Kunnon kartta Bangkokista?
Kunnon kartta Bangkokista?
Nyt olen printanut meidän tosi P****printterillä joka kartta mitä olen löytänyt. Osaan mennä vaikka kävelemällä MBK:hon (niin tehtiin viimekin kerralla vaikka mieheni vähän epäilikäyttää Skywayn ja haluan myöskin kokeilla metroa MUTTA, ainoa asia mitä haluan oikeastaan 5-kertainen hinta ihan samasta mukamas kokemuksesta 

Re: Kunnon kartta Bangkokista?
Pistän nyt tähän topicciin kanssa yhden kysymyksen kartoista(sori).
onko thaimaasta semmoista GT-kartta tyylistä jonka sais koneelle? se olisi kätevä kannettavassa kun välillä tulee puörittyä kuin puolukka p****ssa...

onko thaimaasta semmoista GT-kartta tyylistä jonka sais koneelle? se olisi kätevä kannettavassa kun välillä tulee puörittyä kuin puolukka p****ssa...

Asiat eivät koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Ei löydy netistä kunnon tiekarttoja, jos kunnon maantiekartat kiinnostaa niin silloin pitää mennä lähimpään hyvin varustettuun kirjakauppaan Thaimaassa.juie kirjoitti: onko thaimaasta semmoista GT-kartta tyylistä jonka sais koneelle? se olisi kätevä kannettavassa kun välillä tulee puörittyä kuin puolukka p****ssa...![]()
by Berndtson
- Thailand
- Thailand North
- Bangkok
- Phuket
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Kyllä ainakin Mapmagicin Thailand map 2007 toimii riittävän hyvin. Ei ole niitä Lassen mutapolkuja kylläkään, mutta tava ajoneuvolle riittävä.juie kirjoitti:Pistän nyt tähän topicciin kanssa yhden kysymyksen kartoista(sori).
onko thaimaasta semmoista GT-kartta tyylistä jonka sais koneelle? se olisi kätevä kannettavassa kun välillä tulee puörittyä kuin puolukka p****ssa...![]()
Ainakin mulle riitti läppäriin.
Rhino kirjoitti:Kyllä ainakin Mapmagicin Thailand map 2007 toimii riittävän hyvin. Ei ole niitä Lassen mutapolkuja kylläkään, mutta tava ajoneuvolle riittävä.
Ainakin mulle riitti läppäriin.
Olen myös yrittäny kaivella ohjeita tohon. Garmin toimii kyllä tosin hyvin, mutta läppäriversio olis poikaa kansRhino kirjoitti:En muista sainko joskus confattua nuo Map Magicin kartat OziExploreriin tai johonkin toiseen GIS:iin. Olikohan ArcGis, kattelen viikonloppuna jos ehin. Ne toimi GPS:n kanssa.

Niin joo ja Bangkokkiin oli oma MapMacig Bangkok.
Jos olet Suomessa, laita yv:llä osoite niin laitan tulemaan Magic Map Bangkok 04 -05. Sattuu olemaan yksi ylimääräinen. Sisältää paperi- ja CD-versionGituli kirjoitti:Nyt olen printanut meidän tosi P****printterillä joka kartta mitä olen löytänyt. Osaan mennä vaikka kävelemällä MBK:hon (niin tehtiin viimekin kerralla vaikka mieheni vähän epäilikäyttää Skywayn ja haluan myöskin kokeilla metroa MUTTA, ainoa asia mitä haluan oikeastaan 5-kertainen hinta ihan samasta mukamas kokemuksesta
เข้าเมืองตาหลิ่ว ต้องหลิ่วตาตาม
Kiitoksia palon I Ovn, mutta lähdetään jo huomenna
Sekä ajatukset että hermot katkesi silloin kun kirjoitin viestin) joten - tiedän miten kulkea sekä Sky Trainilla että Metrolla, mutta tämä toinen osapuoli ei viitsisi kävellä metriäkään vaan pitäisi kuljettaa ovelta ovelle
Minulla on kaikki nämä "reittikartat" mutta riippuen miltä sivulta niitä ottaa, niin joka ikinen on erilainen, ainakin minun järjen mukaan (ja siinävoi tietysti olla hyvinkin isoja puutteita).
Siis, eikä Snake Farm on ihan keskustassa? Olen nähnyt jo kaikki Bhuddat etc., nyt haluan oikeastaan vain shoppailla ne 4 yötä/kolme kokonaista päivää kun ollaan Bangkokissa

Siis, eikä Snake Farm on ihan keskustassa? Olen nähnyt jo kaikki Bhuddat etc., nyt haluan oikeastaan vain shoppailla ne 4 yötä/kolme kokonaista päivää kun ollaan Bangkokissa