Ihmeellistä moderointia (jaettu)
Valvoja: Modet
Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)
Hoton tavanneena luulen ettei narraa.
Minä en epäile, koska tiedän että hoton kanssa ollaan saman ikäisiä, reilusti sinua nuorempiaLohi kirjoitti: ↑22.11.2021 18:50Epäilen että narraat.tri_Hoto kirjoitti: ↑22.11.2021 18:41 Lohi kertoi:
Arvelin oikein, olet huomattavasti minua vanhempi.56 minä olen.
13 yhden käden punnerrusta ja 10 pistoolikyykkyä 20 kg levypainolla käsisissä viimeaikoina.
En tunne itseäni vanhaksi.
Oletan jostain syystä että olet minua vanhempi.
Yhden käden punnerruksia en harrasta, koska katson, että mikäli on tarve treenata, niin se pitää suorittaa siten, että kehitys on tasapainoista.
Pistoolia käytin viimeksi ampuradalla, molemmilla käsillä, en ollut kyykyssä.

Vielä parit selfiet, mut ne tulee varmaan vasta +60 hirveessä itsetunnossa niinku tipsullaLohi kirjoitti: ↑22.11.2021 18:2856 minä olen.tri_Hoto kirjoitti: ↑22.11.2021 18:20 Lohi väitti:Minulla on aika vahva käsitys toisen vanhan herran iästä. Lohen iästä minulla on vain kirjoituksiin perustuvia arvailuja. Niiden perusteella arvioin, että sitä ollaan jo ehtoopuolella ja niskavillassa, mikäli sitä ei olisi ajeltu kaljuksi, on jo viimeinen väri. Itse taas olen nuori ja viriili. Siksi ystävällinen ilmaisu "vanhat herrat" näinkin nuorelta on kohteliaisuus.Ei me nyt niin vanhoja olla.
Ite taidat olla vanhempi.
13 yhden käden punnerrusta ja 10 pistoolikyykkyä 20 kg levypainolla käsisissä viimeaikoina.
Oletan jostain syystä että olet minua vanhempi.

Vitsi vitsi, varmaan hyviä tuloksia, mut aika erikoiset lajit millä keulia. Pistoolikyykyn kuulin nyt ensi kertaa vaikka kuntoillut tai jopa urheillut aika paljon joskus. Ja yhden käden punnerruksia ei varmaan kovin moni ole kokeillut. Äijälle kuitenkin nostan hattua, jos 41 vuotiaana tienannut niin paljon että ei tarvii enää duunia tehdä, siihen ei moni pysty. Mä oon +52 ja yhä persaukisena duunissa, se on surullista ja säälittävää.
Selfiet vois ihan hyvin laittaa.yamox kirjoitti: ↑22.11.2021 19:24Vielä parit selfiet, mut ne tulee varmaan vasta +60 hirveessä itsetunnossa niinku tipsullaLohi kirjoitti: ↑22.11.2021 18:2856 minä olen.tri_Hoto kirjoitti: ↑22.11.2021 18:20 Lohi väitti:
Minulla on aika vahva käsitys toisen vanhan herran iästä. Lohen iästä minulla on vain kirjoituksiin perustuvia arvailuja. Niiden perusteella arvioin, että sitä ollaan jo ehtoopuolella ja niskavillassa, mikäli sitä ei olisi ajeltu kaljuksi, on jo viimeinen väri. Itse taas olen nuori ja viriili. Siksi ystävällinen ilmaisu "vanhat herrat" näinkin nuorelta on kohteliaisuus.
Oletan jostain syystä että olet minua vanhempi.mö
Vitsi vitsi, varmaan hyviä tuloksia, mut aika erikoiset lajit millä keulia. Pistoolikyykyn kuulin nyt ensi kertaa vaikka kuntoillut tai jopa urheillut aika paljon joskus. Ja yhden käden punnerruksia ei varmaan kovin moni ole kokeillut. Äijälle kuitenkin nostan hattua, jos 41 vuotiaana tienannut niin paljon että ei tarvii enää duunia tehdä, siihen ei moni pysty. Mä oon +52 ja yhä persaukisena duunissa, se on surullista ja säälittävää.
Montako ukkoo tiedät että punnertaa yhdellä kädellä tai kyykkää 20kg lisäpainolla yhdellä jalalla toinen jalka suorana edessä?
Jep, et yhtään. En minäkään muita itseni lisäksi.
Ehkä joku SM tason taitoluistelija 20v nuorempana kykenee.
-
- Phetchabun on my mind
Unohdin ostaa popcorneja kun kävin kaupassa, mutta jos lohi, 56v, jaksaa tuolla tavalla treenailla, niin hattua nostan!
No en tiedä ketään, ketä olis kyykännyt yhdellä jalalla toinen suorana. En oo itsekään ikinä edes kokeillut. Kyykkäillyt kyllä ja jalkprässejä sun muuta. Sama juttu punnerruksissa. Yleensä ihmiset penkkaa tai jotain vastaavaa, ei oo tullut testattua, saati tunne ketään ketä olis. Voihan sitä keksiä vaikka minkä hämärän liikkeen, mitä ketään ei ikinä tee, ja alkaa sillä keulimaan.Lohi kirjoitti: ↑22.11.2021 19:33Selfiet vois ihan hyvin laittaa.yamox kirjoitti: ↑22.11.2021 19:24Vielä parit selfiet, mut ne tulee varmaan vasta +60 hirveessä itsetunnossa niinku tipsullamö
Montako ukkoo tiedät että punnertaa yhdellä kädellä tai kyykkää 20kg lisäpainolla yhdellä jalalla toinen jalka suorana edessä?
Jep, et yhtään. En minäkään muita itseni lisäksi.
Ehkä joku SM tason taitoluistelija 20v nuorempana kykenee.
Keulimisketju on noita juttuja varten.
Siellä voi tehdä pistoolikyykkyjä virtuaalisesti.
Siellä voi tehdä pistoolikyykkyjä virtuaalisesti.
- Honda Wave
- Päiväkahvittelija
- Viesti:
****Tämäkin kirjoittaja haluaisi kertoa juttuja.****
95% valmistautuminen on 50% suoritus. Älkää tehkö itsestänne pieniä.
Eiköhän siirrytä tuonne minä minä minä-ketjuun niin voidaan puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
--tri_Hoto--
- lasse.k
- Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
- Viesti:
Onkohan joku ikäkriisi monella jos pitää vanhanakin päteä kuinka kovassa kunnossa on...
ei siinä,hyvähän se on jos seisoo muukin kuin järki
...ja jaksaa pistää nuoremmille vielä kampoihin.
...itelle 56v.jo ihan sama,lahoaminen alkanut jo aikoja sitten,on diabetes jo 28v. lähtien ja muitakin kipuja.
Mutta se riittää että ei vielä rollaattoria tarvi.
..ja moni nuorempikin on jo heittäny lusikan nurkkaan aikoja sitten. 
ei siinä,hyvähän se on jos seisoo muukin kuin järki

...itelle 56v.jo ihan sama,lahoaminen alkanut jo aikoja sitten,on diabetes jo 28v. lähtien ja muitakin kipuja.
Mutta se riittää että ei vielä rollaattoria tarvi.

monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
En mä ikäkriisistä tiedä. Tykkään treenailla ja olen sitä tehnyt koko ikäni, vaikka reissuhommat on joskus tuonut vuosienkin taukoja. Nyt "eläkeukkona" on aikaa ja fiksumpaa käyttää sitä näin kuin kaikkiin paheisiin. Mutta ei ne tulokset enää ilmasiks tule.lasse.k kirjoitti: ↑22.11.2021 21:04 Onkohan joku ikäkriisi monella jos pitää vanhanakin päteä kuinka kovassa kunnossa on...
ei siinä,hyvähän se on jos seisoo muukin kuin järki...ja jaksaa pistää nuoremmille vielä kampoihin.
![]()
Mutta se riittää että ei vielä rollaattoria tarvi...ja moni nuorempikin on jo heittäny lusikan nurkkaan aikoja sitten.
![]()
Diabetekselle pystyy aika paljon tekee elämäntavoilla, mutta sekin voi olla tuskaa jos kaikista mieliteoista joutuu kieltäytymään. Alko ja paska ruoka pois, liikuntaa tilalle.
Tai sitte valitsee vaan hedonismin ja ottaa seuraukset.
Sekin on vaihtoehto.
Eiköhän siirrytä tuonne minä minä minä-ketjuun
Let's play rock'n roll
- Raymonds Bar
- Ravintolamoguli
Villi veikkaus s. 1967.
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)
+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
Keski-ikäinen on 39-40 vuotias.
Nuorempi on ipana, vanhemmalla on jo toinen klappi haudassa

-tee ekoteko,älä lisäänny-
Wiki: Keski-ikä tarkoittaa ihmisen ikäkautta nuoruuden ja vanhuuden välissä. Collins Dictionaryn mukaan keski-ikä ajoittuu suurin piirtein elinvuosille 40–60. Oxford English Dictionary antaa samankaltaisen määritelmän, mutta vuosille 45–60.
Saman ikäinen kuin minä, ja vuoden nuorempi kuin mun legendaarinen serkku

***Kirjoittaja ei osannut valita ketjua oikein.***
Viimeksi muokannut Loikkari, 29.12.2021 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sain varmaan kommentillani aikaan sen et KHL ketju suljettiin mutta täytyykin antaa Tri Hoto oikein kiitokset että sulki sen lopullisesti.
Elämää kuuluu elää, ei suorittaa ja jos ei oma äly riitä, käytä tekoälyä
Sama paska näkyy jatkuvan Liiga-ketjussa, kai sekin kohta lukittu.