Täältä tullaan!

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
nurminen81
Viestit: 16
Liittynyt: 10.3.2005 19:59

Täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja nurminen81 »

No nyt tuli varattua elämäni ensimmäinen matka kauemmas kuin Tukholmaan(vai onkohan Rovaniemi vielä kauempana Hesaa kuin Tukholma.... :D ) Ja samantien pattayalle....saa nähdä miten pärjäilee. Ei o tuossa lentokoneessakaan tullut kertaakaa istuttua ja sitten on semmonen pieni ahtaan- ja suljetunpaikan kammo. Kestääköhän pää :roll:

No mut oliskohan samaan aikaan lähtijöitä....21.10 ja Siam Bayview 2vko
Avatar
P.K
Reppana
Viestit: 1107
Liittynyt: 15.12.2003 17:02
Paikkakunta: LPR/Korat

Viesti Kirjoittaja P.K »

Samaan aikaan ei lähtemään pääse kirveelläkään mutta hyvää ensimmäistä matkaa sinnepäin :D
Minkäs sitä suomalainen luonnolleen voi
Avatar
Jim Reindeer
Phlapphla Chai Lover
Viestit: 1252
Liittynyt: 16.10.2004 17:04
Paikkakunta: Pattaya

Re: Täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Jim Reindeer »

nurminen81 kirjoitti:No nyt tuli varattua elämäni ensimmäinen matka kauemmas kuin Tukholmaan....21.10 ja Siam Bayview 2vko
:D Joo,tervetuloa meidän "thairiippuvaisten" joukkoon. :wink: Mä jäin koukkuun ekan matkani jälkeen.Olin muuten samassa hotellissa eka reissullani.Tosi hieno paikka. 8)
nurminen81
Viestit: 16
Liittynyt: 10.3.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja nurminen81 »

No se on pirun hyvä homma et se hotelli on hyvä! Sitä just vähä halusinkii että olis näin ekal reissul vähä siistimpi
Avatar
Koo
tosiporvari ja raharötkö
Viestit: 4596
Liittynyt: 15.12.2003 12:15
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Koo »

vai onkohan Rovaniemi vielä kauempana Hesaa kuin Tukholma....
On.

Tukholmaan ei ole Helsingistä kuin about 400 km. Ja Rovaniemelle on 834, joten reilusti yli tuplat on Poropääkaupunkiin pidempi matka kuin kansankynttilöiden pariin :-D

Hyvää matkaa kuitenkin, ja tervetuloa palstalle!
Hyvää, Halvalla, Nopeasti - valitse näistä kaksi.
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

tervetuloa jäämään koukkuun...

hyvät reissut !
18x vuodesta 2004
Teräsbetoni
Viestit: 1
Liittynyt: 24.3.2005 21:27

Viesti Kirjoittaja Teräsbetoni »

No niin joo, tulossa olen minäkin! Ikänään en ole Thaimaassa edes käynyt ja nyt pitäisi (vai saisi?) vuodeksi sinne (BKK) töihin tulla.

Tipsit ja tietysti reipashenkinen paikallistuki olisi poikaa... :roll: Lähtö kuun vaihteessa.
sammy77
Puoluejuoma
Viestit: 2675
Liittynyt: 5.2.2005 12:05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja sammy77 »

Teräsbetoni kirjoitti:No niin joo, tulossa olen minäkin! Ikänään en ole Thaimaassa edes käynyt ja nyt pitäisi (vai saisi?) vuodeksi sinne (BKK) töihin tulla.

Tipsit ja tietysti reipashenkinen paikallistuki olisi poikaa... :roll: Lähtö kuun vaihteessa.

Onnen pekka oot, oon kateellinen :evil:
Avatar
Antero
Päänyrveli
Viestit: 3551
Liittynyt: 16.12.2003 8:21

Viesti Kirjoittaja Antero »

Teräsbetoni kirjoitti:No niin joo, tulossa olen minäkin! Ikänään en ole Thaimaassa edes käynyt ja nyt pitäisi (vai saisi?) vuodeksi sinne (BKK) töihin tulla.

Tipsit ja tietysti reipashenkinen paikallistuki olisi poikaa... :roll: Lähtö kuun vaihteessa.
Thaimaassa, jos missä, valkenee Teräsbetonille Metallitotuus :wink:

Hyvää komennusta :)
Avatar
BangkokBoy
Up to you
Viestit: 2762
Liittynyt: 17.12.2003 6:58
Paikkakunta: Nonthaburi

Viesti Kirjoittaja BangkokBoy »

Teräsbetoni kirjoitti:No niin joo, tulossa olen minäkin! Ikänään en ole Thaimaassa edes käynyt ja nyt pitäisi (vai saisi?) vuodeksi sinne (BKK) töihin tulla.

Tipsit ja tietysti reipashenkinen paikallistuki olisi poikaa... :roll: Lähtö kuun vaihteessa.
Oikea meininki! Vahan samoilta pohjilta - eli ilman aikaisempia kaynteja - minakin tanne aikoinaan muutin. Tervetuloa.....

Ja reipashenkista paikallistukea loytyy varmasti.. On muakin joskus taidettu reippaaksi haukkua. Pistin sulle yv:n.
Vastaa Viestiin