Tunnistautuminen
Valvoja: Modet
-
Re: Tunnistautuminen
Olen muutaman kuukauden yrittänyt tunnistautua, mutta tulee vaan teksti jossa lukee " olet yrittänyt lähettää yksityisviestin liian monelle". Mitä teen väärin ??
-
[quote="karinhellström"]Olen muutaman kuukauden yrittänyt tunnistautua, mutta tulee vaan teksti jossa lukee " olet yrittänyt lähettää yksityisviestin liian monelle". Mitä teen väärin ??:oops:
oisko liian monta viestiä mutta älä sure minulta vain yksi meni muttei tullut sittenkään
mai pen lai 

Laita vain yhdelle ohjeiden mukaan. Eli kun klikkaat sitä kohtaa missä on teksti sinisellä ohjeissa niin se riittää. Kuitenkin ohjeiden mukaan ne tiedot.karinhellström kirjoitti:Olen muutaman kuukauden yrittänyt tunnistautua, mutta tulee vaan teksti jossa lukee " olet yrittänyt lähettää yksityisviestin liian monelle". Mitä teen väärin ??
Oletko lähettänyt oikealle henkilölle ja milloin. Voi olla että olet lähettänyt väärälle henkilölle, vääränlaisen sisällön omaavan viestin tai se on vahingossa poistettu kun on lisätty useita henkilöitä tunnitautumiseen. Laita uudestaan ohjeiden mukaan oikeille henkilöille.lappilainen kirjoitti:oisko liian monta viestiä mutta älä sure minulta vain yksi meni muttei tullut sittenkään
![]()
mai pen lai
-
Just niin olen tehnyt, eli olen klikannut Goldman tai se toinen ja kirjoittanut viestin ihan niin kuin ohjeissa lukee ja klikannut lähetä ja sitten se "olet yrittänyt lähettää liian monelle" visesti on tullut, eli en nyt sitt tietää..??
Eli tuolta http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... =1&t=11369 olet koittanut klikata Goldmania?karinhellström kirjoitti:Just niin olen tehnyt, eli olen klikannut Goldman tai se toinen ja kirjoittanut viestin ihan niin kuin ohjeissa lukee ja klikannut lähetä ja sitten se "olet yrittänyt lähettää liian monelle" visesti on tullut, eli en nyt sitt tietää..??
Kyllä se minusta toimi ihan ok.
Laitappa YV:llä ne tiedot minulle
eli tuota alapuolella olevaa YV nappia painamalla ja oikeat tiedot sinne niin avot.
-
Jo ei nyt vaan toimi yritin sinulle lähettää yv:in ja Goldmanille vastata hänen yv:iin mutta ei kun tulee vaan teksti että "yirit lähettää yksityisviestiä liian monette vastaanottajalle".. Ehkäpä pitää vaan ostaa se uusin Lonely Planet ja suunnitella yöpymispaikat sen perusteella!
Hmmm, karinilla oli ainakin kiellettynä ettei kukaan saa lähettää hänelle yksityisviestejä, voi olla että se estää myös yvn lähettämisen ko. käyttäjältä. Muutin sen nyt sallituksi, kokeileppas joko nyt toimisi.
Parhaat valmentajat löytyy aina katsomosta...
Tai sitten koitat lähettää joltain toiselta koneelta, aina kun nuo winukat ei toimi niinkuin niiden haluaisi. Vaikka voihan klupillakin olla jotain vikaa.karinhellström kirjoitti:Jo ei nyt vaan toimi yritin sinulle lähettää yv:in ja Goldmanille vastata hänen yv:iin mutta ei kun tulee vaan teksti että "yirit lähettää yksityisviestiä liian monette vastaanottajalle".. Ehkäpä pitää vaan ostaa se uusin Lonely Planet ja suunnitella yöpymispaikat sen perusteella!
Mutta ei huono vaihtoehtoehto toi Lonely Planet ( mieluummin ostaisin Markus Lehtipuun Thaimaa suomalainen matkaopas)
http://matkaopas.com/kirjat.php?id=2
Noita Lehtipuun oppaita on hyllyssä jo useampikin.
- som nam naa -