Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19918
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

Ilkka kirjoitti:Tätä ketjua kun seuraa tai lukee niin huomaa että on monia joille tämä palsta on ilmeisesti ainoa elämä tai kontakti muihin ihmisiin. Muutenhan joku yhden keskustelupalstan moderointi tai moderaattori ei voi olla oikeasti noin kamalan vakava asia.

Sitä vähän ihmettelen että eikö bannatut tai varoitetut itse tajua mikä kirjoituksessaan on epäilyttävää tai missä on häikkä?
- En tiedä, että tarkoitatko minua vai jota kuta muuta, mutta itse en ota palstaa vakavasti. Kunhan vähän aiheutan keskustelua niin johtajisto ei pääse tuudittautumaan liialliseen turvallisuuteen joka johtaa turhiin lukituksiin. Lisäksi minua ei muistini mukaan ole kertaakaan varoitettu (yksityisesti) ja kertaakaan ei ole myöskään bannattu. Joten se ei ole syy miksi avaudun täällä.
tiratiraa
Viestit: 315
Liittynyt: 7.12.2006 8:46
Paikkakunta: Dånö/HuaHin

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja tiratiraa »

Hyva Hota , jatka samalla tavalla, voisi se sarjakuva tulla takaisin. Kivat sarkastiset , harmittomattomat letkaukset ovat aina paikallaan.
Avatar
t.si
Viestit: 933
Liittynyt: 15.7.2010 19:27

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja t.si »

Kuka lukottaa lukottajan, jos hän esim. onkin itse joskus nauttinut liikaa ja lukottaa asiattomasti :mrgreen: ?
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
clode
som nam naa
Viestit: 1303
Liittynyt: 7.6.2006 22:39
Paikkakunta: Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja clode »

t.si kirjoitti:Kuka lukottaa lukottajan, jos hän esim. onkin itse joskus nauttinut liikaa ja lukottaa asiattomasti :mrgreen: ?
Lukottajillekin pitäisi olla kännilukot kuten muillekkin.

modet ei uskalla ottaa hotoa tapetille koska hoto muuten bannaa muutkin modet koska hoto omistaa tämän foorumin.
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

clode kirjoitti:
t.si kirjoitti:Kuka lukottaa lukottajan, jos hän esim. onkin itse joskus nauttinut liikaa ja lukottaa asiattomasti :mrgreen: ?
Lukottajillekin pitäisi olla kännilukot kuten muillekkin.

modet ei uskalla ottaa hotoa tapetille koska hoto muuten bannaa muutkin modet koska hoto omistaa tämän foorumin.
Komppaan edellisiä. Tuskin ketju lukkoon olisi mennyt, jollen sitä olisi aloittanut.

Klupin jäsenten piirissä muuten puhellaan Hoton "omistavan" koko klupin. Voit Hoto katsoa sen mun yv-palstalta, vaikkakin se on viestintäsalaisuuden rikkomista siinä tapauksessa.
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

Jatkan tuohon, vaikka banni siitä tulisikin, kysymyksellä.

Miten modena voi olla henkilö, jonka työpaikalla(vähän työntekijöitä) on poliisin tutkinnan alla tietoärjestelmän väärinkäytös ja tietojen urkkiminen? Vähintäänkin kyseisen henkilön tulisi jäävätä itsensä em. syystä. Onko Thaiklupi Ry:n yksityisviestit yksityisiä?
AroKani

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Taaskos täällä on vallankumous meneillään ?

Hotolla on raskaampi tykistö kuin täällä kommentoijilla .

Nimittäin Hoto omaa salaisen lukkobanaanipotkun kierteellä , a'la Matrix .
"HOTOOOOOOOO ! SCHLOOORTTZZZ !" Ja siinä sitä kärvistellään banaani haitarissa eikä muuta voida .

Ei taida löytyä tästä porukasta Neoa , joka pitäisi AgenttiSmithHoton aisoihin pelkillä verkkokeinoilla !

AK
Avatar
lasse.k
Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
Viestit: 5407
Liittynyt: 1.4.2007 7:47
Paikkakunta: orhimattila edelleen,tai siellä sun täällä
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja lasse.k »

:lol: ...oli miten oli mutta minä toivotan nyt hyvää yötä
kaikille...ihan rehellisesti ja tasapuolisesti... 8)
monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

timokar1 kirjoitti:Jatkan tuohon, vaikka banni siitä tulisikin, kysymyksellä.

Miten modena voi olla henkilö, jonka työpaikalla(vähän työntekijöitä) on poliisin tutkinnan alla tietoärjestelmän väärinkäytös ja tietojen urkkiminen? Vähintäänkin kyseisen henkilön tulisi jäävätä itsensä em. syystä. Onko Thaiklupi Ry:n yksityisviestit yksityisiä?
Ööh, en oikein tiedä miten mainitsemasi asia liittyy millään muotoa Thai-klupi ry:n omistamaan foorumiin jos jossain yrityksessä tai vastaavassa tahossa on tietojärjestelmän väärinkäytöstutkinta meneillään. Ilmeisesti tämä asia mihin viittaat liittyy aiemmin linkittämääsi vanhaan uutiseen aiheesta? Olen joskus itsekin työskennellyt yrityksessä jossa ihmisiä epäiltiin lahjusrahoista kaukomailla tapahtuneiden maaostojen tms. osalta, saanko nyt olla modena? :-D

Miten meinasit yhdistää täysin toisen organisaation tietourkinnan tämän foorumin yksityisviesteihin? Korostan, että modeilla sen enempää kuin ylläpitäjilläkään ei ole mitään järkevää konstia päästä käsiksi kenenkään yksityisviesteihin, foorumisoftassa ei ole mitään tämmöistä takaporttia millä tämän voisi tehdä ja toisekseen, kenellä on niin paljon aikaa ja kiinnostusta, että haluaisi käyttää rajallista elämäänsä niinkin mielenkiintoiseen tapaukseen kuin jonkun henkilön yksityisviestit? Voin kyllä vakuuttaa, että useissa julkisissa viesteissä on kyllä jo ihan tarpeeksi, kiitos vaan. :)

Huomasin tuossa myös jotain omituisia viittauksia siitä, että Hoto omistaisi yhdistyksen. Kertokaas miten se on mahdollista? En meinaan tiedä miten yhdistystä voi millään muotoa omistaa, sillä ei ole osakkeita joilla saavuttaa enemmistörooli, sen toimintaa yleensä pyörittää hallitus valittuine vastuuhenkilöineen, nämä vastaavat tekemisistään aina vuosi kerrallaan jäsenistölle ja vuosikokous määrittelee taas hallitus- ja vastuukoostumuksen seuraavalle vuodelle jne jne. En missään nimessä siis suunnittele yhdistyksen kaappaamista, mutta kuuntelen mielelläni tavat millä se tehdään, lähinnä kaverin puolesta kyselen. :-)

Jos timokar1:stä vielä harmittaa se jo viikkoja sitten loppunut kahden viikon banni, niin laita ihmeessä vaikka minulle yv. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että DWI, mutta toimenkuvan puolesta otan toki viestisi vastaan.
Avatar
Harmaaselkä
Oikeistolainen arvofossiili
Viestit: 8876
Liittynyt: 19.1.2007 14:37
Paikkakunta: Banglamung

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Harmaaselkä »

Perustaisitte edes maanalaisen armeijan kunnon sissityyliin, siitä vaan yv:t viuhumaan ja diktatuuria kaatamaan. :mrgreen:
Oma persaus ensin!
clode
som nam naa
Viestit: 1303
Liittynyt: 7.6.2006 22:39
Paikkakunta: Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja clode »

Harmaaselkä kirjoitti:Perustaisitte edes maanalaisen armeijan kunnon sissityyliin, siitä vaan yv:t viuhumaan ja diktatuuria kaatamaan. :mrgreen:
tuohan on mahdotonta sillä thaiklupi ry on "salaseura" johon pääsee jäseneksi vain moitteettoman kirjoitushistorian foorumilla omaava henkilö. Myöskin pitää kuulua samaan saunaseuraan jonkun hallituksen jäsenten kanssa. :smt116
Avatar
patila
Majatalon isäntä
Viestit: 28449
Liittynyt: 23.12.2003 1:36
Paikkakunta: Soi Yume, Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja patila »

Hauska homma kun tama ketju aina viikonloppuisin pomsahtaa :smt005 esille, mistakohan se voisi johtua.
Varaukset https://www.majatalo.info/huoneet/
tai Puh. 08 6303 4870
Avatar
Harmaaselkä
Oikeistolainen arvofossiili
Viestit: 8876
Liittynyt: 19.1.2007 14:37
Paikkakunta: Banglamung

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Harmaaselkä »

pekka.p kirjoitti:Hauska homma kun tama ketju aina viikonloppuisin pomsahtaa :smt005 esille, mistakohan se voisi johtua.
Suomalaisen ekstroverttius on suoraan verrannollinen etanolin määrään verenkierrossa. Perjantaipulloperinne on ja elää, gulduuria gulduuria perkele.
Oma persaus ensin!
Avatar
Sonikkk
Viestit: 222
Liittynyt: 16.1.2008 21:01

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Sonikkk »

AroKani kirjoitti:Taaskos täällä on vallankumous meneillään ?

Hotolla on raskaampi tykistö kuin täällä kommentoijilla .

AK
Itsehän olen kuullut huhuja, joiden mukaan Chuck Norris käy pyytämässä Hotolta vinkkejä kurinpito- ja hallinnointiasioissa.
Avatar
t.si
Viestit: 933
Liittynyt: 15.7.2010 19:27

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja t.si »

pekka.p kirjoitti:Hauska homma kun tama ketju aina viikonloppuisin pomsahtaa :smt005 esille, mistakohan se voisi johtua.
Tässä tapauksessa ja tällä kertaa minä olen syyllinen pompsauttamiseen.

Modejenkin puolelta eilen, aamuyöllä, asiaa minulta kysyttiin ( "miksi avasit tämän vanhan ketjun?), ja vastaan nyt tähän uudestaan, pois otetun keskustelun tilalle: siksi, että kun alk. peräinen jääkiekkoketju lukotettiin Hoton toimesta eilen alta aikayksikön. ( Ketjussa ei kuitenkaan ollut mitään asiatonta, ja moni kummasteli lukotusta, joten otin ns. kissan taas pöydälle.)

Miksikö siis vanha ketju ( no ei tämä nyt niin vanha mielestäni ole...)? Siksi, koska joskus aiemmin olen modejen taholta saanut pyynnön keskustella jostakin tietystä aiheesta JO olemassa olevassa ketjussa. Siksi.

Ja minulla ei ollut alkoholin kanssa tekemistä pompsautusta tehdessäni, jotkut ehkä muistaa suhteeni ko. aineeseen :) .

* pakko lisätä eräs repla Rölli- elokuvasta: "Täällä tapahtuu öisin jänniä ja pelottaviakin asioita..!" 8)
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
timokar1
Viestit: 3722
Liittynyt: 18.10.2007 13:40

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja timokar1 »

Asiaa! Se on vaan otettava esiin aina aiheen toistuessa. Eli olettaisin ketjun siirtyvän ylös aina tarpeen vaatiessa.

Tuskimpa siitä porukasta kukaan oli maistissa, koska kaikki kirjoituset olivat asiallisia - paitsi lukottaminen
freebird
Viestit: 1883
Liittynyt: 2.12.2006 22:20

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja freebird »

ja itku vaan jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Avatar
t.si
Viestit: 933
Liittynyt: 15.7.2010 19:27

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja t.si »

freebird kirjoitti:ja itku vaan jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Jatkuu se, sillä tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru :lol: .
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
zzxzz
Viestit: 591
Liittynyt: 15.5.2004 11:56

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja zzxzz »

timokar1 kirjoitti:Jatkan tuohon, vaikka banni siitä tulisikin, kysymyksellä.

Miten modena voi olla henkilö, jonka työpaikalla(vähän työntekijöitä) on poliisin tutkinnan alla tietoärjestelmän väärinkäytös ja tietojen urkkiminen? Vähintäänkin kyseisen henkilön tulisi jäävätä itsensä em. syystä. Onko Thaiklupi Ry:n yksityisviestit yksityisiä?

Mielenkiintoni heräsi moisesta vihjailusta.
Valaise "timokar1",kuinka vähän siellä on työntekijöitä poliisitutkinnan alla?
Mitä siellä on urkittu?
Perkele,että kiinostaa.Meinaan menehtyä tietämättömyyteen.
Koukku
Viestit: 1828
Liittynyt: 20.1.2004 20:46

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Vastauksena t.si:lle:

Ja nainen! :-D Mutta olen nyt sitä mieltä, että t.si pitää saada klupin hallitukseen....siellä ei muuten taida naisia ollakkaan?? :shock:
Avatar
t.si
Viestit: 933
Liittynyt: 15.7.2010 19:27

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja t.si »

Koukku kirjoitti:Vastauksena t.si:lle:

Ja nainen! :-D Mutta olen nyt sitä mieltä, että t.si pitää saada klupin hallitukseen....siellä ei muuten taida naisia ollakkaan?? :shock:
Ööö.. mitä kysyin, jos vastaus on tuo :idea: ^ ?
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
Jape

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Jape »

..........
Koukku
Viestit: 1828
Liittynyt: 20.1.2004 20:46

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja Koukku »

No vit...aina joku kerkeää väliin, mutta tämäkin oli siis t.si:lle.

No, LoL. Mutta valitsen sinut kuitenkin hallitukseen, Hotolle vastapainoksi!
clode
som nam naa
Viestit: 1303
Liittynyt: 7.6.2006 22:39
Paikkakunta: Pattaya

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja clode »

mikä siinä nyt on, että jääkiekosta ei saa keskustella täällä foorumilla edes up to you osiossa ? Miksi sitten on tuollainen up to you osio jos aiheet pitää olla sellaisia jotka ovat hotoa kiinnostavia?
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6305
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

clode ihmetteli:
mikä siinä nyt on, että jääkiekosta ei saa keskustella täällä foorumilla edes up to you osiossa ? Miksi sitten on tuollainen up to you osio jos aiheet pitää olla sellaisia jotka ovat hotoa kiinnostavia?

Minun on vaikea ymmärtää väitettä siitä, että up to you-osastolla ei saa keskustella jääkiekosta. Vilkaisin pikaisesti viestiketjujen otsikoita ja siellä oli ainakin viisi erillistä ketjua jääkiekosta ensimmäisellä sivulla. Tämä ei ehkä ole jääkiekon ystävien mielestä tarpeeksi.

Jos kuitenkin keskityt oikein kovasti ja luet nuo lukitut viestiketjut, niin saatat huomata, että kirjoittajat lipesivät niissä jääkiekosta lähinnä henkilökohtaisuuksiin. Se ei näin ylläpitäjän näkökulmasta ole suotavaa. Jääkiekkotermiä käyttääkseni, on kokemukseni mukaan hyvä viheltää peli poikki ajoissa. Ennen pitkää noissakin ketjuissa olisi typerehditty ja sepeilty tätäkin enemmän. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, minä olen yksi niistä ihmisistä, jotka pystyvät joissakin asioissa näkemään tulevaisuuteen.

Toisten kirjoittajien ja heidän mielipiteittensä haukkumisen toivon jatkossa jäävän vähemmälle. Muuten pukki ei tuo lahjoja.
--tri_Hoto--
Vastaa Viestiin