Jokatauksessa osoite on:
174/4 Moo 10, Nongprue, Banglamung, Chonburi 20260

Niin, ja tällä kertaa pysyvästi. Suomessa käydään tämän jälkeen enää kerran vuodessa kesäisin.benetol kirjoitti: P.S. Lasse, kerro taas terveisiä Eric's Barin tytöille, kun menet sinne. Itse olen näillä näkymin taas paikalla n. 15. tai 16. päivä Elokuuta.
En ole vielä käynyt mutta 26-27.6 käydään tuollakin.Onko kukaan muuten käynyt vielä CKS SPORT baarissa Bangkokissa?
Toki, kerronko terveisiä myös vaimollesi Unoon?P.S. Lasse, kerro taas terveisiä Eric's Barin tytöille, kun menet sinne. Itse olen näillä näkymin taas paikalla n. 15. tai 16. päivä Elokuuta.
Useemmankin kerran.benetol kirjoitti:Onko kukaan muuten käynyt vielä CKS SPORT baarissa Bangkokissa?
- Toki, kerro vain, vaikka hänelle Skypettelenkin päivittäin.Lasse kirjoitti:
Toki, kerronko terveisiä myös vaimollesi Unoon?
Nana Plazalla, rullaportaat (toiminnassa taas) toiseen kerrokseensammy77 kirjoitti:Missäs tää big mango on?
Jo on "rosvo-ja-huijari" kehittynyt Suomenkielen taidossaan alle vuorokaudessa roimasti, kun nyt jo täräyttelee tänne viestejäKhun R kirjoitti:Pattayalla Ile, Reiska, Bodega ja Hot Tuna. Phuketissa G-Spot, Midnight Sun ja Rock City. Bangkokissa Gulliver's.
P.S. Proffa: temppeli vai kuningas?