Voiko joku kirjoittaa nimimerkilläsi?

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Kollikatti

Voiko joku kirjoittaa nimimerkilläsi?

Viesti Kirjoittaja Kollikatti »

Joku kirjoittaa nimimerkilläsi?


http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... 650#231650
Heips!
Siis tuo viimeinen kommentti anoppilasta EI OLE minun kirjoittamani vaikka siltä näyttää :shock: :?


Anoppilassa yksi lehmä joutui käärmeen uhriksi.
Appiukko oli saanut käärmeen hengiltä tarkalla kiven murikan heitolla suoraan otsaan :wink:

missäpäin anopila sijaitsee. pohjoisthaimaassa
Ensinnäkin jos kirjoitan anoppilasta kirjoitan kyllä kahdella peellä :wink:
Avatar
Yllapito
Ylläpito
Viestit: 186
Liittynyt: 17.9.2004 16:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yllapito »

Hmm, näin ylläpidosta päin kyllä näyttää, että ihan samalta koneelta on kaikki Kollikatin viimeiset viestit tulleet.

Voin toki poistaa tuon viestin, jos et sitä omaksesi tunnusta.

Onhan salasanasi turvassa, ettei mörkö pääse kirjoittelemaan omiaan poissaollessasi?
Yllapito
Kollikatti

Viesti Kirjoittaja Kollikatti »

Juu elikkäs kotona istun ja vaimo vetää sikeitä eikä osaa kirjoittaa meidän kirjaimilla noin hyvin eikä täällä ole muita.
Ajattelin vain, että onko mahdollista jotenkin mennä "päällekkäin" kaksi viestiä mitkä samaan aikaan lähetetään samaan aiheeseen?
Minä kun en näistä tietokoneista ymmärrrä mitään :oops:
"Pari" olutta olen juonut mutten noin sahtissa jotten muistaisi mitä olen kirjoittanut, siis tänään :oops:
Salasana pitäisi olla vain minun muistissa.
Siis onko mahdollista? :roll:
-Ei tarvitse poistaa mitään, kiitos
Avatar
Yllapito
Ylläpito
Viestit: 186
Liittynyt: 17.9.2004 16:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yllapito »

En ole ennen törmännyt tällaiseen ongelmaan. Mutta netissä tuntuu kaikki olevan mahdollista, mahdotonkin.

Tällaisen tapahtuman ei pitäisi olla mahdollista.

Pestaan viisaammat päät pähkäilemään tämän asian kanssa. Tuskinpa tässä kuitenkaan on tahallisesta teosta kyse, kun vain anoppilasta keskustellaan.
Yllapito
Kollikatti

Viesti Kirjoittaja Kollikatti »

Yllapito kirjoitti:Tuskinpa tässä kuitenkaan on tahallisesta teosta kyse, kun vain anoppilasta keskustellaan.
"Vain" anoppilasta kyse :twisted: :-D :-D :-D juu kaikki kunnossa :wink:
Voisin kuitenkin uskaltaa laittaa melkein pääni pölkylle asiasta 8)
Mutta, mutta :smt102
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Olen tältä palstalta lukenut, että jos useampi henkilö on kirjoittanut samalla koneella. Niin aikaisempi tarinan kertoja on unohtanut kirjata itsensä ulos. Voi seuraava kirjoittaja vahingossa laittaa juttunsa toisen "piikkiin". Senkin onnettomuuden luulisi voivan ilmoittamalla korjata. Tekeville sattuu ja missään tapauksessa ei mene ainakaan kenenkään pää pölkylle. :-D
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
jee

Viesti Kirjoittaja jee »

kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa :lol: noh. vitsi vitsi. ihmetyttää kuitenkin miksi joku olisi kirjoittanut niin asiallisen viestin sinun nimiisi. jos jollain nörtillä tällainen taito olisi niin luulisi hänen ottavan siitä kaiken hyödyn irti ja kirjoittavan jotain provosoivaa. toinen vaihtoehto on että olisi sattunut jonkunlainen vahinko, mutta tässä tapauksessa viestin oikea kirjoittaja olisi varmaan jo ilmoittautunut. :roll:
Koukku
Viestit: 1828
Liittynyt: 20.1.2004 20:46

Viesti Kirjoittaja Koukku »

Joskus (tosi harvoin) :shock: kun aamulla lukee öisiä viestejään, niin olen tehnyt saman johtopäätöksen kuin k-katti! :-D


Koukku 8)
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21628
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Myös minä olen huomannut että joku on kirjoittanut nickilläni. Tästä johtuen olen ollut jäähyllä pari kertaa. :-D
pantse
Viestit: 2160
Liittynyt: 2.1.2004 1:31

Viesti Kirjoittaja pantse »

Minäkin ihmettelin Kollikatin viestiä, siis tätä:
Anoppilassa yksi lehmä joutui käärmeen uhriksi.
Appiukko oli saanut käärmeen hengiltä tarkalla kiven murikan heitolla suoraan otsaan Wink

missäpäin anopila sijaitsee. pohjoisthaimaassa ?
Viestissä Kolli toteaa anoppilassaan lehmän joutuneen käärmeen uhriksi, jonka sitten appiukko kivella tappoi.
Mutta, mutta...miksi Kolli kysyisi itseltään/heittäisi arvoituksen: missäpäin anopila sijaitsee . pohjoisthaimaassa ?

Outo viesti :shock: nyt on varmaan menny jotenkin tietoliikenneyhteyksissä bitit sekaisin :smt017
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Kerrankin mode on ollu jurrissa ja ei ole tajunnut kirjoittaneensa suoraan k-katin viestiin heheh. On muuten käyny omalla saitilla joskus allekirjoittaneellekin näin. Kirjoitus asusta taasen luulen että uutena modena on aloittanut Soimies, hehhe :-D . Onneks ehdin korjata virheeni ennen kuin joku ehti kuittaamaan... :-D
soimies
Ketsuppimies
Viestit: 1294
Liittynyt: 1.4.2004 20:07
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja soimies »

:smt036 En kai minä :lol:
-Spede-
Majatalon Spede
Viestit: 9625
Liittynyt: 26.12.2003 0:22
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

Mun nicillä on kans joku kirjoitellu ja sit ne on sensuroitu ja kun en ole saanut edes viestiä tästä sensuroinnista niin en ole edes tietoinen mitä kaikkea nikilläni ovat muut kirjoitt!aneet! En edes tiedä onko kirjoitettu vai eikö ole!!! Tiedä vaikka viime yönäkin olisi käynyt taas näin?? :shock:
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Huppe
Viestit: 7017
Liittynyt: 19.12.2003 12:46

Viesti Kirjoittaja Huppe »

Itse ärsyttää asiaan liittyen se että ei keksitä omaperäistä nimimerkkiä, esim. joku on BM vaikka se vaikuttaa BlackMikeltä, toinen on sitten se että tänne jonkin verran kirjoittanut Reissari -nimimerkki on saanut nyt kilpakumppanin, reissari2. Voi huoh... :roll:
Avatar
mayabooo
Pure Shore
Viestit: 289
Liittynyt: 30.1.2005 13:38
Paikkakunta: Helsinki/St.Petersburg
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mayabooo »

Hupen kilpakumppani on sitten Happe? Onko tämä joku juoksurata, mistä kilpaillaan?
Avatar
dynamite28
Viestit: 1854
Liittynyt: 21.4.2004 15:41
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dynamite28 »

Jäämme kauhulla odottamaan Huppe2:sta... :-D
Avatar
Flassi
Kiinalainen
Viestit: 4677
Liittynyt: 14.1.2004 14:17
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Flassi »

syyllinen on täällä, minun piti lainata sinun ja olen muokannut, muistan kun tuon kirjoitin kiireessä ennen koneen koneelta lähtemistä, typokin tullut.
Eli pitää olla huolellisempi.

Eli mysteeri selvitetty mutta hauskoja vastauksia tuli :D
18x vuodesta 2004
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Hahhaaaa, olin oikeassa. Tulipa hyvä mieli. Ihan kilpailuna koittakaa saada itellenne parempi mieli kun mulla... :-D
Vastaa Viestiin