Matkakuume on jo nyt järjetön vaikka reissuun on 4 kuukautta.
Onnex kohti kevättä alkaa järjettömät kiireet duunissa. Se on ainut mikä auttaa siihen, ettei kerkee koko ajan laska millon se lähtöpäivä olikaan.
Ei auta ku lusia täällä pakkasissa.
Olen ollut 2 kertaa aikaisemmin noin kuukauden reissulla Thaimaassa ja kummallakin kerralla olen tehnyt myös reissusuunnitelmia.
Ekalla reissulla oli tarkoitus olla 2 viikkoa Pattayalla ja loppu aika lentää Phukettiin kaverin luoksen. No mieten kävi? Olin koko loma Pattayalla, koska ei yksikertaisesti tule aika pitkäksi viriilillä nuorella miehellä kyseisessä paikassa.
Tokalla reissulla sitten olin kovasti menossa Kambozaan Angor wattiin jne. Ja arvaatte miten kävi. Koko loma Pattayalla ja ei kiire minnekkään.
Tietysti tuli nähtyä lähialuita Rayongia jne.
Nostan hattua niille, jotka jaksaa ja saa aikaiseksi kiertää ympäriinsi junilla, busseilla ja muilla liikenne välineillä. Minulla kun onnistuu lähinnä mopolla ajaminen rannalle ja illalla Marinen Discon parkkiin. Muutaman kerran paikallinen tuleva vaimoni sitten ajelutti tilamaasturillaan lähialuita ja se riitti minulle. Toki, kun reissuja tulee plakkariin useita, niin eiköhän meikäläinenkin saa itsestään irti hiukan motivaatiota liikkua muualla Thaimmassa.
Laiskuus kruuna loman