Minne mennä tyttöni 17v kanssa ?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Avatar
newhaven
Viestit: 29
Liittynyt: 20.9.2005 18:48
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Minne mennä tyttöni 17v kanssa ?

Viesti Kirjoittaja newhaven »

Lentoliput 22.4 Bangkokiin finskin lennolle, mutta minne sieltä.
Itse käynyt 2 x Pattayalla ja lähisaarilla koh Samet ja Pattayan lähellä olevalla korallisaarella ymt. lähialueen nähtävyydet Minulle sopiva paikka ko. alue :lol:
Ikuinen kysymys sää, siis huhtikuun loppu toukokuun alku, lämmintä tietenkin on, mutta sataako Puketin alueela runsaammin mitä esim. Pattayalla?
Sitten vielä jotkut "piirit" sanoo, jotta olen tasapainoton ihminen, jos vien tyttöni Pattayalle?
Hua Hin vaihtoehto mutta luulen jotta tylsä Pattayaan verraten.
Lomalla ei jakseta makailla koko aikaa ranalla täytyy olla myös muuta tekemistä.
Mikä olisi monipuolisin kohde, aikaa on vaan perillä oloon 10vrk.
Kiitän jo etukäteen vastauksista t tasapainotonko isä
Avatar
Antero
Päänyrveli
Viestit: 3551
Liittynyt: 16.12.2003 8:21

Viesti Kirjoittaja Antero »

Terve!
Ei muuta kuin Pattayalle. Ota hotelli isolla altaalla siitä delfiiniympyrän seutuvilta niin on vähän rauhallisempaa kuin ihan syövereissä.

10 vrk menee tuon ikäisen tytön kanssa altaalla ja shoppaillessa hetkessä :) varo ettet joudu konkurssiin. Hauskaa matkaa :)
Kun väittelet idiootin kanssa pidä huolta, että hän ei tee samoin.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21629
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minne mennä tyttöni 17v kanssa ?

Viesti Kirjoittaja tukataa »

newhaven kirjoitti: Sitten vielä jotkut "piirit" sanoo, jotta olen tasapainoton ihminen, jos vien tyttöni Pattayalle?
No ainahan joku on tuomitsemassa, teit sitten mitä vaan.
Eihän 17 vuotias enää mikään pieni kakara ole, joten menkää minne haluatte. Älä välitä muiden puheista.
Nämä "piirit" eivät varmasti ole itse siellä käyneet vaan olettavat asioita.
Avatar
Halfpast
Suomilehmä
Viestit: 788
Liittynyt: 16.12.2003 12:09

Viesti Kirjoittaja Halfpast »

Kyllä mäkin veisin 17-vuotiaan mieluummin Pattayalle kuin Hua Hiniin - ihan vaan siksi, että ensimmäisessä on enemmän tehtävää ja nähtävää. Olkaas muutama päivä Bangkokissakin.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

newhaven kirjoitti:
Sitten vielä jotkut "piirit" sanoo, jotta olen tasapainoton ihminen, jos vien tyttöni Pattayalle?
Noille piireille voi viitata kinttaalla...

Kannattaa lukea klupin perhematkailu foorumia niin silmät voi aueta, sieltä löytyy monen Pattayalla käyneen perhematkailijan matkakertomuksia mm. Anteron ja MrTravkinin.

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewforum.php?f=26

Lisää matkakertomuksia löytyy klupin matkakertomukset, kuvat ja videot foorumista.
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewforum.php?f=11
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
glitter
Kukkahattusetä
Viestit: 2264
Liittynyt: 22.12.2003 11:35
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja glitter »

Pattayan konkarit täällä tietenkin liputtaa sen puolesta, mutta minä ehdotan että mitä jos kysyisit asiaa tyttäreltäsi mihin hän haluaisi mennä? Varmaan hänellekin mukavaa jos etsisi itse paikoista tietoa (netistä ja matkaoppaista) ja voisi suunnitella reissua. Siinä se matkakuume kasvaa :-)
AroKani

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Pattayalla ...

Hilpaiskaa Jomtienille , jos rannalle aiotte . Hiukan puhtaammat vedet.
Jos todella rantailla haluatte , menkää Pattayan edustalla olevalle pikkusaarelle.

Shoppailua vaikka Made In Thailand ( kohtuuhinnat ) , Royal Garden Plaza , Mike's Dept.Store ja lukuisat putiikit.

Iltaviihdettä : Malibu Cabaret ; transvestiittishow . Alkaa pyöriä n. 2000 ja jatkuu tuonne aamuyhteen.
Parhaat showt n.2130 - 22.30.

"Muodollisempia" kabareita Tiffany ja Alcazar.

Thainyrkkeilyä Best Friend Beer Bar Beach Roadilla hiukan ennen Royal Garden Plazaa.

Välttäkää Tony's - paikkoja ; kalliita ripoff - mestoja.

Kävelykatu eli Walking Street kannattaa myös käydä vilkuilemassa.

Opettavaisia threadeja matkaevääksi :

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... 60&start=0

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... highlight=

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... 82&start=0

Ja mitä tulee noiden "pienten piirien" paheksuntaan ... Niille voi todeta että maailmaan mahtuu monenlaisia paikkoja ja hyvä nähdä niitä jo nuoresta.
Jos ei heitä miellytä ... niin omathan on yöunensa.
Sinun ei niitä kannata menettää.

AK
Avatar
newhaven
Viestit: 29
Liittynyt: 20.9.2005 18:48
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja newhaven »

glitter kirjoitti:Pattayan konkarit täällä tietenkin liputtaa sen puolesta, mutta minä ehdotan että mitä jos kysyisit asiaa tyttäreltäsi mihin hän haluaisi mennä? Varmaan hänellekin mukavaa jos etsisi itse paikoista tietoa (netistä ja matkaoppaista) ja voisi suunnitella reissua. Siinä se matkakuume kasvaa :-)


Tyttö kylläkin paljon hakenut tietoa netistä Thaimaan kohteista, tarjontaa on runsaasta, Ko Samui hänellä yksi vaihtoehto, mutta siellä näät vaan yhden saaren. Kerrottuani Pattayasta hänelle ja sen monipuolisuudesta, niin hyvistä, kuin niistä " piirien pitämistä " huonoista :-D puolista on valinta tullut nyt selväksi pahamaineinen Pattaya on se lomakohde.
Suunnitteilla myös yli yön käynti Kwaejoella.
AroKani

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Asiaa !

Jos tytyä ei ujostuta niin ei muuta kuin koukkarin kautta vain !
Muista baareista Jenny tai Linda Bar voi olla ISILLE liikaa :-D :-D :-D

AK
Avatar
Antero
Päänyrveli
Viestit: 3551
Liittynyt: 16.12.2003 8:21

Viesti Kirjoittaja Antero »

Kolme paikkaa mihin veisin neidin syömään.

Bob´s BBQ&Grill, jättipurilaisia.
http://www.bobs-bbq.com/
Tequila Reef, meksikolaista.
http://www.tequilareef.com/
Sugar Hut, thairuokaa, hieman hienompi paikka, kannattaa varata pöytä.
http://www.sugar-hut.com/menu103.html
Kun väittelet idiootin kanssa pidä huolta, että hän ei tee samoin.
bimbo
Kannattajajäsen
Viestit: 8053
Liittynyt: 9.5.2004 11:46
Paikkakunta: Las Palmas

Viesti Kirjoittaja bimbo »

AroKani kirjoitti: Jos tytyä ei ujostuta niin ei muuta kuin koukkarin kautta vain !
Muista baareista Jenny tai Linda Bar voi olla ISILLE liikaa :-D :-D :-D

AK

eikös siellä ole ikäraja baareihin myös 18v. Mutta tuskin farangitytöltä isin kanssa mitään kysellään.
Avatar
newhaven
Viestit: 29
Liittynyt: 20.9.2005 18:48
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja newhaven »

bimbo kirjoitti:
AroKani kirjoitti: Jos tytyä ei ujostuta niin ei muuta kuin koukkarin kautta vain !
Muista baareista Jenny tai Linda Bar voi olla ISILLE liikaa :-D :-D :-D

AK

eikös siellä ole ikäraja baareihin myös 18v. Mutta tuskin farangitytöltä isin kanssa mitään kysellään.
Isi on jo kaikessa keitetty mikään ei ole liikaa :lol: ja ikärajat ne voinee hetkeksi unohtaa, katsellaan maailmaa avoimin silmin.. :roll:
Fred

Viesti Kirjoittaja Fred »

newhaven kirjoitti:Ko Samui hänellä yksi vaihtoehto, mutta siellä näät vaan yhden saaren
Kyllä mä ainakin voisin kuvitella, että Samui olisi justiinsa se paikka, missä tyttäresi viihtyisi. Ja ehkä Koh Phanganilla. Voipi vaan saada pahoja vaikutteita siellä :smt033
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21629
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

bimbo kirjoitti:
eikös siellä ole ikäraja baareihin myös 18v.
Olen nähnyt mm. beach clubilla 10- 12 vuotiaita poikia isänsä? kanssa sisällä ihmettelemässä joten se niistä ikärajoista.
Jim Beam

Viesti Kirjoittaja Jim Beam »

Lähtisin esim.Koh Chang saarelle.Siellä voi viettää rauhallista lomaa mutta kuitenki saatavilla on palveluita.
Avatar
newhaven
Viestit: 29
Liittynyt: 20.9.2005 18:48
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja newhaven »

Kiitoksia monipuolisista vastauksista, vielä mielessä muutama asia.
Onko teillä konkareilla antaa vinkkiä luotettavasta matkanjärjestäjästä,
jonka kautta voi tehdä matkan Kwaejoelle, vaan kannattaako tehdä diili taxin kanssa kahdeksi päiväksi, saman yrittäjän välityksellä voisi käydä myös Ko Sametilla.
Sitten vielä onko jollakin kokemuksia benjihypystä Pattayalla, jostakin likka netistä löytänyt siellä moisen mahdollisuuten. Alan olla huolissani :smt013
Niin Ja majoituskin on löytynyt sieltä delfiini ympyrän vierestä Green park resort vaikuttaa sopivalta.
Odotamme molemmat matkaa :beer:
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Fred kirjoitti:
newhaven kirjoitti:Ko Samui hänellä yksi vaihtoehto, mutta siellä näät vaan yhden saaren
Kyllä mä ainakin voisin kuvitella, että Samui olisi justiinsa se paikka, missä tyttäresi viihtyisi. Ja ehkä Koh Phanganilla. Voipi vaan saada pahoja vaikutteita siellä :smt033
No onko phanganilla muuta kuin ne full moon partyt ja silloin kun ne on käynnissä niin voi voi sitä roska määrää. Tosin noita vaikutteita on tänä päivänä Samuillakin yllättävän paljon verrattuna 2 vuotta sitten. Ennen mopokuskit kyseli monta kertaa että ootko poliisi, nykyään kysyy melkein ensimmäiseks että haluuko jotain ja jos on tarve niin saa kyllä heti ja odottamatta kunhan vaan poiketaan vähän sivummalla :smt033 ps. isot pojat kerto 8)
Fred

Viesti Kirjoittaja Fred »

Kepa kirjoitti:No onko phanganilla muuta kuin ne full moon partyt
On siellä Had Rinillä koko ajan meininkiä. Mitä on Thaimaasta jutellut tollasten 17-25 vuotiaiden kanssa Samui-Phangan-Tao on just ne kohteet, mitkä kiinnostaa ja sitten tietty Phi Phi, Krabi ja Chang myös.
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

No joo, olihan siellä silloinkin kun itse poikkesin niin menoa mutta sateinen ilta latisti tunnelmaa ... ja ikääkin on kertynyt jo ohi murkku iän ettei sitä enää jaksa bailatakkaan läpi yön.
Avatar
joveliino
LadyBoy
Viestit: 246
Liittynyt: 11.1.2004 12:04
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Minne mennä tyttöni 17v kanssa ?

Viesti Kirjoittaja joveliino »

newhaven kirjoitti:Lentoliput 22.4 Bangkokiin finskin lennolle, mutta minne sieltä.
Itse käynyt 2 x Pattayalla ja lähisaarilla koh Samet ja Pattayan lähellä olevalla korallisaarella ymt. lähialueen nähtävyydet Minulle sopiva paikka ko. alue :lol:
Ikuinen kysymys sää, siis huhtikuun loppu toukokuun alku, lämmintä tietenkin on, mutta sataako Puketin alueela runsaammin mitä esim. Pattayalla?
Sitten vielä jotkut "piirit" sanoo, jotta olen tasapainoton ihminen, jos vien tyttöni Pattayalle?
Hua Hin vaihtoehto mutta luulen jotta tylsä Pattayaan verraten.
Lomalla ei jakseta makailla koko aikaa ranalla täytyy olla myös muuta tekemistä.
Mikä olisi monipuolisin kohde, aikaa on vaan perillä oloon 10vrk.
Kiitän jo etukäteen vastauksista t tasapainotonko isä
Tossa alla on linkki toiseen topiciin jossa mukana on teini-ikäinen poika. Suosittelen sun ottavan yhteyttä, voi vaikka nuorilla olla mukavaa tekemistä yhdessä.

Ymmärsin, että pojan äiti on reissussa ystävättäriensä kanssa. Voi olla sinullakin sitten tekemistä kun jallitat sitä äitiä. Jos ei onnaa niin mahikset ei ole mennyttä, koska vielä on ne ystävättäret mukana.

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... highlight=
Avatar
jaijai
Viestit: 14
Liittynyt: 15.2.2005 0:22

Pattayalla kohta rauhallista - turistien suhteen

Viesti Kirjoittaja jaijai »

Pattayalle lähtiessä kannattaa varautua hieman enemmän "sisällissotaan" kuin puhtaaseen lomailuun. Viimeaikaisten tapahtumien valossa näyttää
vahvasti siltä, että Pattayan poliisi on täysin voimaton huolimatta erittäin
runsaista miehistön lisäyksistä paikallisen rikollisuuden edessä.

Suomen lehdistössä näistä ei puhuta, mutta Venäläiset ovat jo lähteneet peruuttamaan matkojaan Thaimaaseen ja erityisesti Pattayalle.
Virallinen matkustusvaroitus on tiettävästi kohta lähdössä/lähtenyt Yhdysvalloista ja Iso-Britanniasta.

Tässä eräs syy: http://www.regnum.ru/english/787439.html
Ja tässä lisää:http://www.pattayacitynews.net/news_update.html

Eli ei kovin rennolta näytä meno nykyään Pattayalla.
Avatar
KPelto
Sanuk
Viestit: 2756
Liittynyt: 15.12.2003 13:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KPelto »

En nyt kuitenkaan pelästyisi nimimerkki jaijain puheita, vaikkei niitä ihan puhtaaksi trolliksi voi tuomitakaan. Hän levittää tällaista kauhistelua eri ketjuihin - motiivi jää vaan vähän hämäräksi... Kyllä, Pattayalla tapahtuu rikoksia - business as usual.
mikko74
Viestit: 1041
Liittynyt: 1.12.2004 17:25

Re: Pattayalla kohta rauhallista - turistien suhteen

Viesti Kirjoittaja mikko74 »

jaijai kirjoitti:Pattayalle lähtiessä kannattaa varautua hieman enemmän "sisällissotaan" kuin puhtaaseen lomailuun. Viimeaikaisten tapahtumien valossa näyttää
vahvasti siltä, että Pattayan poliisi on täysin voimaton huolimatta erittäin
runsaista miehistön lisäyksistä paikallisen rikollisuuden edessä.

Suomen lehdistössä näistä ei puhuta, mutta Venäläiset ovat jo lähteneet peruuttamaan matkojaan Thaimaaseen ja erityisesti Pattayalle.
Virallinen matkustusvaroitus on tiettävästi kohta lähdössä/lähtenyt Yhdysvalloista ja Iso-Britanniasta.

Tässä eräs syy: http://www.regnum.ru/english/787439.html
Ja tässä lisää:http://www.pattayacitynews.net/news_update.html

Eli ei kovin rennolta näytä meno nykyään Pattayalla.
Ja Espoota kannattaa välttää kans. Viime Perjantaina eräs mies ampui haulikolla vaimonsa ja itsensä.
Ageia
Viestit: 53
Liittynyt: 3.6.2006 14:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ageia »

Hmmm. En ole Pattayalle käynyt, joten siinä mielessä huono tuomitsemaan, mutta itse en olisi 17-vuotiaana nuorena tyttönä (iässä jossa oma identiteetti ja seksuaalisuus ja itsetunto ovat vasta rakentumassa) tykännyt olla isän kanssa missään tyttökaduilla lomailemassa :D . Tiedän että on vähän ennakkoluuloinen kommentti, mutta eikös se Pattaya ole vähän sellainen isojen poikien temmellyskenttä? :lol:
Avatar
KPelto
Sanuk
Viestit: 2756
Liittynyt: 15.12.2003 13:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KPelto »

Minä olin 11-vuotiaana vanhempien kanssa käymässä Amsterdamissa ja vierailtiin todellisilla tyttökaduilla, jossa toiminta oli huomattavasti vähemmän peittelevää enkä kokenut sitä mitenkään erityisesti pahana. Auttoi vaan ymmärtämään, että on erilaisia paikkoja ja ihmisiä.

Pattaya kuten koko muukin Thaimaa on iso ja siellä on paljon ihmisiä. Mikään yleistys ei oikein päde näihin sellaisenaan. Pattaya on täysikokoinen kaupunki, jossa on synnytyssairaaloita, päiväkoteja, kouluja, temppeleitä, tehtaita tms. Todennäköisesti jos 17-vuotias järkyttyy niin hän järkyttyy siitä, että prostituoidut ovat vain tavallisia ystävällisiä ihmisiä kuten muutkin.

Toisaalta Suomessakin on edelleen aikuisia ihmisiä, jotka järkyttyvät jos jollain on minihame - esim. töissä...
Vastaa Viestiin