Rekisteröityminen
Valvoja: Modet
Rekisteröityminen
Missä vika kun reilun 20 kerran jälkeen ei rekisteröityminen onnistu, Se suojauskoodi tulee yhä uudelleeen ja uudelleen.
Käyttäjätunnus 6 pitkä, salasana 8 pitkä, hotmailosoite ja sitten aina tukehtuu siihen suojakoodiin. Voiko sen tosiaan kirjoittaa väärin yli 20 kertaa vai onko vika jossain muussa ?? Olenko tullut värisokeaksi.
Tunnus ei tulisi minulle vaaan kaverille joka ei nyt sattuneesta syystä pääse nettiin mutta on antanut tiedot rekisteröitymistä varten että hän pääsisi sitten kohta alkuun koska hänellä olisi sitten käyttöä klupin foorumilla.
Käyttäjätunnus 6 pitkä, salasana 8 pitkä, hotmailosoite ja sitten aina tukehtuu siihen suojakoodiin. Voiko sen tosiaan kirjoittaa väärin yli 20 kertaa vai onko vika jossain muussa ?? Olenko tullut värisokeaksi.
Tunnus ei tulisi minulle vaaan kaverille joka ei nyt sattuneesta syystä pääse nettiin mutta on antanut tiedot rekisteröitymistä varten että hän pääsisi sitten kohta alkuun koska hänellä olisi sitten käyttöä klupin foorumilla.
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Re: Rekisteröityminen
Kyllä sen voi kirjoittaa väärin aika monta kertaa.
Lähetä vaikka minulle ne tiedot, niin katsotaan monellako yrityksellä onnistun.
Lähetä vaikka minulle ne tiedot, niin katsotaan monellako yrityksellä onnistun.
--tri_Hoto--
Kannattaa muistaa että varsinkin Mozillan suojausohjelmat: NoScript ym,
saattavat estää kirjautumisen, ja sitten ne keksit.
saattavat estää kirjautumisen, ja sitten ne keksit.
Tässä tapauksessa vika oli siinä että sähköpostiosoite ei kelvannut. Tuo rekisteröitymissysteemi ei vaan osannut kertoa sitä.
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Ihan muutaman kerran on mulla hermot mennyt rekistöityessä joillekkin sivuille.MauKhang kirjoitti:Tässä tapauksessa vika oli siinä että sähköpostiosoite ei kelvannut. Tuo rekisteröitymissysteemi ei vaan osannut kertoa sitä.
Kaiken muun kun oon jo kirjoittanut, niin ei hyväksykään sähköpostia koska siinä on väliviiva.
mm. Air Asialla taisi olla tämä ongelma ja lentoliput piti lähettää muijan sähköpostiin.
-
hmm, mullakin on väliviiva sähköpostissa, eikä oo ollut sen kanssa ongelmia. Ei edes air asialla....Johnny83 kirjoitti:Ihan muutaman kerran on mulla hermot mennyt rekistöityessä joillekkin sivuille.MauKhang kirjoitti:Tässä tapauksessa vika oli siinä että sähköpostiosoite ei kelvannut. Tuo rekisteröitymissysteemi ei vaan osannut kertoa sitä.
Kaiken muun kun oon jo kirjoittanut, niin ei hyväksykään sähköpostia koska siinä on väliviiva.
mm. Air Asialla taisi olla tämä ongelma ja lentoliput piti lähettää muijan sähköpostiin.