuitenkin itse. Kerro lisää nukke, olenko väärässä?
Kukaan ei varmaan jää kaipaamaan!Batok kirjoitti:Nimimerkkini voi poistaa ilman sen kummenpia selittelyjä. Kiitos!

Tämä on aika erikoinen foorumi siinä mielessä, että on jatkuvan moderoinnin kohteena. Esimerkkinä annan paljon uudemman ihan eri aiheisen foorumin, josta en ole nähnyt yhtäkään viestiä sensuroitavan/moderoitavan, eikä siihen ole ollut tarvettakaan. Siellä on kuitenkin viestimäärä jo lähes puolet tämän foorumin viesteistä. Ovatko Thaimaasta kiinnostuneet jotenkin erilaisia ihmisryhmänä? Tietyn tyyppiset hakeutuu tänne, mutta ei esim tuonne? Jos täältä suoraan blokkaisi about 10 nimimerkkiä, niin ehkä tämä voisi palata entiselle tasolleen, tai ainakin taso paranisi. Kenties itsekin kuulun niihin. Tosin poistamalla käyttäjiä, viestien määrä vähenisi radikaalisti, mutta ehkä sitten päästäisiin paremmin itse aiheeseen? Thaimaahan. Ihan satunnainenkin kävijä, minä mukaan lukien, provosoituu tietyn tyyppisistä viesteistä ja alkaa laukomaan takaisin. Helpottaisi moderointia kummasti, kun vaan kylmästi heittäisi osan porukasta pysyvästi ulos. Ei mikään tilapäinen banni auta. Kehittää vaan lisää kiukkua sen bannin aikana.
Esim:
- Nimimerkit, jotka katsovat Thaimaata vain "vaaleanpunaisten silmälasien läpi".
- Nimimerkit, jotka laittavat viestejä vain kasvattaakseen omaa viestimääräänsä esim laittamalla turhanpäivisiä linkkejä ja vänkäämällä joka asiasta. Tästä tulee mieleen joku vanhus, joka haluaa jättää tähän maailmaan jonkinlaisen muiston/testamentin itsestään.
- Poliittisesti suuntautuneet yrittäjät
- "Kaikkitietävät", jotka vain haluavat päteä, kenties sitä itsekään tajuamatta.
Esimerkkejähän löytyy joka lähtöön. Miettikää itse! Tällaisenaan tää menee kyllä tosi ankeaksi...
- DelArco
- นอกรีต
- Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
- Viesti:
Tälle ylä vitonen!tzyy kirjoitti: - Nimimerkit, jotka katsovat Thaimaata vain "vaaleanpunaisten silmälasien läpi".
- Nimimerkit, jotka laittavat viestejä vain kasvattaakseen omaa viestimääräänsä esim laittamalla turhanpäivisiä linkkejä ja vänkäämällä joka asiasta. Tästä tulee mieleen joku vanhus, joka haluaa jättää tähän maailmaan jonkinlaisen muiston/testamentin itsestään.
- "Kaikkitietävät", jotka vain haluavat päteä, kenties sitä itsekään tajuamatta.

Kuulun varmasti itsekin tähän ryhmään tavalla tai toisella mutta aivan samaa mieltäDelArco kirjoitti:Tälle ylä vitonen!tzyy kirjoitti: - Nimimerkit, jotka katsovat Thaimaata vain "vaaleanpunaisten silmälasien läpi".

Minun mielestäni palstan laadusta vikisee eniten ne jotka eivät itse synnytä mitään.
Jos ei itse pysty avaamaan yhtään kunnolla jäsenneltyä ketjua niin turha vikistä palstan laadusta.
Nyt kaikki arvostelijat vaan avaamaan omia laadukkaita ketjuja.
Jos ei itse pysty avaamaan yhtään kunnolla jäsenneltyä ketjua niin turha vikistä palstan laadusta.
Täysin samaa mieltä! Oli tuohon aiempaan viestiin tarkoitus myös mainita muutama kirjoittaja, joiden juttuja itse kaipaan lisää, ja sinä varsinkin kuulut niihin. Itseasiassa ajattelin ottaa juuri sinut positiiviseksi esimerkikisi kiinnostavasta kirjoittajasta. Thanin jutut oli myös mukavaa luettavaa, vaikkakin erilaisia ja niitä itse olen jäänyt kaipaamaan. Monen monta muutakin nimimerkkiä löytyy, mutta niiden luetteleminen tuskin on tarpeen. Joskus vaan täältä sohjolasta käsin ei uudet avaukset synny itsestään, vaikka thaikkuvaimo täällä onkin. Sitten kun on itse paikanpäällä, niin tulee taas monia avauksia ja kysymyksiä mieleen, joista haluaa aloittaa uusia keskusteluja. Jokseenkin turhanpäiväistä mun mielestä alkaa kehittämään juttuja tyhjästä, mutta mielenkiintoa asiallisiin juttuihin varmaan löytyy kaikilta Thaimaasta kiinnostuneilta ja niitä on mukava lukea, vaikka ei aina kommentoisikaan. Vaikka ei aina itse avaisikaan uutta ketjua, niin moneen ketjuun voi toki antaa lisää asiallista infoa, jos sellaista oikeasti löytyy.Faranki kirjoitti:Minun mielestäni palstan laadusta vikisee eniten ne jotka eivät itse synnytä mitään.
Tässä nyt pari omaa avausta (jos minua tarkoitit "laadukkaiden" ketjujen avaamisella), jotka mielestäni ovat olleet ihan asiallisia ja joista kenties jollekin muulle ollut hyötyä:
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=75&t=38970
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=34&t=39475
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=75&t=42135
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=34&t=43966
Ei mitenkään tarkoitus puolustella itseäni ja olen kyllä itsekin syyllistynyt todella ala-arvoisiin juttuihin. Provosointi ja sen aloittaminen on mielestäni turhaa hommaa, eikä palvele ketään, trollitehtaita lukuunottamatta.
Kiitos vaan kehuista ja en tarkoittanut ketään erityisesti vaan yleisesti heitin. Kyllä ne sanottavat välillä loppuu itse kultakin.tzyy kirjoitti:(jos minua tarkoitit "laadukkaiden" ketjujen avaamisella),
Itseasiassa mä luuulen, että moni asiakirjoittaja tai mielenkiintosen rapsan heittäjä vaan lakkaa kun ei ole enää mitään sanottavaa.
Eli he ovat mielummin hiljaa kun alkavat alentamaan omaa "rimaa". Jotenkin Thanista tulee tämmönen tapaus mieleen.
Kyllä ne ideat hiipuu runsaammistakin lähteistä lopulta.
Juurikin näin. Ne kirjoittajat jotka kitisevät modeista ja itkevät muutenkin, ovat niitä jotka kommentoivat joka ikiseen ketjuun, vaikka mitään sanottavaa ei ole. Pakko vaan kommentoida kaikkea. Sitten leikitään marttyyriä ja voivotellaan kun on palstalla huono taso.Faranki kirjoitti:Minun mielestäni palstan laadusta vikisee eniten ne jotka eivät itse synnytä mitään.
Ei tule ikävä Batokia.