Poikamiehen omatoimiloma
-
Poikamiehen omatoimiloma
Hei!Muutamaan kyssäriin jos joku kaksais vastailla..
1.muutamalla lauseella:Mtkä kohteet poikamiehen"must see"?Reissua 1-2kk...Miten itse kulkisit/Reittiehdotuksia?
2.kuinka rauhassa vaalea viikinki saa tallata yksinään pitkin maata?
Käteistä mukana reilusti(en omista kortteja)Millä todennäköisyydellä joku iloinen katupoika rullaa mut ekana yönä sivukujalla?
3.Onko flygari ainut mahd.(järkevä)tapa reissata maata?Toimiiko junaliikenne kuinka jouhevasti
4.Paljonko economy tasoselle reissulle kannattaisi varata euroja?
Kiitos vastanneille!
1.muutamalla lauseella:Mtkä kohteet poikamiehen"must see"?Reissua 1-2kk...Miten itse kulkisit/Reittiehdotuksia?
2.kuinka rauhassa vaalea viikinki saa tallata yksinään pitkin maata?
Käteistä mukana reilusti(en omista kortteja)Millä todennäköisyydellä joku iloinen katupoika rullaa mut ekana yönä sivukujalla?
3.Onko flygari ainut mahd.(järkevä)tapa reissata maata?Toimiiko junaliikenne kuinka jouhevasti
4.Paljonko economy tasoselle reissulle kannattaisi varata euroja?
Kiitos vastanneille!
- Nyng Laang
Moicca
Aiheesta on TOSI paljon ollut juttua. Tässä yksi linkki
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... toimimatka
JA itse voi hake lisää "millä tahansa hakusanoilla"
KOKEILE!
HAKUKONE löytyy linnkiryhmän ylimmältä riviltä
toinen vasemmalta.
Aiheesta on TOSI paljon ollut juttua. Tässä yksi linkki
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... toimimatka
JA itse voi hake lisää "millä tahansa hakusanoilla"
KOKEILE!
HAKUKONE löytyy linnkiryhmän ylimmältä riviltä
toinen vasemmalta.
Terveisin, Nyng Laang /Buri Ram & Vantaa
Sanon minä hohtimet, mutta missä ne muut pajavehkeet on?
Sanon minä hohtimet, mutta missä ne muut pajavehkeet on?
1.) Monille on riittänyt kuukaudeksi tai kahdeksi helposti tutkittavaa Pattayalla Walking Streetin ja Soi kutosen välillä.
4.) riippuu tosiaan ihan siitä mitä olet suunnitellut tekeväsi ja mitä tulet sitten oikeasti tekemään. Mikäli mietit nyt jotain summaa mielessäsi, niin kerro se ainakin neljällä.
4.) riippuu tosiaan ihan siitä mitä olet suunnitellut tekeväsi ja mitä tulet sitten oikeasti tekemään. Mikäli mietit nyt jotain summaa mielessäsi, niin kerro se ainakin neljällä.
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
4.) Viestin aihe: 500e ja 2viikkoa...
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=6794
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=6794
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
- BangkokBoy
- Up to you
Re: Poikamiehen omatoimiloma
1. Bangkok-Pattaya-Bangkok-Koh Samui (Chaweng Beach) - mahdollisesti Koh Phangan - Koh Samui - Bangkok ja kotiin onnellisena ja koyhana (rahallisesti).
2. Riippuu missa tallaat. Ja voi olla etta vaalea poikamiesviikinki ei kovin paljoa yksinaan tallaa. Valta niita kaikkein pimeimpia sivukujia kaikkein kovimmassa humalassa, alaka arsyta ketaan, niin tuskinpa sua rullataan tai muutenkaan kohdellaan kaltoin. Kaikkea kateista ei kannata kantaa mukanaan, jata hotellin safety boxiin tai muuta vastaavaa.. Jollain klupin palstalla keskusteltiin hiljattain omasta mukana kulkevasta safety boxista joita myydaan/myytiin Pattayan Menuetissa.. Harkitse semmoisen hommaamista jos tosiaan meinaat kulkea 1-2kk matkabudjetti kateisena mukanasi koko reissun. Travelers Checkejakin kannattaa harkita jollei siis edes visa electronin vertaa ole muovia lompakossa.
3. Bangkok-Pattijoki valin kuljet bussilla, Bangkok-etela valin kuljet joko lentokoneella tai ehka economy-reissaajana saastat siinakin 2000B ja menet junalla Bangkok-Surat Thani, 2nd class sleeper tyyppisesti eli ihan vaakatasossa vietat yhden yon junassa. Bangkokissa juna-aseman nimi on Hualamphong, siella vaan etsit viralliset lippuluukut etka jaa juttelemaan niiden avuliaiden ihmisten kanssa jotka pysayttaa sut oven nurkilla ja tarjoaa matkatoimistopalvelujaan.
4. Taa on aina vaikea sanoa.. 20 eurolla per paiva voi reissata jos asuu edukkaissa hotelleissa, syo jarkevasti (thairuokaa pikkuravintoloissa tai katukojuista) eika juo jotain sateenvarjococktaileja koko paivaa. Sitten taas toisaalta se 20 euroa voi menna kokonaisuudessaan jo aamulla klo 0900 kun uusi paikallinen ystavasi laskuttaa yhteisesta ajastanne. Eli jos ma sanon 20-40 euroa per paiva niin ala siita funtsimaan. Monien mielesta taa on viela varmaan tosi alakanttiin.. mutta meita on moneksi.
2. Riippuu missa tallaat. Ja voi olla etta vaalea poikamiesviikinki ei kovin paljoa yksinaan tallaa. Valta niita kaikkein pimeimpia sivukujia kaikkein kovimmassa humalassa, alaka arsyta ketaan, niin tuskinpa sua rullataan tai muutenkaan kohdellaan kaltoin. Kaikkea kateista ei kannata kantaa mukanaan, jata hotellin safety boxiin tai muuta vastaavaa.. Jollain klupin palstalla keskusteltiin hiljattain omasta mukana kulkevasta safety boxista joita myydaan/myytiin Pattayan Menuetissa.. Harkitse semmoisen hommaamista jos tosiaan meinaat kulkea 1-2kk matkabudjetti kateisena mukanasi koko reissun. Travelers Checkejakin kannattaa harkita jollei siis edes visa electronin vertaa ole muovia lompakossa.
3. Bangkok-Pattijoki valin kuljet bussilla, Bangkok-etela valin kuljet joko lentokoneella tai ehka economy-reissaajana saastat siinakin 2000B ja menet junalla Bangkok-Surat Thani, 2nd class sleeper tyyppisesti eli ihan vaakatasossa vietat yhden yon junassa. Bangkokissa juna-aseman nimi on Hualamphong, siella vaan etsit viralliset lippuluukut etka jaa juttelemaan niiden avuliaiden ihmisten kanssa jotka pysayttaa sut oven nurkilla ja tarjoaa matkatoimistopalvelujaan.
4. Taa on aina vaikea sanoa.. 20 eurolla per paiva voi reissata jos asuu edukkaissa hotelleissa, syo jarkevasti (thairuokaa pikkuravintoloissa tai katukojuista) eika juo jotain sateenvarjococktaileja koko paivaa. Sitten taas toisaalta se 20 euroa voi menna kokonaisuudessaan jo aamulla klo 0900 kun uusi paikallinen ystavasi laskuttaa yhteisesta ajastanne. Eli jos ma sanon 20-40 euroa per paiva niin ala siita funtsimaan. Monien mielesta taa on viela varmaan tosi alakanttiin.. mutta meita on moneksi.
hanki se yksi visa electron vaa... hirveetä raahata vaikka 5000e mukana.
ei thaimaassa ryöstetä tai muutenkaan mukiloida kun et ite provosoi ja et pidä 10Kg kultaa kaulassa... ja kattelee hieman missä menee.
älä mene pattayalle ekana, muuten on mahdollisuus että siellä menee koko loma...
hyvää reissua
ei thaimaassa ryöstetä tai muutenkaan mukiloida kun et ite provosoi ja et pidä 10Kg kultaa kaulassa... ja kattelee hieman missä menee.
älä mene pattayalle ekana, muuten on mahdollisuus että siellä menee koko loma...
hyvää reissua
18x vuodesta 2004
- Nyng Laang
Mulla Pattaya tepsi toisin päin, ja meninkin Samuille, jonne jämähdin vaikka piti vielä mennä vaikka minne. Kaikissa mestoissa siis on omat vaaransa, menit minne tahansa niin sinne voit jämähtää ja sun on pakko palata sinnne aina uudestaan ja uudestaan.Nyng Laang kirjoitti:Moicca
Tämä Flassin varoitus on ERITTÄIN aiheellinen.
Siis ensin retket ja lopuksi sitten vaikka Pattayalle!
-
Rahaa saa nostettua electronilla, mutta nuo maksamiset kortilla jättäisin suosiolla väliin, kun tekevät mielellään jälkikäteen perättömiä veloituksia.. Jos olet vain electronin varassa liikkeellä älä päästä rahastoa koskaan kokonaan kuiviin, koska välillä pankkiyhteyksissä on toimintakatkoksia ja batheja ei irtoa seinästä pariin tuntiin.
Joo, en kylla noita kelailisi. Kuitit vaan talteen, on sita itse tullut makseltua mm. C. HOLDINGissa (CP2 massage), Soi Cowboylla ja Manilassa gougareissa kortilla ja hyvin on mennyt. Jos jotain tulee niin vaan soitto luottokuntaan/pankkiin.Ilkka kirjoitti:Joita ei tarvitse maksaa.kun tekevät mielellään jälkikäteen perättömiä veloituksia
-
- Pattayan M.A.Numminen
Nettipankki tunnukset electronin kanssa riittääpi. Meinaan jos kortti katoo tai jotain vastaavaa, niin pystyy ainakin siirtelemään rahoja.

Kauheeta olla pari tuntia ilman rahaahugoB kirjoitti:Jos olet vain electronin varassa liikkeellä älä päästä rahastoa koskaan kokonaan kuiviin, koska välillä pankkiyhteyksissä on toimintakatkoksia ja batheja ei irtoa seinästä pariin tuntiin.

Panem et circenses
Miten vaan, mutta kylläpä mulle kävi niin etten koko iltana saanut jenin jeniä seinästä..onneksi oli kämppä yöksi ja rahaa ruokaan. Tämä on mun vinkki mahdollisesti yksin matkaavalle, mutta se ei tietenkään koske niitä jotka pyörivät siinä suomi baarien lähettyvillä josta sitten jeesiä varmasti löytyy jos tarvetta ilmenee..jusubox kirjoitti:Lasse kirjoitti:Joo, ei voi lähteä beer baariin jos ei ole vähintään viis tonttuu fölissähongnamman kirjoitti: Kauheeta olla pari tuntia ilman rahaa![]()
![]()
Visalla maksamisesta: Rahamiehillä on tietenkin eri juttu niiden jälkikäteen veloitettavien perättömien veloitusten suhteen, mutta henk.koht. mua ei kiinnosta pankkivirkailijoiden kanssa turhaa neuvotella mahdollisissa ongelma tilanteissa vaan maksan mieluummin käteisellä. Tili on muutenkin aina tyhjillään joten mukavampi jos sieltä veloitellaan vaan niitä maksuja jotka olen oikeasti tehnyt.