Miksi miksi pitää sensuroida ja lukita ketjuja !
Valvoja: Modet
Mun mielestä vanhat viestiketjut voisi sulkea, niin tehdään monilla forumeilla. Tarkoitan topiceja, jossa edellinen kommentti on vuodelta 2004. Täällä on muutamia, jotka lisää uuden kommentin tällaiseen. Samoin järmäysketjut kuten thaimaa vs brasil, aiheesta on sanottu jo kaikki ja paljon muutakin.
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
- Honda Wave
- Päiväkahvittelija
- Viesti:
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Samalla positettiin toistakymmentä viestiä, ei ainostaan sinun viestisi.KBH5050 kirjoitti:eipä mennyt Banniehdotukseni läpi vaan poistettiin viesteistä!
"Herra B" on erittyistarkkailussa...

Ps. Kpellon ja Honda Sonicin kanssa samoilla linjoilla.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Arokani kysyi:
Mitä taas banneihin tulee, niin siinä on oma hommansa. Varsinkin bannin purkamisen muistaminen saattaa joskus olla ylivoimaista. Paljon helpommalla pääsee kun lyö ketjun lukkoon.
Yleensä tyydyn poistamaan sepeämiset ketjuista tai jakamaan ne omiksi ketjuiksi, mutta jos kirjoittelu karkaa kokonaan käsitä, niin sitten menee koko ketju lukkoon.
Tässäkin threadissa olisi edellisellä sivulla poistettavaa offtopiccia, mutta olkoon.
Mitä tapin kommentteihin "hillo-viikoista" tulee, niin kai pienen ihmisen on jossain saatava päteä, edes keskustelupalstan modena. En viitsi nyt kuitenkaan alentua pilkkaamaan tappia alkeellisista kirjoitusvirheistä, vaan pyydän nöyrästi anteeksi tuottamaani mieliharmia.
Nö ainakin lukituissa ketjuissa pönttöily loppuu sillä kertaa. Kukaanhan ei estä avaamasta uutta.Ketjujen lukitsemisellako pönttöily loppuu ?
Mitä taas banneihin tulee, niin siinä on oma hommansa. Varsinkin bannin purkamisen muistaminen saattaa joskus olla ylivoimaista. Paljon helpommalla pääsee kun lyö ketjun lukkoon.
Yleensä tyydyn poistamaan sepeämiset ketjuista tai jakamaan ne omiksi ketjuiksi, mutta jos kirjoittelu karkaa kokonaan käsitä, niin sitten menee koko ketju lukkoon.
Tässäkin threadissa olisi edellisellä sivulla poistettavaa offtopiccia, mutta olkoon.
Mitä tapin kommentteihin "hillo-viikoista" tulee, niin kai pienen ihmisen on jossain saatava päteä, edes keskustelupalstan modena. En viitsi nyt kuitenkaan alentua pilkkaamaan tappia alkeellisista kirjoitusvirheistä, vaan pyydän nöyrästi anteeksi tuottamaani mieliharmia.
--tri_Hoto--
Jep,
vahan toisenlainen mielipide taalta suunnasta. Kaikki kehuvat modeja, etta ovat toimineet hyvin jne. (en sita kiista) mutta eivat suurin osa lukijoista edes tieda mita viesteja he ovat poistaneet, mukana on ollut ihan asiallistakin settia mm. jossain vaiheessa minua ja Miki67 sensuroitiin aika tukevasti. Taytyy myontaa etta jotkut olivat ihan aiheesta, mutta mukana oli ihan selvasti aiheettomiakin sensurointeja.
vahan toisenlainen mielipide taalta suunnasta. Kaikki kehuvat modeja, etta ovat toimineet hyvin jne. (en sita kiista) mutta eivat suurin osa lukijoista edes tieda mita viesteja he ovat poistaneet, mukana on ollut ihan asiallistakin settia mm. jossain vaiheessa minua ja Miki67 sensuroitiin aika tukevasti. Taytyy myontaa etta jotkut olivat ihan aiheesta, mutta mukana oli ihan selvasti aiheettomiakin sensurointeja.
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Omalla tavallaan tuo on hyväksyttävää. Toisaalta määrätynlainen suvaitsevaisuus pitäisi vallita juuri tällä palstalla. Sinulla on kaunis thaivaimo. Etkö koskaan törmään suvaitsevaisuuden puutteeseen.KPelto kirjoitti:Määräaikaista banaania vaan jakoon reilummin. Jos siitä ei sitten opi vaan suuttuu niin se ei ole kenenkään tappio.
Puritaanisuus ei johda mihinkää.
Monesti parasta lääkettä ylilyöjille, on lukea omia juttujaan selvinpäin.
Kyllä hävettää, voi hemmetti. Sitä ei voi poistaa. Tunti meni jo, hups.
Kpelto, koitetaan kestää ja ollaan kaikkien kavereita. Jookosta vaan?

Penaroi: puhutaan asioista eikä vedetä tätä keskustelua henkilökohtaiseksi.
--
Mielestäni suoria loukkauksia ja rasismia ei tarvitse suvaita ja ne on myös kielletty laissa. Olen lähinnä huolestunut moderaattoreiden työmäärästä - jota olen kuullut rasitettavan vain muutamien kirjoittajien toimesta. Vaikka moderaattoreilla ei olekaan lakiteknisesti vastuuta foorumin kirjoituksista niin heidän pitää myös suojella Thaiklupin ja koko Thaimaan matkailun mainetta jossain määrin - joten häpeäpaalurangaistus tyhmistä kirjoituksista ei kai ole mahdollinen ratkaisu.
--
Mielestäni suoria loukkauksia ja rasismia ei tarvitse suvaita ja ne on myös kielletty laissa. Olen lähinnä huolestunut moderaattoreiden työmäärästä - jota olen kuullut rasitettavan vain muutamien kirjoittajien toimesta. Vaikka moderaattoreilla ei olekaan lakiteknisesti vastuuta foorumin kirjoituksista niin heidän pitää myös suojella Thaiklupin ja koko Thaimaan matkailun mainetta jossain määrin - joten häpeäpaalurangaistus tyhmistä kirjoituksista ei kai ole mahdollinen ratkaisu.
- Lasse
- Viesti:
Millään ei riitä modeilla aikaa ilmoitella kaikille erikseen viestien poistoista. Silloin kun osa tai koko viestiketju poistetaan niin yleensä siinä poistuu myös muutama asiallinen kommentti. Jos poistetaan sellainen viestiketju missä on muutaman viestin kirjoittajia joukossa niin silloin pyritään ilmoittamaan hänelle viestiketjun tai viestin poistosta.tj72 kirjoitti: mutta eivat suurin osa lukijoista edes tieda mita viesteja he ovat poistaneet, mukana on ollut ihan asiallistakin settia mm. jossain vaiheessa minua ja Miki67 sensuroitiin aika tukevasti. Taytyy myontaa etta jotkut olivat ihan aiheesta, mutta mukana oli ihan selvasti aiheettomiakin sensurointeja.
Kenenkään viestejä täällä ei olla poistettu aiheettomasti!
kpellolta hyvä kannanotto.

Ps. Miki67:lta tullut hyvää settiä viimeiset puoli vuotta, ei mitään valittamista eikä postetuissakaan ole ollut Miki67:n viestejä enää moneen aikaan.

Myös minun yksi viesti poistettiin k.o. ketjusta, jossa vain käskin yhden kirjoittajan olla hikeentymättä ja sanoin ettei kukaan pahalla mitään ole kirjoittanut varmastikaan (vasta mun viestin jälkeen tuli se jonkun viesti josta kaikki sitten suuttui, OLIHAN se törkeä).
Siinä mun viestissä ei ollut mitään poistamisen arvoista, ja ihan selvinpäin minä ainakin olen kaikki viestini kirjoittanut.
Mutta ehkä se sitten on niin, että kun ketjusta poistetaan viestejä niin myös normaaliviestejä poistuu.
Siinä mun viestissä ei ollut mitään poistamisen arvoista, ja ihan selvinpäin minä ainakin olen kaikki viestini kirjoittanut.
Mutta ehkä se sitten on niin, että kun ketjusta poistetaan viestejä niin myös normaaliviestejä poistuu.
- Lasse
- Viesti:
Se on niin, ei ole mitään järkeä jättää yhtä tai kahta vietiä viestiketjuun mikä ei käsittele aihetta. Poistoon koko viestiketju tai osa siitä.Jenny kirjoitti: Mutta ehkä se sitten on niin, että kun ketjusta poistetaan viestejä niin myös normaaliviestejä poistuu.
Juuri noin siinä kävi, melko asiallisiakin viestejä joskus lähtee kun noita ketjuja siivotaan. Olipahan vain sopiva paikka katkaista se ketju tuosta sinun viestistäsi, ei nimittäin liiemmälti liittynyt ketjun aiheeseen, joka oli kahden venäläisturistin kuolema, vaan viestisi koski jonkun muun kirjoittajan hikeentymistä. Eli oli off topic.
Mutta sen verran anteeksipyyntöä, että sinulle oli tarkoitus asiasta yv laittaa. Ajankohta vain oli kovin myöhäinen (00.39) ja halusin mennä nukkumaan. Seuraavana päivänä asia sitten unohtui. Eli anteeksipyyntöni tuosta unohtamisesta.
Mutta sen verran anteeksipyyntöä, että sinulle oli tarkoitus asiasta yv laittaa. Ajankohta vain oli kovin myöhäinen (00.39) ja halusin mennä nukkumaan. Seuraavana päivänä asia sitten unohtui. Eli anteeksipyyntöni tuosta unohtamisesta.
Skål, kosmonauter!