Olitteko kenties Klong Dao -rannalla? Ilmeisesti merivirta kuskaa tuolle rannalla kaikkea ryönää. Pettymys oli aika karvas kun hotellilta rantaan marssi, onneksi mikä tahansa lantan muista rannoista on siistimpi kuin tuo. Long Beach noin niikuin esimerkkinä.
Lanta kannattaa ainakin unohtaa. Se on roskattu pilalle. Siellä on varmaan ihan siistejäkin rantoja, mutta rannat noin yleisesti ottaen oli aika järkkyjä. Krabilta pääsisitte helposti useallekkin kivalle rannalle pitkähännillä. Se on muutenkin aika rauhallinen mesta. Khao Lakista en tiedä.
Neuvoisitteko ensikertalaisia
Loppupeleissä se on aika saman mihin menee.
Jos tuntuu ettei jaksa olla, niin paikkaa voi aina vaihtaa siltä istumalta. Näin me teemme. Suunta sinne mihin nenä näyttää ja ollaan sen aikaa kun tekemistä riittää.
Joku keksii Koh Changilla tekemistä viikoiksi ja joku 3 päiväksi.
Etelä-Thaimaa aika hyvällä prosentilla jo koluttu ja jokaisessa kohteessa on ollut tähän mennessä omat hyvät puolensa. Missään ei ole tarvinnut kitua
Asenne kuntoon ja reppu selkään!
Jos tuntuu ettei jaksa olla, niin paikkaa voi aina vaihtaa siltä istumalta. Näin me teemme. Suunta sinne mihin nenä näyttää ja ollaan sen aikaa kun tekemistä riittää.
Joku keksii Koh Changilla tekemistä viikoiksi ja joku 3 päiväksi.
Etelä-Thaimaa aika hyvällä prosentilla jo koluttu ja jokaisessa kohteessa on ollut tähän mennessä omat hyvät puolensa. Missään ei ole tarvinnut kitua

Asenne kuntoon ja reppu selkään!
Ko Jum
Lautalla Krabilta pääsee myös Ko Jumille lähdöt N. 0930 ja 1330.Pysähtyy ko Jumin kohdalla ja sitten pitkähäntä venheellä rantaan.Pois lähtö samalla tavalla voi mennä joko Lantalle menevälle lautalle tai Krabille menevälle.Saari on rauhaisa,sähköä yleensä 1800-0600,muutamilla resorteilla 24 t/vrk.Verrattuna Pattayaan siellä sentään pääsee mukavalle rannalle uimaan melkein suoraan bungalowista ja vielä puhtaalle rannalle toisin kuin pattayalla.
Ps. olen käynyt pattayalla eivätkä ne rannat minun mielestäni mitään siistejä olleet semmoinen kanarian tunnelma kun on niitä rantatuoleja vieri vieressä ja kaiken mailman kaupustelijoita tarjoamassa jos jonkinlaista krääsää.
Ps. olen käynyt pattayalla eivätkä ne rannat minun mielestäni mitään siistejä olleet semmoinen kanarian tunnelma kun on niitä rantatuoleja vieri vieressä ja kaiken mailman kaupustelijoita tarjoamassa jos jonkinlaista krääsää.
Pattayan pilotti punastelee aivan turhaan. Jomtien on kiva paikka ja varmasti löytyy myös majoitus ja kohtuu hintaan myös jouluna toisin kuin ehkä muualta:spark kirjoitti:Hehlauri kirjoitti:No niin, nyt kun näm pakolliset Pattayan puolustuspuheet on pidetty, niin jos sitten vinkkejä niistä paikoista joista tuossa yllä kyseltiin?![]()
Jos pitää olla rauhallista ilman muita turisteja, mutta kuitenkin turistipaikka tason vaatimukset voi olla vaikeaa löytää. Mikin ja sparkin ehdottama Pattaya ei todellakaan ole huono vaihtoehto.lauri kirjoitti: Vilkkain sesonki käynnissä ja esim. Krabilla voivat huoneet olla todella kiven alla
Joulun ja uudenvuoden aikaan Thaimaa on turisteja pullollaan, mutta Pattayalta löytyy kyllä paikkoja ja tekemistä. Lähi saaret esim. missä voi rauhoittua. Ymmärsin myös, että rahaakaan ei likaa ole matkassa joten pelkästään se jo suosii Pattayaa kohteena mistä löydät kaiken tarvitsemasi ja edulliseen hintaan toisin kuin jossain Krabilla oletan. (En ole koskaan ollut Krabilla joten en tiedä sen hintatasosta, mutta uskallan väittää, että kalliimpaa on kuin Pattayalla?)
Jomtienilta majapaikka jossa voi elellä myös sesonkiaikaan suht. rauhassa ja sieltä tosiaan vaikka esim. jonnekin läheisille saarille missä vesi ja rannat ovat puhtaita.
Mutta ei mitään. Thaimaasta löytyy mielenkiintoisia paikkoja. Minä neuvoisin koilliseen (Isaaniin) tai pohjoiseen, mutta sieltä ei löydy teidän toivomaa merenrantaa. Kaikkea muuta mielenkiintoista kyllä.

Mukavaa Thaimaan matkaa joka tapauksessa teille kaikille.