eka reissu, jouluna..

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
sandra-a-a

eka reissu, jouluna..

Viesti Kirjoittaja sandra-a-a »

jouluksi olen menossa ainkain hua hiniin, ja toisesta paikasta ei oo ihan varmuutta, mut kertokaa mulle mitä siellä kantsii turistina tehdä, kokeilla, ja missä kannattaa käydä..?
Joblin

Viesti Kirjoittaja Joblin »

Jaa-a riippuu siitä mistä olet kiinnostunut :roll:
Mutta jos alkuun lähdetään siitä ajatuksesta liikkeelle, ettei ole mitään suunnitelmaa. Minun thaimaan lomalle suunnitelmat ei kuulu!! Sitä tehdään miltä milloinkin tuntuu. Jos tuntuu että makaanpa rannalla ekan viikon singha / tiger kädessä, niin se on sitten semmoista 8)
Sitten kun alkaa ranta riittää, niin eteenpäin sano mummo lumessa. Turhat suunnitelmat rectumiin heti kättelyssä ja tekee mitä milloinkin mielessä on. Sillä tavalla ainakin minä saan lomastani kaikkein parhaimman. Saan näppylöitä ja paskahalvauksen jos joku etukäteen on kirjannut minuutti- / tuntiaikataulun jo kotomaassa, ei tarvitsisi minua pyytää sellaiselle matkalle mukaan :-D
Kaikki tyylinsä mukaan kuitenkin.
Rhino
Ilii ti, Ilii ju

Re: eka reissu, jouluna..

Viesti Kirjoittaja Rhino »

sandra-a-a kirjoitti:jouluksi olen menossa ainkain hua hiniin, ja toisesta paikasta ei oo ihan varmuutta, mut kertokaa mulle mitä siellä kantsii turistina tehdä, kokeilla, ja missä kannattaa käydä..?
Nonni, kahlaamalla palstaa lävitse ja etsimällä sanalla Hua Hin löytää paljon esimerkiksi paljon mitä turisti voi tehdä. Toisaalta voit vaikka avata Aurinkomatkojen oppaan ja katsoa mitä ne järjestää. Aurinkomatkojen oppaan mukaan kun järjestät itse reissusi ja halvemmalla, voin sanoa että olet tyytyväinen.

Tulevaisuudessa kannattaisi hiukan tarkentaa niitä haluja mitä haluaisi tehdä, sekä mistä pitää. On aikasen hankalaa sanoa toiselle mitä tehdä kun nuo perustiedot ei ole kovinkaan tarkat.

T:Rhino
Vastaa Viestiin