Tulkku kysyy: mikä on gogobaari ?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Tulkku
Viestit: 495
Liittynyt: 21.5.2005 12:55
Paikkakunta: etelä-suomi

Tulkku kysyy: mikä on gogobaari ?

Viesti Kirjoittaja Tulkku »

Hei.

En tiedä mikä on gogobaari mutta luulen että se voisi olla stripesiintymispaikka. Kun menen Pattayalle, menen jonakin iltana katsomaan jotakin esitystä. Minua ei kiinnosta kauheasti ne transvestiitit mutta tyttösiä tykkään kytätä. Toivottavasti ne ei juokse melko usein kerjäämässä palkkiota niin kuin esimerkiksi Tampereella. Siellä menin aina tippikierroksen ajaksi vessaan.

Terveisin Tulkku
Viimeksi muokannut Tulkku, 3.6.2005 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lammu
Viestit: 499
Liittynyt: 17.12.2003 1:35
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja lammu »

Menitkö Tulkku vessaan ainoastaan tippikierroksen takia vai oliko sulla joku muu "pakottava" tarve päästä vessaan? :P
Avatar
tonyio
Viestit: 2499
Liittynyt: 20.12.2003 0:36
Paikkakunta: Uusimaa, Chonburi/BKK

Re: Valokuvaus Thaimaassa

Viesti Kirjoittaja tonyio »

Tulkku kirjoitti:Hei.

En tiedä mikä on gogobaari mutta luulen että se voisi olla stripesiintymispaikka. Kun menen Pattayalle, menen jonakin iltana katsomaan jotakin esitystä. Minua ei kiinnosta kauheasti ne transvestiitit mutta tyttösiä tykkään kytätä. Toivottavasti ne ei juokse melko usein kerjäämässä palkkiota niin kuin esimerkiksi Tampereella. Siellä menin aina tippikierroksen ajaksi vessaan.

Terveisin Tulkku
Hei Tulkku,
Olet päässyt näemme jo hyvin jyvälle. Mutta kuten Tampereella, täällä ei gogo baarissa pääse vessaan piiloon, kun gogo baarissa on usein vain yksi vessa, joten tytöt saattaa tulla sinnekkin :lol: PS. aikuisten oikeasti; ei ne kerjää, ellet erityisesti ilmaise haluavasi antaa tippiä :)
Avatar
Tulkku
Viestit: 495
Liittynyt: 21.5.2005 12:55
Paikkakunta: etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tulkku »

lammu kirjoitti:Menitkö Tulkku vessaan ainoastaan tippikierroksen takia vai oliko sulla joku muu "pakottava" tarve päästä vessaan? :P
Minulla oli aika vähän rahaa, ja ne tytöt raivostuu jos niille yrittää antaa kolikoita.
Koulussa minulle raivostui rehtori kun laitoin nälkäpäiväkeräykseen vain kymmenen penniä. Minulla ei ollut enempää. Sanoin että annoin kaikkeni mutta se oli silti vihainen. En muistanut aamulla pyytää kotoa rahaa keräykseen ja illallakaan en ehtinyt. Sellaisille se ei huutanut jotka ei laittaneet ollenkaan.

Taksvärkkipäivänä olin kerran ruokakaupassa töissä. Sieltä sain huutoa kun söin salaa banaanijugurttia.

T:Tulkku
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

paljastuksia alkaa satelee :D
18x vuodesta 2004
Coin
Viestit: 1434
Liittynyt: 10.1.2004 8:38

Viesti Kirjoittaja Coin »

Tulkku, voit antaa niille vaikka 50 Bht tai sitten et mitään, se on sinun oma asiasi. Mutta jos satut näkeen hyvän shown tai sattuu kiva likka istuun polvelle niin voihan sitä vähän tippiä antaa. Jos meinaa se tippi matkakassaa rasittaa liikaa niin on vaikka sitten ilman jogurttia yhden päivän :lol: , on se sen arvoista :-D
Hyvää Thaimaan matkaa ja antoisia GoGo-baarissa käyntejä.
Viimeksi muokannut Coin, 3.6.2005 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
KPelto
Sanuk
Viestit: 2756
Liittynyt: 15.12.2003 13:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KPelto »

Ei kannata. Mä annoin mun polttareissa Tampereella strippibaarissa tippiä 50 bathia niin se njeiti heitti sen menemään.
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Tulkku kirjoitti:
Kun menen Pattayalle, menen jonakin iltana katsomaan jotakin esitystä
Koska Tulkku on menossa Patayalle?
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

jussiksi se meinaa
18x vuodesta 2004
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

flassi kirjoitti:jussiksi se meinaa
Jaa jaa.... No, sitten saadaankin ihailla porukassa Ile baarissa Tulkun piirroksia heinä-elokuussa, niittä piirroksia mitä lupasi koneessa aikansa kuluksi tehdä..

Odotankin innolla seuraavaa Ile baarin vierailua!!
Viimeksi muokannut Lasse, 3.6.2005 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
Tulkku
Viestit: 495
Liittynyt: 21.5.2005 12:55
Paikkakunta: etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tulkku »

Lasse kirjoitti:
flassi kirjoitti:jussiksi se meinaa
Jaa jaa.... No, sitten saadaankin ihailla porukassa Ile baarissa Tulkun piirroksia heinä-elokuussa, niittä piirroksia mitä lupasi koneessa aikansa kuluksi tehdä..

Odotankin innolla seuraavaa Ile baarin vielailua!!
Heippa.

Lähetän sen luultavasti vasta sitten kun olen piirtänyt paluumatkankin. Ja jos on aikaa, saatan piirtää Thaimaassakin. Esimerkiksi Joitakin eläimiä. En kyllä ole oikein hyvä piirtämään, ei kannata liikaa odottaa.

Piirtäkää muutkin. Enimmäkseen lentomatka-ajanvietepiirustuksia. Hauska niitä on katsella kun istuu baarijakkaralla vaikka yksinään.

T:Tulkku
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33660
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Tulkku kirjoitti:
Lähetän sen luultavasti vasta sitten kun olen piirtänyt paluumatkankin. Ja jos on aikaa, saatan piirtää Thaimaassakin
Ei hätää, kerkeet varmaan lähettämään ne elokuuksi sinne ja jos et kerkee niin lokakuussa sitten ne näkee viimeistään. Ilehän vois perustaa Tulkun piirroksista sinne oikeen näyttelyn! Tulee varmaan suosittu!!
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
jee

Re: Tulkku kysyy: mikä on gogobaari ?

Viesti Kirjoittaja jee »

Tulkku kirjoitti:Hei.

En tiedä mikä on gogobaari mutta luulen että se voisi olla stripesiintymispaikka. Kun menen Pattayalle, menen jonakin iltana katsomaan jotakin esitystä. Minua ei kiinnosta kauheasti ne transvestiitit mutta tyttösiä tykkään kytätä. Toivottavasti ne ei juokse melko usein kerjäämässä palkkiota niin kuin esimerkiksi Tampereella. Siellä menin aina tippikierroksen ajaksi vessaan.

Terveisin Tulkku
meikäläinen esittää aina sammunutta sen tippikierroksen ajan. kerran tiputin kymmenenmarkan kolikon venakon pikkupöksyihin. kyllä se sen huoli mutisematta :lol:
Avatar
hemeju
Viestit: 241
Liittynyt: 30.3.2005 22:08

Viesti Kirjoittaja hemeju »

En ole koskaan käynyt go- go baarissa. Tämmönen naisihminen kun olen, niin en viitsi oikeen lähteä ruipeloita katselemaan, kun olen itse tämmöinen pullukka.
Mutta jos menette sinne Tulkku ja muut(vaikka yhdessä kaikki kesän matkaajat), niin maksakaa nyt ihmeessä jotakin, ettei tarvitse tyttöjen ilmatteeksi paikkojaan näyttää. :shock: :shock: :shock: :wink: :lol:
Vastaa Viestiin