Batong beach/Royal Paradise

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
nanne84

Batong beach/Royal Paradise

Viesti Kirjoittaja nanne84 »

Kertokaahan matkaajat kokemuksianne kyseisestä hotellista ja muutenkin Patong beachista. Olen ekaa kertaa lähdössä mieheni kanssa reissuun ja kaikki vinkit ovat tervetulleita :D Matka aika on vasta 25.11, mutta kyselen hotellista näin varhain, että saattaisi olla vielä mahd vaihtaa... matka on siis jo varattu. Tiedän, että hotelli ilmeisesti sijaitsee jonkinnäköisessä "poikakorttelissa", mutta onko se huono juttu?
Kiittis kaikille! :D
tinde66

Linkki

Viesti Kirjoittaja tinde66 »

Hanna
Beach babe
Viesti:

Re: Batong beach/Royal Paradise

Viesti Kirjoittaja Hanna »

nanne84 kirjoitti:Kertokaahan matkaajat kokemuksianne kyseisestä hotellista ja muutenkin Patong beachista. Olen ekaa kertaa lähdössä mieheni kanssa reissuun ja kaikki vinkit ovat tervetulleita :D Matka aika on vasta 25.11, mutta kyselen hotellista näin varhain, että saattaisi olla vielä mahd vaihtaa... matka on siis jo varattu. Tiedän, että hotelli ilmeisesti sijaitsee jonkinnäköisessä "poikakorttelissa", mutta onko se huono juttu?
Kiittis kaikille! :D
Olen kirjottanut joitakin kommentteja hotellista jo aikaisemmin tänne, joten kokeileppa käyttää tuota hakua. 8)
16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
nanne84

paradise

Viesti Kirjoittaja nanne84 »

Kiitos hotellin linkistä. Olenkin jo siihen aikaisemmin tutustunut ja kuvien ja tietojen perusteella näyttää tosi mukavalta. Jos kuitenkin omaatte henk. koht. kokemuksia haluaisin niitä mielelläni kuulla :)
Hausta ei ole ollut apua... en ole sillä mitään löytänyt... kokeilen uudestaan...
Vastaa Viestiin