Ongelmia Foorumin serverillä???
Valvoja: Modet
Re: Ongelmia Foorumin serverillä???
Jotain muutoksia on ilmeisesti ylläpito nyt tehnyt. Miten on muilla alkaneet sivut pelittää?
Mulla on ihan hiton hidasta edelleen.
Mulla on ihan hiton hidasta edelleen.
Same same.Johnny83 kirjoitti:Mulla on ihan hiton hidasta edelleen.
Ei kuitenkaan ihan koko aikaa. Välillä toimii hyvin kunnes yhtäkkiä taas on, kuin vetisellä suolla tarpoisi.
Nimenomaan, vaihtelee kokoajan. Välillä sivut aukeaa suoraan, välillä odotat toista minuuttia.Kollikatti kirjoitti:Same same.Johnny83 kirjoitti:Mulla on ihan hiton hidasta edelleen.
Ei kuitenkaan ihan koko aikaa. Välillä toimii hyvin kunnes yhtäkkiä taas on, kuin vetisellä suolla tarpoisi.
Foorumisoftan päivityksessä tulleita vikoja korjataan edelleen mikä saattaa hidasta joskus. Thaimaasta käsin surffatessa tosin syyt sattavat olla yhteyden hitaudessa, joulu-tammikuussa Thaimaassa ollessani kirosin jatkuvasti epästabiileja yhteyksiä.
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
No täällä Naantalissa takkuaa myös, ei luulisi olevan yhteydestä kiinni tällä kertaa. Joka päiväinen riesa nykyään, varsinkin jos koneen vieressä tulee vietettyä enemmän aikaa. Viimeistään seuraavan kerran tossa ilta kuuden aikaan illalla suomen aikaa.. 
EDIT: Tällä hetkellä 12:14 toimii kuin vettä vaan.

EDIT: Tällä hetkellä 12:14 toimii kuin vettä vaan.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Mulla Klupin logon tilalla näkyy tämä phpbb logo

Tosta takkuamisesta vielä, että varsinkin silloin, kun yrittää lähettää viestiä.

Tosta takkuamisesta vielä, että varsinkin silloin, kun yrittää lähettää viestiä.
Tänään sisään kirjautumisongelmia? Kokeilin kolmella eri koneella seka IE & Firefoxílla. Heittää pihalle heti kirjautumisen jälkeen.Tilac kirjoitti:Jos ilmenee kirjautumisongelmia poistakaa evästeet ja taas toimii.
Pelkkien evästeiden poisto ei korjannut tilannetta vaan piti poistaa kaikki selaushistoriasta ennen kuin alkoi taas pelittämään ( Väliaikaiset internet-tiedostot, Evästeet, Sivuhistoria, Lomaketiedot, Salasanat )
niin makaa kuin sattuu sammumaan
-
Saman homman teetti täällä.kebab kirjoitti:Tänään sisään kirjautumisongelmia? Kokeilin kolmella eri koneella seka IE & Firefoxílla. Heittää pihalle heti kirjautumisen jälkeen.Tilac kirjoitti:Jos ilmenee kirjautumisongelmia poistakaa evästeet ja taas toimii.
Pelkkien evästeiden poisto ei korjannut tilannetta vaan piti poistaa kaikki selaushistoriasta ennen kuin alkoi taas pelittämään ( Väliaikaiset internet-tiedostot, Evästeet, Sivuhistoria, Lomaketiedot, Salasanat )
Ei noita salasanoja tarvinnut poistaa eikä lomaketietoja.
Nemo saltat sorbius, nisi infanus est
Näköjään keksit piti poistaa, mistä tälläinen johtuu.
- som nam naa -
Koska kaikki kuvat (liitekuvat yms.) eivät näkyneet muuta kuin suoraan katsoessa gallerysta.
selviää tarkemmin tuolta http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=3&t=34367" onclick="window.open(this.href);return false;
selviää tarkemmin tuolta http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=3&t=34367" onclick="window.open(this.href);return false;
No mulla ei pelkkien keksien poistolla alkannut pelittämäänapasra kirjoitti:Näköjään keksit piti poistaa, mistä tälläinen johtuu.

Kokeilin siis kolmella eri koneella. No lopulta poistin kaikein selaushistoriasta ja nyt pelaa taas.
Minullakaan pelkkä keksien poisto ei auttanut, mutta koneen boottauksen jälkeen toimi normaalisti

Hmm, poistatte keksit ja sen jälkeen sammutatte selaimen ja käynnistätte uudestaan, pitäisi pelata. Ainakin Opera pelaa.
Parhaat valmentajat löytyy aina katsomosta...
Nämä toimenpiteet tehty. Keksit pois, selain sulki, koneen uudelleen käynnistys. Ei toiminut IE:llä eikä Tuliketulla?goldman kirjoitti:Hmm, poistatte keksit ja sen jälkeen sammutatte selaimen ja käynnistätte uudestaan, pitäisi pelata. Ainakin Opera pelaa.
No niin kuin kerroin poistamalla kaikein selaushistoriasta alkoi jälleen pelittämään ainakin omalla kohdalla.
Poistin aivan kaiken ja käynnistin koneen uudestaan, mutta IE ei toimi, chrome toimii
- DaddyCool
- Sometimes lose, always win!
- Viesti:
Mulla on ollut sama ongelma jo pidemmän aikaa omalla koneella, Chromella toimii mutta IE:llä ei. Noh, sit käytetään Chromella, ei se niin tarkkaa ole.jee kirjoitti:Poistin aivan kaiken ja käynnistin koneen uudestaan, mutta IE ei toimi, chrome toimii
Poistin myös ihan kaiken muutamaan kertaan ja kahdelta tietokoneelta . Boottasin ja ei. IE:llä ei enää Thaiklupiin päässyt. Sisäänkirjoituksen jälkeen oli saman tien uudestaan ulkona.jee kirjoitti:Poistin aivan kaiken ja käynnistin koneen uudestaan, mutta IE ei toimi, chrome toimii
Piti asentaa Furefox että yleensä pääsi tämänkään valituksen kirjoittamaan.
Voisiko joku kertoa missä helkkarissa tässä Firefoxissa on se asetus millä saa tuosta itse kirjoittamastaan tekstistä tuon perkeleen punaisen sahaviivan pois. Yrittää ilmeiseti kertoilla että kirjoitan joka sanan joka kirjaimen väärin. En sitten mistään asetuksista löytänyt millä saan tuon pois päältä.
Hyvin meni taas kun ehjää alettiin korjaamaan. Ojasta entistä pahempaan allikkoon.
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
mulla IE ja kaikki selaushistoria piti poistaa jotta rupes toimii.
- khaosaming
-------------------------MauKhang kirjoitti: Voisiko joku kertoa missä helkkarissa tässä Firefoxissa on se asetus millä saa tuosta itse kirjoittamastaan tekstistä tuon perkeleen punaisen sahaviivan pois. Yrittää ilmeiseti kertoilla että kirjoitan joka sanan joka kirjaimen väärin.
Edit --> Preferences --> Advanced --> General --> Check my spelling as I type
http://support.mozilla.com/en-US/kb/Usi ... l_checking" onclick="window.open(this.href);return false;
Operastakin piti poistaa yksityistiedot, jotta pääsi kirjautumisruutua pidemmälle.
เกิดมาเห่า
IE:llä toimii kirjautuminen kun avaa uuden sivun InPrivate browsing moodissa.
Mulla riitti tuliketulle evasteiden poisto ja alkoi taas toimimaan.