Viestien luetuiksi merkitseminen.

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
myoni
Viestit: 5
Liittynyt: 15.3.2006 23:36

Viestien luetuiksi merkitseminen.

Viesti Kirjoittaja myoni »

Onko mahdollista saada viestit pysymään lukemattomina siihen saakka, että itse päättää merkitä ne luetuiksi? Nyt ne muuttuvat luetuiksi aina kun lopettaa foorumin selaamisen. Aina ei kerkiä käydä läpi kaikkia keskusteluja ja olisi kiva jatkaa siitä mihin jäi.
Avatar
Yllapito
Ylläpito
Viestit: 186
Liittynyt: 17.9.2004 16:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yllapito »

Ei ole mahdollista.
Yllapito
Avatar
Kaahari
Master Trucker
Viestit: 1934
Liittynyt: 20.9.2004 20:52
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Mä katselen eri osioista päivämääriä mihin on vastattu jälkeen kun on edellisen kerran ollut aikaa lukea kaikki viestit niin löytyy helpommin ne mitä en ole lukenut aikaisemmin. Vie hieman enemmän aikaa mutta on yksi konsti.
Avatar
babar
Hammock lover
Viestit: 3426
Liittynyt: 26.1.2004 21:12

Viesti Kirjoittaja babar »

Yllapito kirjoitti:Ei ole mahdollista.
Opera selaimella voi. Sulkee selaimen ja kun sen avaa seuraavan kerran niin esim Thaiklupin välilehdessä on tilanne sama kuin ennen sulkemista. Tilanne muuttuu uudeksi vain jos painaa refresh/päivitä. Hommahan ei toimi jos käyttää eri konetta, mutta samalta koneelta onnistuu.
Avatar
Tumpa
Phetchabun on my mind
Viestit: 3286
Liittynyt: 19.12.2003 22:40
Paikkakunta: Sap Mai Daeng, Phetchabun

Viesti Kirjoittaja Tumpa »

Aikaisemmin hakusivulla löysi esim. viimeisimmän vuorokauden viestit, kun laittoi kirjoittajaksi * ja ajaksi 1 päivä.
Nykyään tämä ei enää toimi. Miksi?
Avatar
ILEBAR
Ravintoloitsija
Viestit: 6429
Liittynyt: 30.12.2004 9:04
Paikkakunta: PATTAYA. Soi 8. vastapäätä Sunshine hotellia

Viesti Kirjoittaja ILEBAR »

Itse etsin aikaisemmin kirjoittamiani aiheita painamalla: Katso omat viestisi,
jos niitä ei ole tullut aiheeseen: Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit.
Myös haulla löytyy: Kaikki käyttäjästä. Siitä voi etsiä kaikki viestit, jotka asianomainen
henkilö on kirjoittanut. :D

Lisäksi käytän sähköpostia, jonne tulee kuittaus vastauksista. Sen etuna on nähdä
vastaukset niistä foorumeista joita en turhan takia viitsi aukaista päivittäin. 8)
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile]Kuva[/url]
Vastaa Viestiin