Mites tonne mennään?
Mites tonne mennään?
Saisiko vinkkejä? Bangkok Vai Phuket?
Re: Mites tonne mennään?
Puketissa en oo käynyt, mutta bangkokin Iso-A tuntee kuin omat taskunsa.
Mutta toinen kaupunki ja toinen ylihintainen ryssillä ja samosonite läskeillä maustettu rantalomakohde. Mitä karvapiä lomaltaan haluaa? Ja mikä loman kesto?
Bangkok + cha am/huahin, Bangkok/pattaya tai bangkok/koh chang kuulostaisi paremmalta.
Mutta toinen kaupunki ja toinen ylihintainen ryssillä ja samosonite läskeillä maustettu rantalomakohde. Mitä karvapiä lomaltaan haluaa? Ja mikä loman kesto?
Bangkok + cha am/huahin, Bangkok/pattaya tai bangkok/koh chang kuulostaisi paremmalta.
Ordem e Progresso 🇧🇷
Re: Mites tonne mennään?
Minkä tekisit itse? Minä ehkä bangkok, pattaya, koh chang.Ambidex10 kirjoitti: ↑23.5.2026 23:06 Puketissa en oo käynyt, mutta bangkokin Iso-A tuntee kuin omat taskunsa.![]()
Mutta toinen kaupunki ja toinen ylihintainen ryssillä ja samosonite läskeillä maustettu rantalomakohde. Mitä karvapiä lomaltaan haluaa? Ja mikä loman kesto?
Bangkok + cha am/huahin, Bangkok/pattaya tai bangkok/koh chang kuulostaisi paremmalta.![]()
Re: Mites tonne mennään?
Pari yötä Bangok loman lopussa.
Eikun vaan Phuketin seutuville saarihyppelylle.
Jos osaa sukeltaa, perfektous, jos osaa snoklata, sekin aika jees.
Mopottelu myös aika messevää.
On siis rantakohde.
Eikun vaan Phuketin seutuville saarihyppelylle.
Jos osaa sukeltaa, perfektous, jos osaa snoklata, sekin aika jees.
Mopottelu myös aika messevää.
On siis rantakohde.
Re: Mites tonne mennään?
Suvalta cabi ramkhamhaeng tai lat phrao roadille ja sieltä majoitus. Tietyömaat ohi ja bts/mrt kulkee Hua mum ja ramkhamhaeng nightmarket. Ei näy juurikaan länsimaalaisia. Kivoja ulkoilma baareja, shoppailua ja safkaa.
Bangkapin ostarilta kuteet yöelämään. Bangkapi pieriltä veneellä pathum waniin. Central worldillä ja pratunam marketilla ihmettelyä. Siitä siiam paragoniin/ mbk centeriin.
Cenral worldin vieressä kiva temppeli rauhoittua hektiseltä bangkokilta. Wat pathum wanaram.
Muita turistisia, mutta kauniita ja kuuluisia temppeleitä Wat Arun ja golden mount temple.
Yöelämän osalta silomin homobaari alueelle.
Edullinen bisse ja kivoja cabaret esityksiä. Siitä nana plazalle todetakseen suuren eron pattayaan. Ylihintaista, korea ja kiinalaisturreja.
Toinen majoitus sukhumwitin alueelta. Sky baarit the juttu bangkokissa. Kauluspaita päälle, torilta ostettua feikki chanelia vähän rintakarvoille ja kulmakerroin avusteet rahapussiin. Juomaan 600-800bahtin vodkaämpäreitä paikallisen neitokaisen kanssa
King power mahanakhon se kuuluisin ja korkein. Sisäänpääsy suolainen. 30€? Mutta kokemuksena jees.
Asiatique riverfrontilla ihan kiva illanvietto alue. Ostoksia ja ruokaa.
Chaopraya riverille risteilylle. Monenhintaisia paketteja. Joihinkin kuuluu safkat ja juomat. Kenties live musiikkia paatilla.
Yhdistäisin bangkokin kyllä koh changiin tai sitten perinteiseen pattayaan, jos siitä tykkää. Cha am/ huahin rauhallisempia eläkeläispaikkoja.
Bangkapin ostarilta kuteet yöelämään. Bangkapi pieriltä veneellä pathum waniin. Central worldillä ja pratunam marketilla ihmettelyä. Siitä siiam paragoniin/ mbk centeriin.
Cenral worldin vieressä kiva temppeli rauhoittua hektiseltä bangkokilta. Wat pathum wanaram.
Muita turistisia, mutta kauniita ja kuuluisia temppeleitä Wat Arun ja golden mount temple.
Yöelämän osalta silomin homobaari alueelle.
Toinen majoitus sukhumwitin alueelta. Sky baarit the juttu bangkokissa. Kauluspaita päälle, torilta ostettua feikki chanelia vähän rintakarvoille ja kulmakerroin avusteet rahapussiin. Juomaan 600-800bahtin vodkaämpäreitä paikallisen neitokaisen kanssa
King power mahanakhon se kuuluisin ja korkein. Sisäänpääsy suolainen. 30€? Mutta kokemuksena jees.
Asiatique riverfrontilla ihan kiva illanvietto alue. Ostoksia ja ruokaa.
Chaopraya riverille risteilylle. Monenhintaisia paketteja. Joihinkin kuuluu safkat ja juomat. Kenties live musiikkia paatilla.
Yhdistäisin bangkokin kyllä koh changiin tai sitten perinteiseen pattayaan, jos siitä tykkää. Cha am/ huahin rauhallisempia eläkeläispaikkoja.
Ordem e Progresso 🇧🇷
Re: Mites tonne mennään?
Onkos mahdollista saada pillua?