Pieni hetki niin avaan sellaisen.der Bomber kirjoitti: ↑18.11.2023 10:19Sama. Syyskuussa lupailtiin, että ensi kuussa. Oli siinä pieni ehkä-lause mukana, mutta joko olisi aika avata uusi autoiluketju?
Ihmeellistä moderointia (jaettu)
Valvoja: Modet
Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)
Saisiko sen oluen tilaaminen ulkomailta ketjun myös auki kun eletään aikoja mitä hallitus muuttaa inhimillisemmäksi viinapirun suhteen.
https://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewto ... 0#p1522730
Jokohan sitä ruotsalaisten kolonistien komennossa levitettyä uskonnollista rituaalia olisi vietetty riittävän pitkään?
Jokohan sitä ruotsalaisten kolonistien komennossa levitettyä uskonnollista rituaalia olisi vietetty riittävän pitkään?
Edellisestä tuli mieleen että ei ole Tipsu kirjoitellut hetkenaikaa? Kaikki ok?
No se on hyvä, paljon vielä vetoja vedettävänä että tekee jonkinlaisen ennätyksen
Juu päässyt rankalta kanarian lomalta tosin pari päivää myöhässä jo kotiin ja kävelylenkit jatkuvat
Valitteli facessa että liian kylmäää papalle kun oli päivällä lämpöä vaan 23 Inglesissä.
Varaukset https://www.majatalo.info/huoneet/
tai Puh. 08 6303 4870
tai Puh. 08 6303 4870
Kyllä minä edelleen juoksen lenkkini, varsinkin nyt kun olen nuorin 65+ luokassa. Juu ja meni eilen 20 leukaa hyvin kevyesti Pipariakin tuli ihan riittävästi saatua Kanarialla
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
61 kerta on 7.12 2024 - 6.2 2025
..
61 kerta on 7.12 2024 - 6.2 2025
***kirjoittaja kirjoitti aivan jostain muusta kuin säälittävästä moderoinnista***
Elämää kuuluu elää, ei suorittaa ja jos ei oma äly riitä, käytä tekoälyä
***kirjoittaja kirjoitti aivan jostain muusta kuin säälittävästä moderoinnista***
Taas tuli tämä lentokoneen wifistä
Klupilla on bannattu aika paljon ip-osoitteita roskapostin takia. Joukossa on monia banaanivaltioiden ja halpalentoyhtiöiden ip-avaruuksia.
--tri_Hoto--
Klupilaisten luuluis käyttävän tasokkaampia lentoja
. Aika naurettavaa.
Viimeksi muokannut Karvapää, 7.4.2024 2:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tri. hoto miksi lukitset noita aktiivisia ketjuja aina viikonlopukisi ? Niissä on kumminkin asia mielipiteitä vaikka puolue ajatus on eri planeetalta.
Rainman ihmetteli:
Olen katsonut paremmaksi lukottaa koko ketjun viikonlopuksi. Ihan vain sen takia, että en viitsi siivota ketjuja koko ajan typeryyksistä. Ymmärrän kyllä, että tämä harmittaa niitä, jotka yrittävät olla vähän asiallisempia. Mutta ikävä kyllä olen laiska.
Kun on 20 vuotta katsellut tätä hommaa, niin kuvio on tullut aika tutuksi. Viikonlopun lähestyessä osan kirjoittajista mielentila kiihtyy. Se saattaa johtua työpaineista, alkoholin käytöstä tai ihan vain siitä, että on jo torstai tai perjantai. Tämä mielen liikutus johtaa siihen, että tekee mieli vähän kirjoitella muista kanssakirjoittajista ja ihan vähän nälviä samalla.tri. hoto miksi lukitset noita aktiivisia ketjuja aina viikonlopukisi ? Niissä on kumminkin asia mielipiteitä vaikka puolue ajatus on eri planeetalta.
Olen katsonut paremmaksi lukottaa koko ketjun viikonlopuksi. Ihan vain sen takia, että en viitsi siivota ketjuja koko ajan typeryyksistä. Ymmärrän kyllä, että tämä harmittaa niitä, jotka yrittävät olla vähän asiallisempia. Mutta ikävä kyllä olen laiska.
--tri_Hoto--
Asiallisesi vastattu. Kaikkien kirjoittajien puolesta uskaltaisin veikata että olisi mukava olla joku ketju missä voi purkaa ajatuksiaan vaikka muista kuin matkustus asioista. Muissa ketjuissa sitten matkakuvat.
Tuleppas kumminkin ulos kaapista ja aukaise ketju jossa voidaan keskustella hiekkalaatikon ulkopuolella.
Olipas taas lukitus Mestis-ketjuun.
Mielestäni ei mikään viesteistä ollut lukituksen, eikä edes banaanin arvoista.
Eli jos kirjoitan jotain vähän provosoivaa vaikkapa liika-ketjuun, saan sen lukkoon?
Katsotaan, pitääkö linja.
Mielestäni ei mikään viesteistä ollut lukituksen, eikä edes banaanin arvoista.
Eli jos kirjoitan jotain vähän provosoivaa vaikkapa liika-ketjuun, saan sen lukkoon?
Katsotaan, pitääkö linja.
Voit kokeilla mitä tapahtuu kun näin etukäteen ilmoitit aikovasi trollata