Paikat lennolla/Md-11
Re: Paikat lennolla/Md-11
Finnairin palvelunumeroon soittamalla onnistuu ihan koska vaan. Sen sijaan jos matka on ostettu seuramatkajärjestäjältä, kuten Aurinkomatkat, niin silloin Finnairille suoraan soittamalla ei saa palvelua vaan Aurinkomatkat jakaa omat paikkansa sitten kun jakaa.
Voikos paikkaa vaihtaa vaikka jo on olemassa paikka siis tossa nettiselvityksessä ?Ilkka kirjoitti:Paikoja ei voi itse hoidella kun varattaessa (riippuu varaussysteemistä) tai sen 36h ennen lähtöä netin lähtöselvityksessä.
- mikrobitti
Voi.Atro kirjoitti:Voikos paikkaa vaihtaa vaikka jo on olemassa paikka siis tossa nettiselvityksessä ?
Kai sitä tyydyn tuohon 28J -jakkaraan maanantain 089ssa, vaikkakin onhan siitä baariin melkoisen pitkähkö matka. Ilkka tietänee jo mikä kone sieltä tulee?
"Loma, onneksi se on kerran vuodessa"
Jotain kuvia Thaimaasta ja muualtakin.
Viimeksi: 20.2.12 SIN-KL-HKT-Pattaya-BKK-SIN 15.3.. Seuraavaksi ??
Baariin?? Bkk-lennoillahan ei keittiöstä saa ite mitään? Ja kkärrythän vissiin menee pitkiin käytävää melko läheltäeph kirjoitti:Kai sitä tyydyn tuohon 28J -jakkaraan maanantain 089ssa, vaikkakin onhan siitä baariin melkoisen pitkähkö matka. Ilkka tietänee jo mikä kone sieltä tulee?

Kyllä keittiöstä olen joka lennolla saanut, kun on kohteliaasti asian esittänyt.ruzina kirjoitti:Baariin?? Bkk-lennoillahan ei keittiöstä saa ite mitään? Ja kkärrythän vissiin menee pitkiin käytävää melko läheltäeph kirjoitti:Kai sitä tyydyn tuohon 28J -jakkaraan maanantain 089ssa, vaikkakin onhan siitä baariin melkoisen pitkähkö matka. Ilkka tietänee jo mikä kone sieltä tulee?
- som nam naa -
No kerpeles! 

[quote="apasra Kyllä keittiöstä olen joka lennolla saanut, kun on kohteliaasti asian esittänyt.[/quote]
Nyt oli kyse viinasta.

Nyt oli kyse viinasta.

Taidan olla humalassa, kun en muista edes juoneeni ?
Nyt oli kyse viinasta.ollit kirjoitti:[quote="apasra Kyllä keittiöstä olen joka lennolla saanut, kun on kohteliaasti asian esittänyt.

Ai jaa, no perskutarallaa. Sitä ei saanut vaikka kuinka aneli. Muuta kyllä.

- som nam naa -
Itse asiassa viime lennolla sain keittiöstä pari pulloa viiniä kun kysyin thaikku lentoemolta... No kaveri kävi perästä kysymässä kanssa ja ei yllättäen saanutkaan... Kysyi suomalaiselta lentoemolta ja sai saman vastauksen kuin moni muukin "tällä lennolla ei tarjoilla alkoholia kuin juomavaunuista"
Paremmin tuntuu tuo palvelu toimivan kun asio thaikun kanssa...
Thaikulta minäkin kysyin, ensin oli sen oloinen että antais mutt ilmoittikin että ainoastaan soft drinkkejä saa heiltä. Alkoholijuomat kärrystä.Tazpa kirjoitti:Itse asiassa viime lennolla sain keittiöstä pari pulloa viiniä kun kysyin thaikku lentoemolta... No kaveri kävi perästä kysymässä kanssa ja ei yllättäen saanutkaan... Kysyi suomalaiselta lentoemolta ja sai saman vastauksen kuin moni muukin "tällä lennolla ei tarjoilla alkoholia kuin juomavaunuista"
- som nam naa -
No silloin tällöin näköjään onnistuu... Mutta en saanut juomia heti, vaan emo kysy istumapaikan numeron ja sanoi tuovansa hetken kuluttua... Ja toikin noin 5 minuutin kuluttua.
Ihmettelen kyllä suuresti jos ei edes myydä, jotenkin voin tuon "ruokajuomatarjoilun" rajoittamisen vain ruokailuun vielä ymmärtää.apasra kirjoitti:Ai jaa, no perskutarallaa. Sitä ei saanut vaikka kuinka aneli. Muuta kyllä.
"Loma, onneksi se on kerran vuodessa"
Ne on nuo Thaimaan lennot vain niita huonosti kayttaytyvien ryhasten lentoja. Eilisella New Yorkin lennolla kuulutettiin, etta matkan aikana tarjoillaan vetta ja virvokkeita ja muita juomia saa takakeittiosta.
Eika kukaan ollut kannissa tai sikaillut.
Eika kukaan ollut kannissa tai sikaillut.
Mikä hinku on vetää kännit lentokoneessa?Hieno olla nuppi himmeenä ja puhua mottipäisiä koko lennon ajan?
Todella rasittavaa kun joku juntti mölyää huonoja juttujaan penkin takana ja itse yrittää vaikka nukkua.
Mun puolesta 2-3 bissee/viinilasia/drinkkiä per lärvi korkeintaan kaikille suomalaisille ja venäläisille matkan aikana.
Todella rasittavaa kun joku juntti mölyää huonoja juttujaan penkin takana ja itse yrittää vaikka nukkua.
Mun puolesta 2-3 bissee/viinilasia/drinkkiä per lärvi korkeintaan kaikille suomalaisille ja venäläisille matkan aikana.
Thaimaahan reissaa jostain syysta paljon porukkaa joista viina on ottanut yliotteen.
Josta tuleekin mieleen, etta lahden ottamaan Coronan tasta kun American Airlines ja Finnair tarjoaa.
Josta tuleekin mieleen, etta lahden ottamaan Coronan tasta kun American Airlines ja Finnair tarjoaa.

Keskiviikon 20.15 Ay 85 lähtöön näyttäs olevan nettiselvitys jo avoinna, mutta kun rupeen tekee
selvitystä nii se hyppää paikan numeroinnin ( 2 ) yli suoraan vahvistukseen.
Mulla on kyl paikat varattuna mutta oisin kahtonu oisko voinu lonia parempia.
Tuleeko se paikka joskus myöhemmin siellä kun en uskalla lyödä suoraan vahvistukseen
selvitystä nii se hyppää paikan numeroinnin ( 2 ) yli suoraan vahvistukseen.
Mulla on kyl paikat varattuna mutta oisin kahtonu oisko voinu lonia parempia.
Tuleeko se paikka joskus myöhemmin siellä kun en uskalla lyödä suoraan vahvistukseen

Hmm. Täytynee tutustua tuohon nettiselvitykseen. 2.2. lähtee oma lento ja takaisin on tuleminen vasta 4.4.
- mikrobitti
Netticheck-in antaa muuttaa paikkaa vielä senkin jälkeen kun on kerran tehnyt netticheck-innin.Atro kirjoitti:Tuleeko se paikka joskus myöhemmin siellä kun en uskalla lyödä suoraan vahvistukseen
Huomenna olisi lähtö pariksi viikoksi.
Millaiset paikat nuo 59 ja 60 ac ovat? Kaksi penkkiä vierekkäin, mutta joku tyhjä välissä. Nyt on paikat de siitä pari riviä eteenpäin, olisiko vessan edestä joku 56 tai 57. Kannattaako vaihtaa?
Millaiset paikat nuo 59 ja 60 ac ovat? Kaksi penkkiä vierekkäin, mutta joku tyhjä välissä. Nyt on paikat de siitä pari riviä eteenpäin, olisiko vessan edestä joku 56 tai 57. Kannattaako vaihtaa?
hmmm.. millaset on nuo paikat riveillä 5 ja 6? Yllättäen näkyy sellaisiakin olevan valittavissa tuolla check my tripissä?
Businessluokan tuolit mutta ei niitä check my tripissa voi valita kuten ei mitään muutakaan istuimia.ruzina kirjoitti:hmmm.. millaset on nuo paikat riveillä 5 ja 6? Yllättäen näkyy sellaisiakin olevan valittavissa tuolla check my tripissä?
Viimeksi muokannut Ilkka, 26.1.2009 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bisnes penkit economy palvelulla eli hemmetin hyvät penkit.
เข้าเมืองตาหลิ่ว ต้องหลิ่วตาตาม
Sori, tarkoitin tietenkin, että vois finskille soittaa ja varata sitä kautta. Ovatten varmaan haluttua tavaraa, että turha varmaan edes kysyäIlkka kirjoitti:Businessluokan tuolit mutta ei niitä check my tripissa voi valita kuten ei mitään muutakaan istuimia.ruzina kirjoitti:hmmm.. millaset on nuo paikat riveillä 5 ja 6? Yllättäen näkyy sellaisiakin olevan valittavissa tuolla check my tripissä?

Niiden jaossa on ihan erityiset metodit eli niille ei tuosta noin vain ilmottauduta.