500e ja 2viikkoa...
hmh, selviää hyvin jos viettää rantalomaa kattelee maisemia jne jne...
baarissa ei passaa monena päivänä käydä, eilen oli kolmen veden ja appelsiini mehun lasku jotain 440b....
otatte vielä kavereiden kanssa saman hotelli huoneen niin hyvin alkaa säästyy... alakerrassa on maittavat thaimaalaiset katu ruuat jotain 20-30b välistä...
590b/päivä on White Rose mansionissa huone, laadultaan on huoneet AIVAN LOISTAVIA ja ihan kävelymatkan päässä walking streetilta... jos haluut niin laitan kuvia kun meen takas kotio bangkokkiin. itse tästä lähtien aina tulen tänne, soi 18 on tämä mansioni, siisti ja hommat pelaa...
huoneeseen mahtuu helposti kolmekin koijaria, extra petiä vaan peliin...
http://www.geocities.com/whiterosemansion/
toki halvempiakin on mutta tämmöisistä on normisti pulitettu reilua 1000b
baarissa ei passaa monena päivänä käydä, eilen oli kolmen veden ja appelsiini mehun lasku jotain 440b....
otatte vielä kavereiden kanssa saman hotelli huoneen niin hyvin alkaa säästyy... alakerrassa on maittavat thaimaalaiset katu ruuat jotain 20-30b välistä...
590b/päivä on White Rose mansionissa huone, laadultaan on huoneet AIVAN LOISTAVIA ja ihan kävelymatkan päässä walking streetilta... jos haluut niin laitan kuvia kun meen takas kotio bangkokkiin. itse tästä lähtien aina tulen tänne, soi 18 on tämä mansioni, siisti ja hommat pelaa...
huoneeseen mahtuu helposti kolmekin koijaria, extra petiä vaan peliin...
http://www.geocities.com/whiterosemansion/
toki halvempiakin on mutta tämmöisistä on normisti pulitettu reilua 1000b
18x vuodesta 2004
Meikäläisellä on kyllä 500€ minimibudjetti millä pattijoella pärjää viikon.
En kumminkaan mielelläni viitsi kitua lomalla tuollaisella budjetilla, mutta on se joskus tullut kokeiltuakin.
Jossain maaseudulla pärjää kyllä aivan varmasti, mutta pattiksella on liikaa houkutuksia tuhlailuun ja kalliimmat hinnat, joten sinne ei mielestäni pidä lähteä tarkkamarkka budjeteilla.
En kumminkaan mielelläni viitsi kitua lomalla tuollaisella budjetilla, mutta on se joskus tullut kokeiltuakin.
Jossain maaseudulla pärjää kyllä aivan varmasti, mutta pattiksella on liikaa houkutuksia tuhlailuun ja kalliimmat hinnat, joten sinne ei mielestäni pidä lähteä tarkkamarkka budjeteilla.
Mulla menee Suomessa vähemmän rahaa kuin Thaimaassa.
Älytön yhtälö jos tuotteiden ja palveluiden hintoja vertailee näiden kahden maan kesken, mutta noin se vaan on. 
Edit: Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin pärjäähän tuolla summalla jos elelee iisisti, mutta monella se mopo on lähtenyt pahasti keulimaan matkalla ja on menny omat, että varastetut. Luottotiedoista en viitsi mitään edes mainita.

Edit: Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, niin pärjäähän tuolla summalla jos elelee iisisti, mutta monella se mopo on lähtenyt pahasti keulimaan matkalla ja on menny omat, että varastetut. Luottotiedoista en viitsi mitään edes mainita.

Onhan yhtälö älytön joo.BlackMike kirjoitti:Mulla menee Suomessa vähemmän rahaa kuin Thaimaassa.Älytön yhtälö jos tuotteiden ja palveluiden hintoja vertailee näiden kahden maan kesken, mutta noin se vaan on.
Kyllä mullakin menee suomessa vähemmän rahaa,ku on töissä,
mut,jos pitäis pitää kaks viikkoa lomaa suomessa ja viihtyä hyvin,niin kyllä se vaatii aika paljon rahaa enemmän,kuin 500€

Majailin kämpässä joka maksoi minulle 3500baht/kk vesineen ja sähköinen. Eikä ollut edes mikään paha. Oli ilmastoinnit etc.MauKhang kirjoitti:Kun on 500 euroa kahdeksi viikoksi niin parhaiten säästää asumisessa.
Pattayalta ainakin saa ihan hyvän majoituksen 400 thb/päivä helposti.
Itse olen kyllä asustellut Pattayalla majatalossa 100 thb/päivä mutten ilkeä sitä kellekään suositella.![]()
![]()
![]()
Bangkokista tulet bussilla Pattayalle ja kentälle menet sitten hotellin järjestämällä minibussikuljetuksella. Minibussi keräilee matkustajia eri hotelleista ja hinta lienee kentälle 200-300 thb. Syömisessä säästää kun unohtaa hotellin aamupalat ja opettelee syömään thairuokaa jostain paikallisesta kuppilasta taikka katukeittiöistä.
Dokaamiset hoidetaan jossain mukavassa tavallisessa beer baarissa eikä goukkarissa. Lycka till ! Oppaitten käyttö tuhoaa tuon budjetin melko helposti .

If you obey all the rules, you miss all the fun.
Kun oli kerran hotelli valmiina, kyllä tuolla selviää. Baarissakin voi käydä, mutta hirmuisasti ei voi ryypätä. Raja menee suunnilleen siinä kohdassa, että naama on niin lytyssä ja muisti katkeilee, ettei löydä baarista pois ilman opasta. Tässä kohdassa kustannukset sitten alkavat nousta aika selvästi.
-
- Pattayan M.A.Numminen
Varmasti pärjää jos haluaa!! Pattis vaan on sellanen paikka, että kaikki menee mitä mukana on jos viihteelle sattuu. Kyllä siellä fiksu ihminen pärjää tosi vähällä jos vähän kattoo mihin rahojaan laittaa ja silti on niin saa**nan mukavaa. Kalleinta on vetää kauheat lärvit jossain baarissa ja sen jälkeenhän ei mikään enää maksa mitään. Litran mekkala pullo maksaa vissiin tätä nykyä about 150bht( voi olla että on noussut, mut ei varmaan paljoa) eli n 3 euroa. Siitä sitten voipi siemailla vaikkapa hotellin uima-altaalla kavereiden kanssa ennen baariin lähtöä. Eikä varmaan muutkaan viinat niin kalliita ole.( En tiedä kun en ole muuta kaupasta ostanut) Safkat maksaa halvimmillaan 20bht, vaikkakin raavas mies pistelee niitä annoksia varmaan kaksi, ennen kuin vatsa täyttyy. Niin jos alkaa pelaamaan paikallisten tyttöjen kanssa, voi olla varma, että rahaa kuluu. Vaikkakin näillä palstoilla liikkuu naisten miehiä jotka ilmaseen hoitaa niitä hommia, en olisi siitä kuitenkaan niin satavarma. Loppupeleissä olet kuitenkin se joka maksaa, jos ei rahana niin jonain muuna
Ihmiset tietysti kuluttavat myös eri tavalla mutta itse olen huomannut seuraavanlaisen asian
2 viikon rymyloma, jossa voi duunari maistella jet set meininkiä maksaa matkoineen ja majoituksineen n 2000 euroa+tuliaiset. Ja voin taata, että on unohtumaton 2 viikkoa. Tosin aikamoni jää "koukkuun" ja sen jälkeen

Ihmiset tietysti kuluttavat myös eri tavalla mutta itse olen huomannut seuraavanlaisen asian
2 viikon rymyloma, jossa voi duunari maistella jet set meininkiä maksaa matkoineen ja majoituksineen n 2000 euroa+tuliaiset. Ja voin taata, että on unohtumaton 2 viikkoa. Tosin aikamoni jää "koukkuun" ja sen jälkeen

Panem et circenses
Mä kerron matkaraportin muodossa, kunhan vaan ehdin... on ollunna vähän keikkaa tässäjusubox kirjoitti:600€/3vko???,,, tuohon sitä olis kiva selvitä, mutta,,, MITENmiu kirjoitti:Mulla riitti 600E kolmeksi viikoksi sisältäen majotukset, safkat, juomat, matkat Bangkokista Kambotzaan ja Phuketiin + sukelluskurssin. Elettiin jopa aika leveesti, esim Bangkokissa budjattiin useempi yö Royal Hotelissa hintaan 1600 bht / yö. Takseilla ja tuktukeilla ajeltiin ja kaikenlaiset "pakolliset" nähtävyydet kierrettiin. Hyvin syötiin ja juotiin ja tuliaiset yms. kivat sain ostettua, ei jäänyt kaiveleen etteikö johonkin ois riittänyt massit. -Riippuu ihan mitä duunaa ja missä määrin
. Mul on vieläkin peilipöydällä toistatuhatta bahtia, säästypä seuraavaa settiä varten...
Miu![]()

Miu
Re: 500e ja 2viikkoa...
Toi riippuu kyllä aika paljon minkälaiset teidän sukupuolisuhteet on kavereiden kanssa.pena99 kirjoitti:Terve! Ollaan kavereitten kanssa lähössä pattikselle lähiaikoina ja oisin kyselly että kun rahaa on vaan 500e kahelle viikolle ja tuon enempää mukaan en saa.... nii pärjääks tol mihkää? hotellit on ja kuljetukset bangkokista.... vähä meinasin olutta juua ja baareissa kupata mut en joka päivä todellakaan...mites on?
500e voi laskea viikonlopulle.
Sitten loppu aika katselee muiden touhuja.

กาย
Re: 500e ja 2viikkoa...
Tämä on niin totta!! Thaimaa on halpa paikka, mutta rahaa palaa silti...riittävästi.spiigeli kirjoitti:Toi riippuu kyllä aika paljon minkälaiset teidän sukupuolisuhteet on kavereiden kanssa.pena99 kirjoitti:Terve! Ollaan kavereitten kanssa lähössä pattikselle lähiaikoina ja oisin kyselly että kun rahaa on vaan 500e kahelle viikolle ja tuon enempää mukaan en saa.... nii pärjääks tol mihkää? hotellit on ja kuljetukset bangkokista.... vähä meinasin olutta juua ja baareissa kupata mut en joka päivä todellakaan...mites on?
500e voi laskea viikonlopulle.
Sitten loppu aika katselee muiden touhuja.
Kyllä tolla 500€ pärjää muuten hienosti, mutta kyllä se rajottaa noita baari harrastuksia. Ja niissäkin lähinnä jos sattuu haluamaan paikallisen oppaan. Tämä tietenkin pätee jos alla mainittu pitää
Suosittelen käymään kaikki sukulaiset, ystävät ja pankit läpi, että saisit tuon matkakassan suurenemaan. Näiden pakollisten menojen lisäksi on vielä se tulijaispuoli. Hyvää tavaraa ja halvalla on tarjolla. Esim. vaateostokset maksaa matkaa takaisin myöhemmin

Jos taas käy niinkuin muille on tupannut käymään, että baaritytöt alkaa kiinnostaa liikaa niin vaikeaa on olla pois niistä baariloista. Tämä taasen aiheuttaa budjetti alijäämää.vähä meinasin olutta juua ja baareissa kupata mut en joka päivä todellakaan...mites on?
Suosittelen käymään kaikki sukulaiset, ystävät ja pankit läpi, että saisit tuon matkakassan suurenemaan. Näiden pakollisten menojen lisäksi on vielä se tulijaispuoli. Hyvää tavaraa ja halvalla on tarjolla. Esim. vaateostokset maksaa matkaa takaisin myöhemmin

Takaisin miesten mitoissa
Paljone menee...
Rahaa menee niin paljon kun sitä on. Jos on 500 egee niin sillä on pärjättävä, mutta hyvin silläkin pyyhkii varmana.
Itselläni meni 3 viikon lomalla 2700 euroa, tosin ostin vaatteitakin aika pirusti. Samassa ajassa matkakaverillani meni 1000 euroo.
Itselläni keskimäärin meni 60-70 egee per päivä yleiseen pakolliseen sähläämiseen. Ruuat, juomat, matkaopas ja mobedin bensat
Matkakaverini käytti pakollisiin 30 egee/päivä keskimäärin. Kaikki muu samaan tyyliin kuin minä mutta ei juonut bissee joka käänyteessä, kuten minä.
Eli jokainen taplaa tyylillään
.
Itselläni meni 3 viikon lomalla 2700 euroa, tosin ostin vaatteitakin aika pirusti. Samassa ajassa matkakaverillani meni 1000 euroo.
Itselläni keskimäärin meni 60-70 egee per päivä yleiseen pakolliseen sähläämiseen. Ruuat, juomat, matkaopas ja mobedin bensat
Matkakaverini käytti pakollisiin 30 egee/päivä keskimäärin. Kaikki muu samaan tyyliin kuin minä mutta ei juonut bissee joka käänyteessä, kuten minä.
Eli jokainen taplaa tyylillään

Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
ihan vaan sellaista kysäisisin,että paljos siellä baareissa olut sitten maksaa..?itte aattelin kyllä iltaa istua juottoloissa mutta täällä saa sen kuvan että täytyy olla miljonääri jos baareja aikoo harrastaa...
ps:juon vain kaljaa ja maksan vain omat juomani eli illassa voi mennä max 10tuoppia,yleensä vähemmän kun tapana ottaa jo aamusta pohjia altaalla...
ps:juon vain kaljaa ja maksan vain omat juomani eli illassa voi mennä max 10tuoppia,yleensä vähemmän kun tapana ottaa jo aamusta pohjia altaalla...

olut plo taitaa pyöriä siinä 60-100b välillä mutta kysehän taitaakin olla siitä, että riittääkö luonto lähteä baarista yksin köpötteleenreko78 kirjoitti:ihan vaan sellaista kysäisisin,että paljos siellä baareissa olut sitten maksaa..?itte aattelin kyllä iltaa istua juottoloissa mutta täällä saa sen kuvan että täytyy olla miljonääri jos baareja aikoo harrastaa...

hcp 21.2
Siinä saattaa mieli muuttua, kun nätti tyttö tulee syliin istumaan ja mukavia juttelemaanreko78 kirjoitti:ihan vaan sellaista kysäisisin,että paljos siellä baareissa olut sitten maksaa..?itte aattelin kyllä iltaa istua juottoloissa mutta täällä saa sen kuvan että täytyy olla miljonääri jos baareja aikoo harrastaa...

Takaisin miesten mitoissa