K-18 alue

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

K-18 alue

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Miksi vanha kunnon "järjestys" on pantu uusiksi?
Ennen oli night life ylimpänä, alla thai style, ja up to you alimpana.
***ruma sana*** tollanen turha sotkeminen :smt097 :smt097 :smt097

***mode korjasi heikkoa ulosantia***
Avatar
JPL
Same Same
Viestit: 1605
Liittynyt: 15.12.2003 22:27
Paikkakunta: Kerava/Ban Huai Lan

Viesti Kirjoittaja JPL »

Elämä on. :wink:
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Näköjään on muitakin sotkettu! Haistakaa mun melkein puhdasta per.....ä miksi noi on vaihdettu? :shock: :shock: :shock:
Avatar
Yllapito
Ylläpito
Viestit: 186
Liittynyt: 17.9.2004 16:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yllapito »

Niitä on sotkettu ihan mielenvirkistykseksi. Jos katsot tarkaan viestimääriä siinä k-18 alueessa, niin suosituin "Up to you"- osasto on nostettu ensimmäiseksi.

Muitakin muutoksia foorumiin on tehty, mutta suurin osa niistä on varsin huomaamattomia. Pientä viilausta tehdään koko ajan.

Äkkiä tuohon uuteenjärjestykseen tottuu. Tulevaisuudessaon luvassa lisää muutoksia.
Yllapito
Avatar
Veke
Viestit: 1284
Liittynyt: 23.5.2006 19:21

Viesti Kirjoittaja Veke »

Aivan hanurista alkaa vaihtaa järjestystä....olikohan vanha "aakkosjärjestys" P****stä? :smt102 :smt102

(Kysymykseen vastaus yllä...näköjään tuli samaan aikaan kun itse kirjoitin)
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Veke kirjoitti:Aivan hanurista alkaa vaihtaa järjestystä....olikohan vanha "aakkosjärjestys" P****stä? :smt102 :smt102
Täysin samaa mieltä :!: :!: :!:
Eikö modeilla ole muuta puuhaa, kun pitään pippelistään kiinni ja ja vaihdella alueiden järjestystä. Aivan naurettavaa pelleilyä :evil:
Avatar
Mose
Baarin viisain mies
Viestit: 765
Liittynyt: 16.6.2005 7:58

Viesti Kirjoittaja Mose »

ttm69 kirjoitti:
Eikö modeilla ole muuta puuhaa, kun pitään pippelistään kiinni ja ja vaihdella alueiden järjestystä. Aivan naurettavaa pelleilyä :evil:
Kyllä tuo itkeminen vaikuttaa enemmän pelleilyltä. :wink:
Viimeksi muokannut Mose, 29.7.2006 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pidä mieli kirkkaana ja paita puhtaana...
Avatar
River Bar
River baari, Soi 14
Viestit: 938
Liittynyt: 5.5.2005 20:35
Paikkakunta: Pattaya

Viesti Kirjoittaja River Bar »

ttm69 kirjoitti:
Veke kirjoitti:Aivan hanurista alkaa vaihtaa järjestystä....olikohan vanha "aakkosjärjestys" P****stä? :smt102 :smt102
Täysin samaa mieltä :!: :!: :!:
Eikö modeilla ole muuta puuhaa, kun pitään pippelistään kiinni ja ja vaihdella alueiden järjestystä. Aivan naurettavaa pelleilyä :evil:

Näitten on pakko olla tarkoitettu vitsiksi :D
* RIVER BAR *
Soi 14, Walking Street
Avatar
Tilac
Vatipää
Viestit: 3789
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Tyrvää / Buri Ram / Baan Bua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tilac »

Ei se välttämättä vitsi ole, onhan se hankalaa jo huonolla lukutaidolla varustettu yksilö on tottunut menemään esim. neljannen osion kolmanteen aliosioon ja se siirtyy niin milläs löydät ? 8)
--- Ihminen joka haluaa, keksii keinot.Ihminen joka ei halua, keksii selitykset. ---
Avatar
kinapori
nuorisojoukot.net
Viestit: 1734
Liittynyt: 12.5.2004 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kinapori »

Saakeli menitte sotkemaan järjestyksen ja nyt mä en osaa ees himaan ja sen takia Supermieskään ei oo aito :? MORJENS
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

No en nyt vaan ymmärrä miksi noita piti muuttaa. En myöskään miksi täällä jatkuvasti heitetään parin offtopicin takia up to you alueelle. Ei tule mieleen yhtään muuta foorumia mukaan lukien naapuri, missä ketjuja katkotaan niin paljon kuin täällä. Heti kun mulle kerrotte missä foorumilla katkotaan ketjuja enemmän kuin täällä, niin kertokaa URL.
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Täne tulee noita viestejäkin moninkertainen määrä muihin verrattuna. Ja niitä off topic juttuja myöskin. Mitä väliä tuolla osioiden järjestyksellä muuten on ?

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
Mose
Baarin viisain mies
Viestit: 765
Liittynyt: 16.6.2005 7:58

Viesti Kirjoittaja Mose »

ttm69 kirjoitti:No en nyt vaan ymmärrä miksi noita piti muuttaa. En myöskään miksi täällä jatkuvasti heitetään parin offtopicin takia up to you alueelle. Ei tule mieleen yhtään muuta foorumia mukaan lukien naapuri, missä ketjuja katkotaan niin paljon kuin täällä. Heti kun mulle kerrotte missä foorumilla katkotaan ketjuja enemmän kuin täällä, niin kertokaa URL.

Ehkä täällä on aihettakin? Ehkä tuo kysymyksesikin pitäisi katkaista omaksi ketjukseen? :-D
Pidä mieli kirkkaana ja paita puhtaana...
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

MauKhang kirjoitti:Täne tulee noita viestejäkin moninkertainen määrä muihin verrattuna. Ja niitä off topic juttuja myöskin. Mitä väliä tuolla osioiden järjestyksellä muuten on ?
No älä nyt maukka viitsi tollasta sontaa kirjottaa. Kyllä tänne tulee viestejä aika hel... vähän verrattuina muihin(en tarkoita thaimaa)foorumeihin verrattuna. Esimerkkinä vaikka muropaketti(tietokone aiheinen) en lake suomi 24.fi mukaan, koska on kai suomen suurin sonta saitti.
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

No onhan se hyvä että sinulle löytyy mieleisiäkin saitteja jossa osiot on oikeassa järjestyksessä.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

MauKhang kirjoitti:No onhan se hyvä että sinulle löytyy mieleisiäkin saitteja jossa osiot on oikeassa järjestyksessä.
Heh, heh. Et kuitenkaan pysty laittamaan URL millä muulla foorumilla jaetaan ketjuja enemmän?
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Ensin oli joskus talvella erään moden puolesta lainaamisen lainaamisesta kalsarit vaossa, ja nyt tää aivan naurettava pienen offtopicin jälkeen jako. Odotan mitä tämä eräs keksii seuraavaksi? On vaan elämä pienestä kiinni, jos thai foorumi on se elämän tarkoitus :-D
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

En ole väittänytkään että jossain jaettaisiin enemmän. Missäs kohtaa olen niin sanonut ? Joten en ole velvollinen mitään urlejakaan esittelemään.
Pysytelkää jotensakin asiassa niin ketjuja ei tarvitse kenenkään jakaa .

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6305
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Käy kokeilemassa vaikka http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php. Kirjoittele sinne off topiccia niin näet miten käy.

Ttm69: koittaa ankarat ajat, kunhan suuri foorummyllerrys tulee ajankohtaiseksi.

Melkein kaikki foorumin suurkuluttajat käyttävät tuota "viimeiset viestit"- toimintoa, johon palstojen järjestys ei vaikuta mitenkään.
Viimeksi muokannut tri_Hoto, 29.7.2006 16:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
--tri_Hoto--
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Viesti Kirjoittaja terox »

Websivuston suunnittelijan perustietämykseen pitäisi kuulua että loppukäyttäjän navigointireittejä ei muuteta ilman todella hyvää syytä..

Itse en ole edes huomannut tuollaisia muutoksia mutta jos ne on tehty vain syystä että ei ole parempaakaan tekemistä, niin menkää nyt vaikka terassille olusille tai jotain muuta ennekuin tuollaista näpertelyä :-D
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

HOTO: linkkiä kun klikkaa niin tulee access is not valid :smt026
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

terox kirjoitti:Websivuston suunnittelijan perustietämykseen pitäisi kuulua että loppukäyttäjän navigointireittejä ei muuteta ilman todella hyvää syytä..

Itse en ole edes huomannut tuollaisia muutoksia mutta jos ne on tehty vain syystä että ei ole parempaakaan tekemistä, niin menkää nyt vaikka terassille olusille tai jotain muuta ennekuin tuollaista näpertelyä :-D
Kiitos :!: Joku sentään tajuaa mitä ylempänä tarkoitin.
Tuomo
Viestit: 6901
Liittynyt: 16.12.2003 2:29
Paikkakunta: Samut Prakan

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Ehkä modeja kummastuttaa sama kuin minuakin. Miten ihmeessä tarvitsee suoran linkin jonkun palstan tiettyyn osioon.
Palstat nyt yleensäkin on ryhmitelty miten sattuu etten sanoisi päin p:ttä.
Aina on parempi kun ottaa suoraan pääsivun ja sieltä eteenpäin. Olettaen että kirjoittajatkaan eivät ole sen verran fixuja että osaisivat pistää asiansa oikeaan osastoon.
Avatar
karpo
Viestit: 1107
Liittynyt: 12.1.2004 15:02
Paikkakunta: Vantaa / Napa , Chon Buri

Viesti Kirjoittaja karpo »

On eräillä sitten kummat kinaamisen aiheet????

Itse avaan aina "katso viimeisimmät avaamattomat uudet viestit"
ja luen sieltä vain ne jotka luulen kiinostavan minua.
Jollain palstojen järjestyksellä ei minulle ainakaan ole
mitään merkitystä.
Avatar
jusubox
insinöörigolffari
Viestit: 2354
Liittynyt: 6.1.2004 19:48

Viesti Kirjoittaja jusubox »

karpo raportoi
Itse avaan aina "katso viimeisimmät avaamattomat uudet viestit"
ja luen sieltä vain ne jotka luulen kiinostavan minua.
Jollain palstojen järjestyksellä ei minulle ainakaan ole
mitään merkitystä.
Kuin myös :wink:
hcp 21.2
Vastaa Viestiin