löytyy esansit makuun kuin makuun samoin kuin" hajusteissa"

Viimeksi kun oon ostanut maksoi 30 THB ja pullon koko ei ollut kuin about ison Changin luokkaa. Ai sitä makuelämystä. Tuostakin on kymmenkunta vuotta aikaa.loy kirjoitti:Meinaa Lao "tärpättiä"mistä vain
löytyy esansit makuun kuin makuun samoin kuin" hajusteissa"
Tilaa uuden...r15to68 kirjoitti:Entäs jos Visa hukkuu tai hajoaa??Johnny83 kirjoitti:Visa korvannee tämän...r15to68 kirjoitti: Ja selvitä jollekkin tutulle tällä suomessa miten voi lähettää Western Unionilla rahaa sinulle.
Se on hyvä jos jostain syystä tarvii rahaa äkkiä saada.![]()
Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Nopeus riippuu käytetystä kuriiripalvelusta ja paiksta missä olet (dhl, fedex, ups tms )..n 2-3 päivää ja kortti tulee tietysti sinne minne haluat (esim hotelli) Joissakin korteissa on vielä "emergency funds" systeemejä..Ei tullut kyllä perehdyttyä miten se toimii.r15to68 kirjoitti:Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Kiitoksia tiedosta, täytyy pitää mielessä. Mutta edelleen se pitkä aika odottaa korttia rahattomana yksin jossain, silloin WU hyvä nopea apu.terox kirjoitti:Nopeus riippuu käytetystä kuriiripalvelusta ja paiksta missä olet (dhl, fedex, ups tms )..n 2-3 päivää ja kortti tulee tietysti sinne minne haluat (esim hotelli) Joissakin korteissa on vielä "emergency funds" systeemejä..Ei tullut kyllä perehdyttyä miten se toimii.r15to68 kirjoitti:Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Kannatta pitää reissulla kahta luottökorttia.r15to68 kirjoitti:Miten ja mistä? Entä kuinka nopeasti sen uuden saa ja minne?Tilaa uuden...
Korttien kanssahan tulee kaikenlaista blaa blaa esitettä..Itse kunkin kannattanee katsoa mitä niissä esitteissä lukee..Kaivoinpa oman ja oli oikein ohjeet hätäavulle uutta korttia odotellessa "you may be able to request an emergency cash of up to € 500 or currency equivalent, which would be available from the nearest visa bank branch"r15to68 kirjoitti:
Kiitoksia tiedosta, täytyy pitää mielessä. Mutta edelleen se pitkä aika odottaa korttia rahattomana yksin jossain, silloin WU hyvä nopea apu.
Useampi niin parempi..MAH-59 kirjoitti: Kannatta pitää reissulla kahta luottokorttia.
Yleensä kuuluu kulta/platinakorttien palveluihin,kuten korvaavan kortin toimittaminen ilmaiseksi ulkomaille. Normikorttien toimittamisesta maksat kulut itse.terox kirjoitti: Korttien kanssahan tulee kaikenlaista blaa blaa esitettä..Itse kunkin kannattanee katsoa mitä niissä esitteissä lukee..Kaivoinpa oman ja oli oikein ohjeet hätäavulle uutta korttia odotellessa "you may be able to request an emergency cash of up to € 500 or currency equivalent, which would be available from the nearest visa bank branch"
Eli nähtävästi järjestävät rahan lähimpään pankkiin kai.? Kellä kokemusta tällasesta.500 kyllä jo pari päivää pärjäilee..
Itse oli Changilla ja en vuokrannut mopoa .Crowley kirjoitti:Tosin jos Changille menet pitemmaksi aikaa, voi kayda hommat pikkasen tylsaksi jos mopoa et meinaa vuokrata, eli siitakin kuluja tulee lisaa.
Sniiduile sinä siellä lämmössä!hercules kirjoitti: Hajotkaa pakkaseen!
Tässä oma vastine hieman ennakoituna eli konkretisoituu vasta parin viikon kuluttuahercules kirjoitti:No niin, taalla ollaan. Hieman reilu kuukausi mennyt. Voin todeta tassa vaiheessa etta tuolla mainitulla femmalla paivassa parjaa hyvin. Vaatii vaan oikeiden safkamestojen metsastysta yms.
-Ei, en oo dokaillut.
-Ei, en ole seuraa metsastanyt.
-Ei- en ole nanhyt nalkaa.
-Kylla, olen asunut samassa mestassa jo kuukauden
-Kylla, kavellen paasee kulkeen liiankin hyvin kun ei oo kiiretta.
Lainatakseni erasta matkailuohjelman sankaria, Hajotkaa pakkaseen!
no ei tänne pakkaseen hajoa jos lukee sun matkaohjelmaa.......hercules kirjoitti:No niin, taalla ollaan. Hieman reilu kuukausi mennyt. Voin todeta tassa vaiheessa etta tuolla mainitulla femmalla paivassa parjaa hyvin. Vaatii vaan oikeiden safkamestojen metsastysta yms.
-Ei, en oo dokaillut.
Missäs päin Thaimaata elostelet (kysyit itse ketjun ensimmäisessä viestissä halpaa elostelupaikkaa)? Ja tohon femmaan sisältyy myös majoitus?hercules kirjoitti:No niin, taalla ollaan. Hieman reilu kuukausi mennyt. Voin todeta tassa vaiheessa etta tuolla mainitulla femmalla paivassa parjaa hyvin. Vaatii vaan oikeiden safkamestojen metsastysta yms.
-Ei, en oo dokaillut.
Sama homma, makoilin Koh Changillä lueskellen riippukeinussa ja bungalowi maksoi 100thb kahdelta ja siihen pari sapuskaa niin ei se kallista ollut. Muuta kun ei kaivannut. Enpä minä mökilläkään juuri muuta tee kun lepäilen ja saunon eikä sekään kovin kallista ole, mutta hyvinkin mukavaa.Rlo kirjoitti:Mulle riitti reissun alkupuolella saarelle päästyäni reilun 6 euron päiväbudjetti noin viikon verran mitenkään erityisesti säästelemättä. Päivät makailin rannalla puun varjossa lueskellen ja illalla katselin telkkaria. Pari ateriaa "resortin" omassa ravintolassa. Hyvin siinä pääsi stressistä eroon. Sen jälkeen kaipasi sitten jo vähän jotain muutakin.
Kukin tavallaan.