Nimimerkin vaihto
Valvoja: Modet
Nimimerkin vaihto
Hei!
Voisitteko vaihtaa nimimerkkini Perkele toiseen esim. Woodstock.
Kiitos etukäteen.
T: Woodstock
Voisitteko vaihtaa nimimerkkini Perkele toiseen esim. Woodstock.
Kiitos etukäteen.
T: Woodstock
- The Phantom
- Viidakko legenda
Re: Nimimerkin vaihto
Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ. 

Vielä kerran anteeksi !
mustanaamiota kun ei saanut niin heti seuraavaksi tuli sit mieleen yp32405yp32405 kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ.

18x vuodesta 2004
- The Phantom
- Viidakko legenda
Heh, siinä oli sitten jotain sählinkiä ja duunin entinen salasana jota tarkoitus käyttää klupiin kirjautuessakin meni väärään paikkaan.Flassi kirjoitti:mustanaamiota kun ei saanut niin heti seuraavaksi tuli sit mieleen yp32405yp32405 kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ.oispas ihan kiva tietää mistä tämä tuli mieleen ?

Vielä kerran anteeksi !
Mustanaamio on jo rekisteröitynyt foorumille, joten siihen vaihto ei ole mahdollista. Mutta toisaalta Fantom on vapaana. Muttä itse lähinnä näkisin, että yypeen tulisi vaihtaa nickinsä Urjaksi. Sillä Urja-nimellä Mustanaamio seikkaili aluksi Suomessa.
--tri_Hoto--
- The Phantom
- Viidakko legenda
Jep, tiedän jokun kirjautuneen Mustanaamiona mutta viestihistoriassa ei ole yhtään viestiä.tri_Hoto kirjoitti:Mustanaamio on jo rekisteröitynyt foorumille, joten siihen vaihto ei ole mahdollista. Mutta toisaalta Fantom on vapaana. Muttä itse lähinnä näkisin, että yypeen tulisi vaihtaa nickinsä Urjaksi. Sillä Urja-nimellä Mustanaamio seikkaili aluksi Suomessa.

Tuohon Urjaan en oikein lämpene.

Vielä kerran anteeksi !
Niin ja vanha viidakon sananlaskuhan on "Fanttomille ei vittuilla" 

- The Phantom
- Viidakko legenda
Aivan, kokeiles vaan !Kaahari kirjoitti:Niin ja vanha viidakon sananlaskuhan on "Fanttomille ei vittuilla"

Vielä kerran anteeksi !
Muuna kiertotienä tai korvikkeena: Nastamuumio, Mustis, Naamio, Vaeltava Aave, Mies joka ei kuole koskaan, Kostaja, The Phantom, The Gray Ghost, Kit Walker, Devilin/Heron isäntä, Super-Mustis...tri_Hoto kirjoitti:Mustanaamio on jo rekisteröitynyt foorumille, joten siihen vaihto ei ole mahdollista. Mutta toisaalta Fantom on vapaana. Muttä itse lähinnä näkisin, että yypeen tulisi vaihtaa nickinsä Urjaksi. Sillä Urja-nimellä Mustanaamio seikkaili aluksi Suomessa.
Urja on Wikin mukaan Suomen Sosialidemokraatin (Uutispäivä Demari?) luoma nimi.
Minä hankin kokemuksia, muut tekevät syntiä.
Ei todellakaan ole vaan Tex Willer on kaikkien aikojen äijä.yp32405 kirjoitti: sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ.

Mulle titteliksi sopisi ja haluaisin vaihtaa nykyisen Isaan Loverin: Humulus Lupulus Man

kun tallanen ketju on olemassa, jaksaisko joku mode korjata mun nickin ekan kirjaimen isoksi 

Ps, Min mielestä kerran valitun nimmarin vaihto on aika laopsellista puuhastelua.
Urjalle kerrotakoon että nim Muntanaampio on mun yksi foorumille tekemistäni varanikeistä jotita käytän bannin tullessa.
PS, Modet
vaihtaisitteko allekirjottainen nimma Herra M
aikasksi
?
Urjalle kerrotakoon että nim Muntanaampio on mun yksi foorumille tekemistäni varanikeistä jotita käytän bannin tullessa.
PS, Modet
aikasksi
?
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Ps, Min mielestä kerran valitun nimmarin vaihto on aika laopsellista puuhastelua.
PS, Modet
aikasksi
?
PS, Modet
aikasksi
?
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Laosellista vai laopsellista vai lapsellista? Minä ole samaa mieltä khun miki vai maikka vai mikä lie olet?Maikka kirjoitti:Ps, Min mielestä kerran valitun nimmarin vaihto on aika laopsellista puuhastelua.

En ole nimimerkkiäni vaihtanut enkä ole sitä nytkään tekemässä vaan vaihtamassa titteliäni. Ymmärtää, na?

EDIT: Olen täysin väärässä paikkaa.

Niin tuota ei se ihan näin toimi, että tässä ketjussa pyydetään nimimerkin vaihtoa. Jos ylläpito vaihtaa nimimerkin noin vain, niin siinä on kirjoittajalla sormi suussa, kun kirjautuminen ei onnistukkaan seuraavalla kerralla.
Eli parempi pyytää näitä nimimerkin vaihtoja ihan yksityisviesteillä.
Eli parempi pyytää näitä nimimerkin vaihtoja ihan yksityisviesteillä.
--tri_Hoto--
Voisitte lopettaa moisen nimimerkkien vaihdokset kokonaan. Tässä enää tiedä kuka urpo on milloinkin äänessä. Rekatkoon uus nikki jos ei vanha miellytä 

Samaa mieltä..glitter kirjoitti:Voisitte lopettaa moisen nimimerkkien vaihdokset kokonaan. Tässä enää tiedä kuka urpo on milloinkin äänessä.
Kaikki nimimerkkivaihdokset voisi olla Urpo 1 Urpo 2 Urpo 3 juoksevalla numerolla

Ihme porukkaa kun ei ole miestä/naista seisoa sanojensa takana vaan yritetään hoitaa mokauksiaan identiteettiä vaihtamalla..
Varsinaisia urpoja koko tällainen porukka, joten ei muuta kuin kaikille sama nimimerkki

legendaarinen "yp+numerot" on siis historiaa...The Phantom kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ.

- The Phantom
- Viidakko legenda
Ilmeisesti Huppe haluaa himoitun yp32405 nimimerkin niin nyt sen voi hänelle antaa !Huppe kirjoitti:legendaarinen "yp+numerot" on siis historiaa...The Phantom kirjoitti:Minä vaihtaisin mielelläni yp32405 pois ja tilalle Mustanaamio jolla tuntuvat kaikki kutsuvan. Aikanaan en saanut jostain syystä laitettua tuota minimerkkiä. Avatarkin pysyy varmasti aina samana sillä onhan Mustanaamio kaikkien aikojen ÄIJÄ.

Ja Huppe, laita yv:tä vaan modelle...niin se onnistuu.

Ikävä kyllä taitaa uusi nimimerkki olla vanhojenkin kirjoitusten nickinä joten minunkin känni sekoilut on yhä luettavissa The Phantom nimimerkinkin kirjoittamana.

Vielä kerran anteeksi !
Vanhana mustanaamiokerholaisena teetin Intiassa sormuksen. Vähän läheltä otettu kuva, siksi epätarkka.The Phantom kirjoitti:Aivan, kokeiles vaan !Kaahari kirjoitti:Niin ja vanha viidakon sananlaskuhan on "Fanttomille ei vittuilla"