Työharjoittelu (ja kesä!) Thaimaassa- kokemuksia?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
pirta
Viestit: 3
Liittynyt: 3.3.2007 15:17

Työharjoittelu (ja kesä!) Thaimaassa- kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja pirta »

Olen menossa ensi kesäksi (touko-elokuu) Thaimaaseen työharjoitteluun. Olen kuullut hankalista työluvista ja sateisesta kesästä. Onko jollain mahdollisesti omakohtaista kokemusta off-seasogin tai työharjoittelun viestosta ihanassa Thaimaassa? Kuulisin myös mielelläni kokemuksia asunnon vuokrauksesta jne. Kiitos paljon!! :D
Avatar
Antero
Päänyrveli
Viestit: 3551
Liittynyt: 16.12.2003 8:21

Viesti Kirjoittaja Antero »

Tervepäterve, auttaa kovasti, jos kerrot mihin päin olet menossa.
Kun väittelet idiootin kanssa pidä huolta, että hän ei tee samoin.
Mirkkis
Viestit: 103
Liittynyt: 9.2.2006 13:11
Paikkakunta: Pathumthanee

Viesti Kirjoittaja Mirkkis »

Mua ihan uteliaisuudesta kiinnostaa mihin oot menossa harjoitteluun? Mita tyota tekemaan? Saatko palkkaa? Mitka on tyoajat ja onko jotain etuja? Saatko apurahoja/ opintotukea? Ootko tulossa yksin vai porukalle?

Itse oon tallahetkella opiskelemassa, mutta taala on/oli kolme hoitsutyttoa harjoittelussa. (harjoittelu kyseisessa paikassa on loppunut) Paivat on kai 5-17. Ilmainen asunto tyopaikalla ja yksi ruokailu tyopaivana kuuluu. Saavat ulkomaan opintotuen lisaksi on jotain apurahoja. Heilla on myos "oma" asunto, jonka maksavat itse. (ovat siella viikonloput)
Avatar
pak wan
Mr Khiiniau
Viestit: 6605
Liittynyt: 24.3.2004 13:52

Viesti Kirjoittaja pak wan »

Enemmän sateet huolettavat suomeen kesässä kuin thaimaan vastaavassa.

Kun sataa sataa paljon ja nopeasti muutamassa tunissa, sen jälkeen paistaa aurinko.

Täällä sohjolassa tottuu että vettä tulee viikon tikutellen,
kerran enemmän ja seuraavakin viikko on pilvistä.

Vesisade on pienin murheista, sitä tai säitä ei sen enempää
edes kannata tuumia, sanotaan että kuuma on.

-pak wan
pirta
Viestit: 3
Liittynyt: 3.3.2007 15:17

Viesti Kirjoittaja pirta »

Antero kirjoitti:Tervepäterve, auttaa kovasti, jos kerrot mihin päin olet menossa.
Olen menossa Phuketin ympäristöön tai Phukettiin.
Vastaa Viestiin