500e ja 2viikkoa...
Lasse, hate ja tukataa budjeteista päätellen ainakin tietävät mihin ovat menossatukataa kirjoitti:Samoilla linjoilla lassen kanssa.Lasse kirjoitti:Tulevalle reissulle(26.3) ajattelin budjetoida 2500 ekee 2 viikkoohate kirjoitti:Tulevalle reisulle (5.5)olen säästäny 5000 ekee 3.5 viikkoo.

Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
Mulla itellä on n.2500€ 3 viikoksi.
Melko varmasti joutuu Suomeen soittelee, että pistäkää tilille hilloa.
Toi 500€ ja Pattaya kavereitten kanssa on kyllä sellanen yhdistelmä, että ite jättäisin väliin tai lainaisin toiset 500€.
Tolla rahalla Pattayalla kavereitten kanssa, niin varmasti alkaa vituttamaan.
Toi 500€ ja Pattaya kavereitten kanssa on kyllä sellanen yhdistelmä, että ite jättäisin väliin tai lainaisin toiset 500€.
19 kertaa ja aina soosissa.
Kuten mainittu, tuollakin pärjää, mutta ei tekisi haittaa olla vaikka Visa ja Master mukana mukavilla limiiteillä.ttm69 kirjoitti:Mulla itellä on n.2500€ 3 viikoksi.

Ekalla Thaimaan reissulla (1990) paloi rahaa 15000mk ja olin kuukauden reissussa.Jouduin vielä lainaan kaverilta 2000mk.
Ekalla viikolla rahaa paloi melkein puolet ja joutui alkaan jarrutteleen.
Tuli kyllä ryypättyä aamusta iltaan ja oppaat vaihtui päivittäin.
Et silleen en kyllä lähtis 500 ekellä ees viikoks reissuun.
Ekalla viikolla rahaa paloi melkein puolet ja joutui alkaan jarrutteleen.
Tuli kyllä ryypättyä aamusta iltaan ja oppaat vaihtui päivittäin.
Et silleen en kyllä lähtis 500 ekellä ees viikoks reissuun.
Pattayalla ei ole hintataso ilmeisesti 15 vuoden aikana kovin paljoa noussut. Kaverin reissusta on reilusti yli 10 vuotta aikaa, ja hänellä meni 3 viikon reissulla vähän päälle 10000 mk, ja oli vielä sama opas koko ajan!
Se pitää tosin muistaa, että eka viikko on pahin Pattayalla, silloin se kukkaro menee epäkuntoon, jos on mennäkseen.
Se pitää tosin muistaa, että eka viikko on pahin Pattayalla, silloin se kukkaro menee epäkuntoon, jos on mennäkseen.
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
mä ekaa kertaa thaimaahan menossa ja autokyyti odottaa lentokentällä ja hotelli varattu pattayalla...eli suoraan pattikselle menossa,viikon verran ajattelin siellä ihmetellä ennen seuraavaa tuntematonta etappia..olikohan virhe suunnittelu,kun oli tarkoitus kierrellä thaimaata..
tällein parintonnin budjetin kannalta.. 

Ei budjetin kannalta, mutta se vaara on että jämähdät Pattayalle etkä muualle pääse.reko78 kirjoitti:mä ekaa kertaa thaimaahan menossa ja autokyyti odottaa lentokentällä ja hotelli varattu pattayalla...eli suoraan pattikselle menossa,viikon verran ajattelin siellä ihmetellä ennen seuraavaa tuntematonta etappia..olikohan virhe suunnittelu,kun oli tarkoitus kierrellä thaimaata..tällein parintonnin budjetin kannalta..

Eikä se loppujen lopuksi ole niin paha miltä ensiksi kuulostaaBene kirjoitti:Ei budjetin kannalta, mutta se vaara on että jämähdät Pattayalle etkä muualle pääse.reko78 kirjoitti:mä ekaa kertaa thaimaahan menossa ja autokyyti odottaa lentokentällä ja hotelli varattu pattayalla...eli suoraan pattikselle menossa,viikon verran ajattelin siellä ihmetellä ennen seuraavaa tuntematonta etappia..olikohan virhe suunnittelu,kun oli tarkoitus kierrellä thaimaata..tällein parintonnin budjetin kannalta..

Takaisin miesten mitoissa
Kiertely ei kait kaadu tuohon budjettiin vaan siihen että aloitat kiertelyn Pattayalta. Olen siellä tavannut useinkin ekakertalaisia jotka ovat aloittaneet Kaakkois-Aasian kierrokset kunnon budjetilla Pattayalta...olikohan virhe suunnittelu,kun oli tarkoitus kierrellä thaimaata.. tällein parintonnin budjetin kannalta..
Pattayalta ovat sitten menneet ennemmin taikka myöhemmin suoraan lentokentälle kun on se budjetti sileänä.
Kerropa sitten jälkeen päin kuinka sinulle kävi.
Itse olen oppinut että kentältä pitää mennä ensin sinne muualle jos aikomus on ja vasta lopuksi Pattayalle. On tuon Pattayan takia jäänyt itseltäkin joitain kierroksia väliin. Pattaya laiskistaa ihmisen ettei sieltä pääse pois kuin kovin ponnisteluin.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
kertokaahan viisaammat,kun tommonen 3tuhatta euroakin vaikuttaa musta aika tähtitieteelliseltä summalta saada käytettyä,niin paljon teillä menee oikeen siihen oppaan palveluihin?siis niitten ruokiin,ostoksiin,drinkkeihin ym..siis yhteensä nomaaliliksan lisäksi,kun aika moni niitä varmaan täällä budjetin ilmoittaneista kuitenkin käyttää...
siis kun itte laskin niin 2000 eurolla majoittuu ihan mukavasti,syö hyvin,juo hyvin,voi liikkua taksilla..ja voi tehdä vielä reippaasti esim.vaate ostoksia....
siis kun itte laskin niin 2000 eurolla majoittuu ihan mukavasti,syö hyvin,juo hyvin,voi liikkua taksilla..ja voi tehdä vielä reippaasti esim.vaate ostoksia....
reko78 kirjoitti:kertokaahan viisaammat,kun tommonen 3tuhatta euroakin vaikuttaa musta aika tähtitieteelliseltä summalta saada käytettyä,niin paljon teillä menee oikeen siihen oppaan palveluihin?siis niitten ruokiin,ostoksiin,drinkkeihin ym..siis yhteensä nomaaliliksan lisäksi,kun aika moni niitä varmaan täällä budjetin ilmoittaneista kuitenkin käyttää...
kuten moneen kertaan on tullut ilmi on täysin tyypistä kiinni, mutta kerrohan miten kävi kun tulet takaisin,, niin ja rehellisesti

hcp 21.2
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
K-18juice kirjoitti:Noista paikallisista oppaista olisin vähän kysellyt. Mikä systeemi ja mitä kustantaa?
Nightlife for Pattayan Lovers
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewforum.php?f=9
Nightlife for Pattaya Lovers
Keskustelualue yli 18-vuotiaille. Oikeuksia saa Lasselta etu- ja sukunimeä vastaan.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Kysympä kans...
Mites on, riittääkö sellanen 700€/2vko???
Hotellit ja Lennot maksettu, kuljetukset täytyy järkätä itse.
Hotelleihin kuulu aamiaiset.
-
- Pattayan M.A.Numminen
Re: Kysympä kans...
Kun se nyt vaan on niin paljon itestä kiinniSilver kirjoitti:Mites on, riittääkö sellanen 700€/2vko???

700 Euroa on forexin kurssin mukaan 34 532,09 THB.
Jos jaat sen 14 päivällä saat summaksi 2466bht/ päivä eli n.46 euroa
Siitä voi sitten miettiä mihin on varaa laittaa bahteja.
Homma on siis kiinni ainoastaan siitä, mitä meinaa lomallaan tehdä

Panem et circenses