Allekirjoitus
Valvoja: Modet
Allekirjoitus
Allekirjoituksessa ei enää toimi url-tagi? Allekirjoituksen muokkaussivulla kyllä lukee on Käytössä, mutta ei toimi. Jos laitan [url]linkki, niin linkki ei vain näy allekirjoituksessa.
Tuosta mun omasta allekirjoituksesta on hävinneet linkit papaija.nettiin ja mun flickr-sivulle.
Tuosta mun omasta allekirjoituksesta on hävinneet linkit papaija.nettiin ja mun flickr-sivulle.
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Re: Allekirjoitus
Allekirjoitukset ei toimi ikävä kyllä tällä hetkellä. kts. esim. meikäläisen allekirjoitus.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Asetuksissa on muuten kohta, josta saa poistettua kaikki allekirjoitukset. Saa poistettua turhaa tauhkaa ja foorumi on paremman näköinen.
Ei kai ne ole minnekään hävinneet?
Huomasin saman bugin aamulla...Arvelin, että taas alkanee vi***ilu, jos on joku atk-onkelma tai virushyökkäys tjms.
Toki näkyi olevan profiilissa ja asetuksissa ok ja kohdillaan... Kati sen option vois poistaa sitten kaikilta - niin on paremman näköistä kaikille?
Toki näkyi olevan profiilissa ja asetuksissa ok ja kohdillaan... Kati sen option vois poistaa sitten kaikilta - niin on paremman näköistä kaikille?
Jaaha, näköjään linkit toimii ilman url-tagia... No, hyvä niin.
Ei kai yhden-kahden rivin allekirjoituksista ole mitään haittaa? Ei mun mielestä ne poistamalla foorumi parane millään lailla.
Ei kai yhden-kahden rivin allekirjoituksista ole mitään haittaa? Ei mun mielestä ne poistamalla foorumi parane millään lailla.
Ei kannata. Toiset haluavat nähdä toisten hauskoja allekirjoituksia ja linkkejä. Hyvähän se on, että käyttäjä saa nähdä mitä haluaa.kimmo kirjoitti: Toki näkyi olevan profiilissa ja asetuksissa ok ja kohdillaan... Kati sen option vois poistaa sitten kaikilta - niin on paremman näköistä kaikille?
Nämähän on mielipiteitä. Toiset haluavat nähdä linkkejä ja toiset ei. Hyvä vaan, että saa valita.kure kirjoitti: Ei kai yhden-kahden rivin allekirjoituksista ole mitään haittaa? Ei mun mielestä ne poistamalla foorumi parane millään lailla.
Kappas, pyydän anteeksi huonoa näköäni.