Mites tonne mennään?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Karvapää
System Ass
Viestit: 3344
Liittynyt: 20.3.2015 22:35

Mites tonne mennään?

Viesti Kirjoittaja Karvapää »

Saisiko vinkkejä? Bangkok Vai Phuket?
Avatar
Ambidex10
Viestit: 3503
Liittynyt: 1.8.2011 16:07
Paikkakunta: Rio De Janeiro

Re: Mites tonne mennään?

Viesti Kirjoittaja Ambidex10 »

Puketissa en oo käynyt, mutta bangkokin Iso-A tuntee kuin omat taskunsa. 😄

Mutta toinen kaupunki ja toinen ylihintainen ryssillä ja samosonite läskeillä maustettu rantalomakohde. Mitä karvapiä lomaltaan haluaa? Ja mikä loman kesto?

Bangkok + cha am/huahin, Bangkok/pattaya tai bangkok/koh chang kuulostaisi paremmalta. :smt006
Ordem e Progresso 🇧🇷
Avatar
Karvapää
System Ass
Viestit: 3344
Liittynyt: 20.3.2015 22:35

Re: Mites tonne mennään?

Viesti Kirjoittaja Karvapää »

Ambidex10 kirjoitti: 23.5.2026 23:06 Puketissa en oo käynyt, mutta bangkokin Iso-A tuntee kuin omat taskunsa. 😄

Mutta toinen kaupunki ja toinen ylihintainen ryssillä ja samosonite läskeillä maustettu rantalomakohde. Mitä karvapiä lomaltaan haluaa? Ja mikä loman kesto?

Bangkok + cha am/huahin, Bangkok/pattaya tai bangkok/koh chang kuulostaisi paremmalta. :smt006
Minkä tekisit itse? Minä ehkä bangkok, pattaya, koh chang.
Markki
Viestit: 9942
Liittynyt: 9.10.2004 22:22

Re: Mites tonne mennään?

Viesti Kirjoittaja Markki »

Pari yötä Bangok loman lopussa.
Eikun vaan Phuketin seutuville saarihyppelylle.
Jos osaa sukeltaa, perfektous, jos osaa snoklata, sekin aika jees.
Mopottelu myös aika messevää.
On siis rantakohde.
Avatar
Ambidex10
Viestit: 3503
Liittynyt: 1.8.2011 16:07
Paikkakunta: Rio De Janeiro

Re: Mites tonne mennään?

Viesti Kirjoittaja Ambidex10 »

Suvalta cabi ramkhamhaeng tai lat phrao roadille ja sieltä majoitus. Tietyömaat ohi ja bts/mrt kulkee Hua mum ja ramkhamhaeng nightmarket. Ei näy juurikaan länsimaalaisia. Kivoja ulkoilma baareja, shoppailua ja safkaa.

Bangkapin ostarilta kuteet yöelämään. Bangkapi pieriltä veneellä pathum waniin. Central worldillä ja pratunam marketilla ihmettelyä. Siitä siiam paragoniin/ mbk centeriin.

Cenral worldin vieressä kiva temppeli rauhoittua hektiseltä bangkokilta. Wat pathum wanaram.

Muita turistisia, mutta kauniita ja kuuluisia temppeleitä Wat Arun ja golden mount temple.

Yöelämän osalta silomin homobaari alueelle. :-D Edullinen bisse ja kivoja cabaret esityksiä. Siitä nana plazalle todetakseen suuren eron pattayaan. Ylihintaista, korea ja kiinalaisturreja.

Toinen majoitus sukhumwitin alueelta. Sky baarit the juttu bangkokissa. Kauluspaita päälle, torilta ostettua feikki chanelia vähän rintakarvoille ja kulmakerroin avusteet rahapussiin. Juomaan 600-800bahtin vodkaämpäreitä paikallisen neitokaisen kanssa

King power mahanakhon se kuuluisin ja korkein. Sisäänpääsy suolainen. 30€? Mutta kokemuksena jees.

Asiatique riverfrontilla ihan kiva illanvietto alue. Ostoksia ja ruokaa.

Chaopraya riverille risteilylle. Monenhintaisia paketteja. Joihinkin kuuluu safkat ja juomat. Kenties live musiikkia paatilla.

Yhdistäisin bangkokin kyllä koh changiin tai sitten perinteiseen pattayaan, jos siitä tykkää. Cha am/ huahin rauhallisempia eläkeläispaikkoja.
Ordem e Progresso 🇧🇷
Avatar
Karvapää
System Ass
Viestit: 3344
Liittynyt: 20.3.2015 22:35

Re: Mites tonne mennään?

Viesti Kirjoittaja Karvapää »

Onkos mahdollista saada pillua?
Avatar
Ambidex10
Viestit: 3503
Liittynyt: 1.8.2011 16:07
Paikkakunta: Rio De Janeiro

Re: Mites tonne mennään?

Viesti Kirjoittaja Ambidex10 »

Karvapää kirjoitti: 23.5.2026 23:48 Onkos mahdollista saada pillua?
Edesmennyt moguli antoi parhaan vinkin. Speak baby speak. :-D
Ordem e Progresso 🇧🇷
Vastaa Viestiin