Eka reissu ja olis vain yx kysymys???

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
taru73

Eka reissu ja olis vain yx kysymys???

Viesti Kirjoittaja taru73 »

Kolme päivää ja sit thaimaata kohti.... :D :D
Oon aikast hyvin saanut infoo näiltä sivuilta mut olis viel yx tiedon puute..
Omistan pitkät hiukset ja tarvitseeko minun raahata kaikki hiusten hoito tuotteet suomesta vai löytyykö laadukaita hius shampoita ja hoitoaineita myös thaimaasta????? :oops:
Ai niin, löytyykö hiusten pidennyksiä (aitoja)????
Kuki
paha porvari

Viesti Kirjoittaja Kuki »

löytyykö laadukaita hius shampoita ja hoitoaineita myös thaimaasta?????
Totta kai :-)
Köyhälle kaikki on kallista.
saraan

Viesti Kirjoittaja saraan »

Samat hiushoitotuotteet samoine merkkeineen löytyy myös Thaimaasta... Ja hiustenpidennyksiä saa sekä aidoilla että ei-aidoilla hiuksilla. Ainut asia mitä kannattaa tuoda Suomesta on ihan perusihorasva (ei siis aurinkovoide vaan perus nivea) koska monet ihorasvat ovat Thaimaassa ihoa valkaisevia... 8)
-Spede-
Majatalon Spede

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

selittäkääs tietämättömälle mihin näitä rasvoja tarvitsee? Itse en ole koskaan kokeillut mitään rasvoja, kun ei ole mitään aihetta ilmaantunut. Mikä sellainen aihe voisi olla? Tarvitsenko minäkin tietämättäni näitä? :smt017
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
expatrium
Isaninportinvartija

rasvat

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Mikä lie se perusiho rasva :roll:
Ainakin erillaisia ihovoiteita löytyy myös "tuhansittain"(niveoita ym ym.) täysin samoja kuin Euroopassa , useimmat vielä tuontitavaraa ilman mitään ihonvalkaisu aineita.
Jos haluaa valkaista ihoaan pitää pestä itsensä BKK:n vedellä,se auttaa ,kertovat thaimaalaiset tietolähteet :wink:
Ainakaan senvuoksi etteikö paikan päältä löytyisi , ei tarvitse mukana rahdata ,ellei sitten kärsi jotain allergiaa.
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Atro

Viesti Kirjoittaja Atro »

luulis mikin "rasvaa" johonkin tarvitsevan :-D
tukataa
Hyperkannattajajäsen

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Atro kirjoitti:luulis mikin "rasvaa" johonkin tarvitsevan :-D
Vastasin jo mutta viesti meni poistoon. :)
taru73

Kiitti tiedoista ja kommenteista nämä kevensi huomattavasti matkalaukkua..... :D :D
Nyt on sit retkikassi pakattu ja laitettu oven viereen odottamaan lauantaita jotta pääsee thaimaan lämpöön.... 8) 8) 8)
miu

Viesti Kirjoittaja miu »

Eipa sita rasvaa kannata tosiaan himasta asti raahata, oon huomannut etta ainakin ne kosteusvoiteet, joita oon Watsons'ilta ostanut, on parempia kuin perus-niveat. Vaikka eipa niita juurikaan kylla taalla tarvitse, mun iho tykkaa ainakin kosteasta ilmasta jo sen verran etta rasvan kanssa lotraaminen on aika turhaa. Kotosalla saa talvisaikaa kaataa litratolkulla lotionia paalleen, ettei ihan polisisi olemattomiin :-D

miu
Life offers thousands of possibilities.
All we have to do is pick one. -Dalai Lama-
Mika
Harleynisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika »

me ainakin todettiin et seuraavalle reissulle ei oteta suomesta mitään pesuaineita,rasvoja ym. vaan ostetaan sieltä. on niin paljon halvempia ja vartalorasvat tosi hyviä ja hyvän tuoksuisia.
ostettiin jopa tänne kotia sieltä jotain kemppari tavaraa.
Hanna
Beach babe
Viesti:

Re: Eka reissu ja olis vain yx kysymys???

Viesti Kirjoittaja Hanna »

taru73 kirjoitti:Ai niin, löytyykö hiusten pidennyksiä (aitoja)????
Hyvin löytyy. Mulla on ollut nyt 2 kk ajan pidennykset ja laitatin ne Phuketissa.
16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
taru73

Re: Eka reissu ja olis vain yx kysymys???

Hanna kirjoitti:
taru73 kirjoitti:Ai niin, löytyykö hiusten pidennyksiä (aitoja)????
Hyvin löytyy. Mulla on ollut nyt 2 kk ajan pidennykset ja laitatin ne Phuketissa.

Minkä hintaiset ne mahtoi olla,jos saapi kysyä?? Löytyykö niitä helposti vai onko niitä vain jossain tietyissä partureissa.... :D
Hanna
Beach babe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hanna »

6000 THB maksoin näistä ja pidennykset ovat vyötäröön asti. Hyvin löytyy paikkoja, joissa tekevät nimenomaan aidoista hiuksista. Menet vain putiikkiin sisään ja kyselemään. :D
16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
sartsu
Pattayan oma tyttö

Viesti Kirjoittaja sartsu »

Rasvoista vielä. Muuta en ole ottanut suomesta kuin bebanthenin (apteekista). Loistava apu jos sattuu kärähtämään. Myöskin haavoihin. ja vielä on pieni tuubi eli ei vie tilaa.
Vastaa Viestiin