Parin kuukauden reissu

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Fred

Viesti Kirjoittaja Fred »

Ruotsalaiset kaksoset? :D Kannattaa pitää sitten verkot vesillä Samuin saaristossa :D

Kysyit tosta Malesian rajanylityksestä. Olen itse paristi käynyt tekemässä visa-runin siellä. Ekan kerran mentiin turistibussilla Penangiin pariksi päiväksi. Mue ei oikein Penang sytyttänyt että sinne toistamiseen olisi jaksanut mennä, joten seuraavalla kerralla hoidettiin helpommalla kaavalla. Had Yaista palkattiin yksityiskuski joka käytti meidät rajalla. Taksin tullessa jouduttiin käymään kyllä sen sukulaisia moikkaamassa jossain kylässä, mutta ihan hauska reissu.

Tulipas kirjoitusvirheitä, joutu muokkaamaan kolmesti :shock:
Viimeksi muokannut Fred, 28.11.2006 2:13. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Proffa
Aikamies

Viesti Kirjoittaja Proffa »

ttm69 kirjoitti:1 gigan kortti maksaa palttia rallaa 25 €. Tuskin saat Thaimaasta halvemmalla.
:wink:
Itse maksoin Gigan kortista Khon Kaenissa 1000 thb eli melkein seim-seim :)
Pahinta olisi herätä joku aamu 70-vuotiaana elämättä päivääkään.
stonecold

Viisumi

Viesti Kirjoittaja stonecold »

Ai niin, viisumin hommasin sitten kun säikyttelivät täällä.

Eli 3 kk ja single entry. Muut maat toiseen kertaan.

Mukaan lähtee pikkukortti (256 mb) kun en ole ehtinyt ostamaan uutta. Ostelen sitten sieltä jos tarpeen ja hintakin näemmä samaa luokkaa.

Muutoin siirtelen vaikka muistitikulle kätevästi.
Vastaa Viestiin