hotolle asiaa
Valvoja: Modet
hotolle asiaa
Voisitko poistaa mut klupin vahvuudesta.Antaa vaikka iki banaani.
Re: hotolle asiaa
Älähän nyt kaveri hyvä lähde minnekään.
Maanantaina tollanen pyyntö voi kaduttaa.....pl1971 kirjoitti:Voisitko poistaa mut klupin vahvuudesta.Antaa vaikka iki banaani.
Ihan selvinpäin mä täällä kokoajan olen ollut.Täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Mikä tämmöisten pyyntöjen pointti on?
Jos tympäsee, niin eikö voi pitää taukoa tai jos siltä tuntuu niin ei palaa koskaan takaisin..
Ei lopettamiseen mitään modeja tarvita.
Jos tympäsee, niin eikö voi pitää taukoa tai jos siltä tuntuu niin ei palaa koskaan takaisin..
No sitten haluat olla marttyyri ?pl1971 kirjoitti:Ihan selvinpäin mä täällä kokoajan olen ollut.Täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Samaa itsekin ihmetelly. Jättää vaan tulematta klupille.terox kirjoitti:Mikä tämmöisten pyyntöjen pointti on?
En ole marttyyri sori jos tollaisen kuvan olet saanut.Olisin ihan ite itteni poistanut täältä klupin sivuilta mutta en tiedä miten se tehdään ja onko se yleensä mahdollista.
Vieläkään en ymmärräpl1971 kirjoitti:En ole marttyyri sori jos tollaisen kuvan olet saanut.Olisin ihan ite itteni poistanut täältä klupin sivuilta mutta en tiedä miten se tehdään ja onko se yleensä mahdollista.

Miksi pitää poistaa kun vanhat viestit jää kuitenkin sivuille killumaan.
Päättää vaan itse jäädä veke, eli ei tule kurkkimaan enää. Simple as that

-tee ekoteko,älä lisäänny-
Mulla on tuolla vasemmassa yläkulmassa kirjaudu ulos nappula, koita auttaisko se
klupin talidomi
No niin hoto teehän asialle jotain menee homma muuten paskanjauhamiseksi.
Koko tää ketjuhan on paskanjauhamistä. Miksi et pistänyt ennen ketjun avaamista hotolle privaviestiä, vai oletko huomionhakuinen ?pl1971 kirjoitti:No niin hoto teehän asialle jotain menee homma muuten paskanjauhamiseksi.