Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Olen lähdössä visiitille thaikkulaan kaverini kanssa ja olisin vaan kysyny muilta matkalaisilta kokemuksia china airline:sin toiminnasta ja sattuuko joku lähteen samaan aikaan samalla koneella:)
aikaisempaa kokemusta ei itselläni kyseisen firman koneista ole. eikä se nyt niin tärkeetä enää olekkaan kun ne lennotkin tuli otettua ja hintakin oli kohdallaa
Unohtui mainita etta,voit varata niitten nettisivuilla istumapaikan koneessa ilmaiseksi.Mulla oli varaamani paikka tulomatkalla.Saa nahda onko paluulennollakin.
Frendi lensi justiinsa kuukausi takaperin Damista Bkk:n Chinalla ja kovasti kehui hyvästä palvelusta ja toimivuudesta. Sekä meno, että paluumatkan. en ole koskaan pettynyt ja jos ptyn niin se olisi väärin, niin ei tule tapahtumaan.
Viimeksi muokannut Hulluhurtta, 13.1.2008 0:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei se silti menoa haittaa vaan pikkasen mietitytti:)
T:J
Kaiken hyvän kuulemani jälkeen China voi olla hyvä yhtiö, tähän sanotaan taas et kuulopuheita ym, mutta yleensäkin Aasian yhtiöt tarjoavat loistavaa palvelua.
zzxzz kirjoitti:Unohtui mainita etta,voit varata niitten nettisivuilla istumapaikan koneessa ilmaiseksi.Mulla oli varaamani paikka tulomatkalla.Saa nahda onko paluulennollakin.
Mitenkähän se onnistuu? Tällaisen kauttako?
Seat Select
Record Locator :
Last Name:(English)
First Name:(English)
(Please don't put blank, or spacial symbol between character)
Jos näin, niin mitä tuohon ensimmäiseen kohtaa kuuluu laittaa (Record Locator)?
Olen lähdössä visiitille thaikkulaan kaverini kanssa ja olisin vaan kysyny muilta matkalaisilta kokemuksia china airline:sin toiminnasta ja sattuuko joku lähteen samaan aikaan samalla koneella:)
aikaisempaa kokemusta ei itselläni kyseisen firman koneista ole. eikä se nyt niin tärkeetä enää olekkaan kun ne lennotkin tuli otettua ja hintakin oli kohdallaa
Kunhan olen utelias...
Olen samalla lennolla, tulen tosin Dublinista Aer Linguksella.
Asiasta kolmanteen, katson dokumentin Hongkongissa, eraasta ammattivaarentajasta. Han sanoi ettei ikina tule lentamaan China airwaysilla, silla on vaarentanyt niin monta lentolupakirjaa. Kertoi kulkevansa vain junalla vaikka oli vaarentanyt myos veturin kuljettajien lupia useita. Uskoi kuitenkin junassa olevan turvallisempaa. Etta semmosta
Kunhan olen utelias...
Eli jotain muitakin suomalaisia samassa koneessa? ymmärsinkö oikein?
Kunhan olen utelias...
Eli jotain muitakin suomalaisia samassa koneessa? ymmärsinkö oikein?
Kylla, eli lennan Dublinista Amsterdamiin, siella sitten nousen tuohon (Ilmeisimmin samaan) Air Chinan koneeseen