KLM lento 30.11.2008 Helsinki-Amsterdam-Bangkok
KLM lento 30.11.2008 Helsinki-Amsterdam-Bangkok
Onko ketään samalle lennolle lähtijöitä? Jos lento edes pääsee lähtemään. Ja jos ei lähde niin mitä meinasitte tehdä? Vaihdatteko matkakohdetta ?
Re: KLM lento 30.11.2008 Helsinki-Amsterdam-Bangkok
Mulla kans KLM lento Adam-BKK mut vasta 6.12... alkaa jännittää pääseekö. Toivottavasti saa vaihdettua kohdetta jos ensviikolla selviää, ettei pääse. Vakuutuksesta pitäis saada omansa pois, mut ei paljon lohduta jos jää 3 viikon matka tekemättä
Alle viikon varoajalla hiukka hankalaa lähtee muualle kun jonnekkin haisevalle kanarialle, eikä lomaakaan voi siirtää.

นักเดินทาง
Mulla KLM 2.12 tiistaina... kynnet on jo kaikki syöty odotellessa
Chang, Pattaya, BKK, HuaHin, Samui, Phangan, Krabi, Lanta, Phuket, PhiPhi, Samet, Muk, Railay, Nong Khai, Buriram, Ubon. Visarunit:Phnom Penh,Langkawi,Vientiane
Ei kannata kynsiä syödä vaan tutkailla nyt Plan B vaihtoehtoja ja heti kun varmistus peruutukseen tulee niin toteuttaa mitä pystyy.. Ketjun aloittajan lento on jo varmaan peruttu.. Jos eivät ole ilmoittaneet, niin kannattaa ottaa itse yhteyttä..Tremula kirjoitti:Mulla KLM 2.12 tiistaina... kynnet on jo kaikki syöty odotellessa
Mitä tulee rahojen takaisinsaamiseen, niin jos budjetti on lentolipuista kiinni, niin soitto luottokuntaan vain niin voivat nostaa luottorajaa entisiä rahoja odotellessa

Joo eli peruttuhan se. Tänään soitin KLM:lle ja sanoivat täyden rahojenpalautuksen maksutta. Full refund.
Tää oli hyvä tieto. Eli ei tarvi ees vakuutusyhtiön kanssa painia... Toivotaan nyt et viikossa kuitenkin aukeis. Oon luvannut nähdä tuttuja Thaimaassa jo aika liudan ja ois mukavaa pitää lupaus.tuksu kirjoitti:Joo eli peruttuhan se. Tänään soitin KLM:lle ja sanoivat täyden rahojenpalautuksen maksutta. Full refund.
นักเดินทาง
Mulla lähtö to 4.12 Kiitos tiedosta että rahat saa takasin kun muualle en meinaa mennä!
Hartsa69 toivotaan et nahdaan taalla....
Toivotaan onhan tässä vielä aikaa!Kerro Ileen meiltä terveisiä!
Mulle siis sanottiin et joko lähtöpäivämäärää siirretään tai sitten rahat palautetaan. Sain KLM:ltä sähköpostin valittuani rahojenpalautuksen ja sieltä löytyi linkki johonkin tällaiseen systeemiin mihin piti täyttää kaikki pankkitiedot.
Nyt on äkkilähtö varattu Surat Thaniin 4.12.-19.12.2008
Eli sieltä sitten jollekkin noista saarista 
Nyt on äkkilähtö varattu Surat Thaniin 4.12.-19.12.2008

Jos Taolle eksyt niin siel toivon mukaan nähdään =)tuksu kirjoitti:Mulle siis sanottiin et joko lähtöpäivämäärää siirretään tai sitten rahat palautetaan. Sain KLM:ltä sähköpostin valittuani rahojenpalautuksen ja sieltä löytyi linkki johonkin tällaiseen systeemiin mihin piti täyttää kaikki pankkitiedot.
Nyt on äkkilähtö varattu Surat Thaniin 4.12.-19.12.2008Eli sieltä sitten jollekkin noista saarista
นักเดินทาง
Sori offtopic...mutta mitä makso ja mistä varasit? Mulla ja parilla kaverilla 2. päivä lähtö Bangkokiin, aika hiljasta taitaa olla. Kaikenmoista vaihtoehtoo on kyllä katottu, mutta hinta ei sais oikeestaan nousta siitä mitä ollaan jo maksettu eli n.1000 eurosta. Koh Phanganille olis tarkotus päästä mahdollisimman iisisti.tuksu kirjoitti:Nyt on äkkilähtö varattu Surat Thaniin 4.12.-19.12.2008Eli sieltä sitten jollekkin noista saarista
Finnmatkojen äkkilähtö 2 viikkoa. 530e--corneri kirjoitti:Sori offtopic...mutta mitä makso ja mistä varasit? Mulla ja parilla kaverilla 2. päivä lähtö Bangkokiin, aika hiljasta taitaa olla. Kaikenmoista vaihtoehtoo on kyllä katottu, mutta hinta ei sais oikeestaan nousta siitä mitä ollaan jo maksettu eli n.1000 eurosta. Koh Phanganille olis tarkotus päästä mahdollisimman iisisti.tuksu kirjoitti:Nyt on äkkilähtö varattu Surat Thaniin 4.12.-19.12.2008Eli sieltä sitten jollekkin noista saarista
Ne on nyt kyllä viety jo käsistä, mutta kyllähän tuolla näyttäs olevan vielä äkkilähtöjä tosin muutamilla paikoilla :S
Jaahans.. se olis 55min vaihtoaikaa Adamissa. Saa nähdä kuinka ehtii. Onko kellään kokemuksia vaihdosta tuolla, paljonko ottaa aikaa jos juoksukunto on kohtalainen/hyvä 

นักเดินทาง
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Jos on reititetty lippu suomesta niin koneen vaihtoaika on laskettu niin että siinä kerkiää huonokuntoisempikin, edellyttää tietenkin että suomesta lähtevä kone on aikataulussa.Merimies kirjoitti:Jaahans.. se olis 55min vaihtoaikaa Adamissa. Saa nähdä kuinka ehtii. Onko kellään kokemuksia vaihdosta tuolla, paljonko ottaa aikaa jos juoksukunto on kohtalainen/hyvä
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Niin ja jos haluu pelata tosi varman päälle niin ottaa sen aikasemman lennon helsingistä.
Tais lähtee 14.05
Siinä on sitten aikaa kikkailla amsterdamissa vaikka keskustassa saakka
Tais lähtee 14.05
Siinä on sitten aikaa kikkailla amsterdamissa vaikka keskustassa saakka

When the going gets weird, the weird turn pro.
kevyesti kerkiää, olen kerran mennyt ja kerran kerinnyt. amin kenttä on iso, mutta selkeä. itsellä oli takaisin tullessa 5 tuntia odotusta, mutta kenttä on oikein miellyttävä joten aika kului nopeasti.Merimies kirjoitti:Jaahans.. se olis 55min vaihtoaikaa Adamissa. Saa nähdä kuinka ehtii. Onko kellään kokemuksia vaihdosta tuolla, paljonko ottaa aikaa jos juoksukunto on kohtalainen/hyvä
piru vie. Tänään olis ollut lähtö, minkä eilen peruutin ja nyt puhutaan kentän avaamisesta. Pienestä se on välillä kiine. Nyt sitten pitää venata taas kolme kuukautta milloin seuraava varattuna.
Chang, Pattaya, BKK, HuaHin, Samui, Phangan, Krabi, Lanta, Phuket, PhiPhi, Samet, Muk, Railay, Nong Khai, Buriram, Ubon. Visarunit:Phnom Penh,Langkawi,Vientiane
Kas niin, tuli varattua KLM:n lennot Bangkokiin 27.2.-10.3. Hel-Ams-Bkg.
En ole aiemmin KLM:ää käyttänyt, minkälaisia kokemuksia koneista vs. Finnair ?
Mahtaako olla edes yhtä tilavaa (ahdasta) kuin finskin koneet ??
En ole aiemmin KLM:ää käyttänyt, minkälaisia kokemuksia koneista vs. Finnair ?
Mahtaako olla edes yhtä tilavaa (ahdasta) kuin finskin koneet ??
21.1 itse menossa samaa reittiä ja paikkakarttaa kattelin niin näytti olevan ihan kohtalaisesti jalkatilaa.