Matkakuume
Re: Matkakuume
Itsellä matkakuumeeseen ei auta muu kuin matkalle lähtö. Nyt kun en tiedä varmaksi milloin pääsen seuraavan kerran Aasian suuntaan vähintään 4 viikoksi, niin teen Euroopan kaupunkikeikkoja pahimpaan hätään. Parin viikon päästä 5 päivän shoppailu- ja kulttuuriloma Budapestissa. 

16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
Re Matkakuume
Mulla tällä hetkellä päällä matkakuume. 

- mykrajaakko
Re: Re Matkakuume
Jasmi R kirjoitti:Mulla tällä hetkellä päällä matkakuume.
Se on kroonista, ja täällä palstalla hengailu ei ainakaan sitä kuumetta paranna!!

mykrajaakko kirjoitti:Jasmi R kirjoitti:Mulla tällä hetkellä päällä matkakuume.
Se on kroonista, ja täällä palstalla hengailu ei ainakaan sitä kuumetta paranna!!
huomasin kans et tännne ei kannata tulla mitää lueskelee ennenkun oon lentolipun hommannu...
alkaa suututtaa vaan!!!
AIKA KULTAA MUISTOT...
Myös minä sairastan kroonista matkakuumetta. Sairastuin vuonna 2001 ensimmäisen thaimaanmatkan jälkeen enkä ole sen jälkeen tervettä päivää nähnyt. Oireet katoavat mystisesti thaimaassa ollessa, joten kroonistuneen sairauteni takia joudun viettämään siellä joka vuosi pitkiä aikoja. 

Re Matkakuume
Ei tosiaan paranna. 

paranee hetkeksi tänään, kun kone lähtee Helsinki-Vantaan kiitoradalta kohti Bangkokia 

Thaimaa/Phuket 16.-30.5.2008
Thaimaa/Krabi-Samui-Tao-Bkk 15.5-5.6.2009
Thaimaa tammikuu 2011 ->
Thaimaa/Krabi-Samui-Tao-Bkk 15.5-5.6.2009
Thaimaa tammikuu 2011 ->
Kolme tuntia sit asteltiin Bangkkarin koneesta ja nyt tekis jo mieli varata uus matka kesäks! 

3viikkoo sitten tultiin rentoutumis lomalta ja heti vaan uutta matkaa varaamaan ja nyt joulukuussa 2viikoks hakemaan ensiapua että jaksaa odottaa ensi kesään jolloin pääsee pidemmäksi aikaa "taivaaseen" 

"Älä koskaan kadu
tekemääsi, kadu tekemättä
jäänyttä."
jäänyttä."
Omaa historiikkiä tähän aiheeseen. Kerran tulin Thaimaasta ja olin 13 tuntia ollut kotona niin tilasin uudet liput. Ja kerran olin reissun jälkeen 5 päivää kotona jonka jälkeen lähdin uudestaan reissuun. Kyl ne tulevan reissun liput s-postissa jotenki rauhottaa mieltä vaikka vielä onki pitkä aika seuraavaan reissuun, yli viiskyt aamua.
klupin talidomi
aina se on pattaya mielessä.pattaya on huumetta ukoille.mulla lahto norjasta kesäkuun lopussa.toissä vaan joka päivä,12-16 tuntia niin jotenki pystyy unohtamaan.
niinpä pitkiä päiviä duunissa niin pystyy olla ajattelematta pattista ja rahaa tulee hullu duunipäivillä ja sit pääsee vihdoin pattikselle elämään elämää 

"Älä koskaan kadu
jäänyttä."
jäänyttä."
- mykrajaakko
Niin ja pattaya on huumetta myös joillekkin akoille!diamondpeth kirjoitti:aina se on pattaya mielessä.pattaya on huumetta ukoille.mulla lahto norjasta kesäkuun lopussa.toissä vaan joka päivä,12-16 tuntia niin jotenki pystyy unohtamaan.

Ensimmäisen kerran thailandissa -87 seuraavaksi -92 ja sitten 2008/09 vaihde ja sitten lähti ote lapasesta elikkä 10.6.09 ja palaja enkait milloinkaan.....paluu lippu kyllä syyskuulle mutta kai niitä voi vaihtaa.