Ruutu tyhjenee?
Valvoja: Modet
Ruutu tyhjenee?
Viime aikoina ainakin mulla on tapahtunut useasti se etta kun olen juttua lahettamassa ja klikkaa laheta niin tilalle tulee Tata sivua ei voida nayttaa.
Ja taas joudun kirjautumaan uudestaan palstalle ja kirjoittamaan jutun uudestaan.talla viikolla olen havainnut kyseista ongelmaa.
Viimeksi tanaan.Missa vika?Teenko jotain vaarin?
Ja taas joudun kirjautumaan uudestaan palstalle ja kirjoittamaan jutun uudestaan.talla viikolla olen havainnut kyseista ongelmaa.
Viimeksi tanaan.Missa vika?Teenko jotain vaarin?
- BangkokBoy
- Up to you
kannattaa...
a) käyttää mozilla firefoxia jos mahdollista. kettu antaa yleensä sentään back-nappulaa painamalla kirjoitetun tekstin takaisin niin sen voi pelastaa. microsoftin internet explorer sen sijaan hukkaa sen joka ainoa kerta.
b) ottaa teksti talteen clipboardille ennen lähetä-nappulan painamista - paina ensin Ctrl+A valitaksesi koko tekstikentän tekstin, ja sitten Ctrl+C heittääksesi valitun tekstin muistiin (josta sen saa Ctrl+V:llä sitten paiskattua esim. wordiin tai notepadiin)
jälkimmäinen kannattaa tehdä ainakin pidempien viestien kirjoituksen kohdalla, itse teen sen edelleen vaikka firefoxia käytänkin.
a) käyttää mozilla firefoxia jos mahdollista. kettu antaa yleensä sentään back-nappulaa painamalla kirjoitetun tekstin takaisin niin sen voi pelastaa. microsoftin internet explorer sen sijaan hukkaa sen joka ainoa kerta.
b) ottaa teksti talteen clipboardille ennen lähetä-nappulan painamista - paina ensin Ctrl+A valitaksesi koko tekstikentän tekstin, ja sitten Ctrl+C heittääksesi valitun tekstin muistiin (josta sen saa Ctrl+V:llä sitten paiskattua esim. wordiin tai notepadiin)
jälkimmäinen kannattaa tehdä ainakin pidempien viestien kirjoituksen kohdalla, itse teen sen edelleen vaikka firefoxia käytänkin.
Operassa riittää kun maalaa tekstin, painaa oikeaa hiiren nappia ja vailtsee kopioi muistiinpanoon tai Ctrl+Shift+C. Ei tarvitse wordeja tai notepadeja kun selaimessa on omansa.BangkokBoy kirjoitti:b) ottaa teksti talteen clipboardille ennen lähetä-nappulan painamista - paina ensin Ctrl+A valitaksesi koko tekstikentän tekstin, ja sitten Ctrl+C heittääksesi valitun tekstin muistiin (josta sen saa Ctrl+V:llä sitten paiskattua esim. wordiin tai notepadiin)
Se kyllä korpee jos pitkä vastaus häviää kuin tuhka tuuleen.
- ILEBAR
- Ravintoloitsija
Totta mitä BangkokBoy kertoi. Eli kannattaa taltioida ainakin pidempien viestien
kirjoitukset. Aamulla yhteys oli toivottoman hidas. Jim Beam kertoi odottaneensa
tällä koneella 5 min. jutun lähtemistä. Odottelin kaikessa rauhassa ja aamukahvin
jälkeen yhteydet palasivat normaaleiksi. Etten sanoisi peräti nopeiksi.
kirjoitukset. Aamulla yhteys oli toivottoman hidas. Jim Beam kertoi odottaneensa
tällä koneella 5 min. jutun lähtemistä. Odottelin kaikessa rauhassa ja aamukahvin
jälkeen yhteydet palasivat normaaleiksi. Etten sanoisi peräti nopeiksi.

ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]
[/url]
[url=callto://bossile]

Mahdollisimman yksinkertaisesti siis.Kun olet kirjoittanut viestin.Tummenna hiirellä kaikki kirjoittamasi teksti ja klikkaa hiiren oikealla kopioi. se teksti kopioituu ruudulla näkymättömän leikepöydän muistiin. Jos se ikkuna sitten tyhjenee viestin lähetyksessä niin saat saman tekstin takaisin kun klikkaat taas hiiren oikealla ja liitä 

Minkäs sitä suomalainen luonnolleen voi
Miksi kone monta kertaa selatessani palstaa tai kun olen kirjoittamassa juttua heittaa minut sisaankirjoituksen sivulle ja pyytaa uudestaan kirjautumaan?Monta kertaa eilen ja tanaan.Ja aina kun olet kirjautunut,palataan samaan kohtaan.Esim nyt juuri tultiin takas tahan kirjoitussivulle ja yritan nyt lahettaa jutun joten katotaan mihin nyt paadytaan.
Molemmat teen AINA kun kirjoittelen. Firefoxilla ja clipboardin kautta. On sen verran monta kertaa menneet jutut bittiavaruuteen. HArmillista kun Thaimaassa jossain nettikaffiloissa on notepad ja ctrl-c kielletty, esim. Ao Nangin reissurapsa jäin tämän vuoksi kirjoittamatta.BangkokBoy kirjoitti:kannattaa...
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Ylhäältä palkista jos on Suomenkielinen selain...Jim Beam kirjoitti:Ma kyl en tie mika on Cookie mutta ei kai uskalla alkaa mitaan tuhoon Internet kahvilan koneesta?
--> työkalut --> internet asetukset --> poista evästeet --> OK
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.