Työharjoittelu (ja kesä!) Thaimaassa- kokemuksia?
Työharjoittelu (ja kesä!) Thaimaassa- kokemuksia?
Olen menossa ensi kesäksi (touko-elokuu) Thaimaaseen työharjoitteluun. Olen kuullut hankalista työluvista ja sateisesta kesästä. Onko jollain mahdollisesti omakohtaista kokemusta off-seasogin tai työharjoittelun viestosta ihanassa Thaimaassa? Kuulisin myös mielelläni kokemuksia asunnon vuokrauksesta jne. Kiitos paljon!! 

Mua ihan uteliaisuudesta kiinnostaa mihin oot menossa harjoitteluun? Mita tyota tekemaan? Saatko palkkaa? Mitka on tyoajat ja onko jotain etuja? Saatko apurahoja/ opintotukea? Ootko tulossa yksin vai porukalle?
Itse oon tallahetkella opiskelemassa, mutta taala on/oli kolme hoitsutyttoa harjoittelussa. (harjoittelu kyseisessa paikassa on loppunut) Paivat on kai 5-17. Ilmainen asunto tyopaikalla ja yksi ruokailu tyopaivana kuuluu. Saavat ulkomaan opintotuen lisaksi on jotain apurahoja. Heilla on myos "oma" asunto, jonka maksavat itse. (ovat siella viikonloput)
Itse oon tallahetkella opiskelemassa, mutta taala on/oli kolme hoitsutyttoa harjoittelussa. (harjoittelu kyseisessa paikassa on loppunut) Paivat on kai 5-17. Ilmainen asunto tyopaikalla ja yksi ruokailu tyopaivana kuuluu. Saavat ulkomaan opintotuen lisaksi on jotain apurahoja. Heilla on myos "oma" asunto, jonka maksavat itse. (ovat siella viikonloput)
Enemmän sateet huolettavat suomeen kesässä kuin thaimaan vastaavassa.
Kun sataa sataa paljon ja nopeasti muutamassa tunissa, sen jälkeen paistaa aurinko.
Täällä sohjolassa tottuu että vettä tulee viikon tikutellen,
kerran enemmän ja seuraavakin viikko on pilvistä.
Vesisade on pienin murheista, sitä tai säitä ei sen enempää
edes kannata tuumia, sanotaan että kuuma on.
-pak wan
Kun sataa sataa paljon ja nopeasti muutamassa tunissa, sen jälkeen paistaa aurinko.
Täällä sohjolassa tottuu että vettä tulee viikon tikutellen,
kerran enemmän ja seuraavakin viikko on pilvistä.
Vesisade on pienin murheista, sitä tai säitä ei sen enempää
edes kannata tuumia, sanotaan että kuuma on.
-pak wan