Yle tutki: Pizzayrittäjät syyttävät Pizza-onlinea riistosta – Näin nettipalvelusta kasvoi jättiläinen, joka vie pizzasta enemmän kuin verottaja
Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaalaisia
Valvoja: Modet
Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaalaisia
https://yle.fi/uutiset/3-10839203?origin=rss
Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaala
Missä kohtaa suomalainen kapitalisti riistää kun tietääkseni pizza online ei ole suomalaisomistuksessa?
Oikea otsikko kuuluisi että Saksalainen Pizza online riistää suomalaisyrityksiä. Tuo on kyllä kakspiippuinen juttu. Eihän mikään pakota olemaan online tilauspalvelun asiakas.tukataa kirjoitti:Missä kohtaa suomalainen kapitalisti riistää kun tietääkseni pizza online ei ole suomalaisomistuksessa?

SLAVA UKRAINI
Mutta sieltä ne kotiinkuljetukset pääsääntöisesti tulee, ainakin pääkaupunkiseudulla.
Lähiravintolan kosovolaisten kanssa on tullut juteltua asiasta pariinkin otteeseen. Ei tule mitään painokelvollista tekstiä kun kysyy mielipidettä tuosta firmasta.
Itse kyllä saatan katsoa pizza onlinesta mitä tilaan ja soitan sen jälkeen itse ravintolaan, niin jää välistävetäjälle luu käteen.
Lähiravintolan kosovolaisten kanssa on tullut juteltua asiasta pariinkin otteeseen. Ei tule mitään painokelvollista tekstiä kun kysyy mielipidettä tuosta firmasta.
Itse kyllä saatan katsoa pizza onlinesta mitä tilaan ja soitan sen jälkeen itse ravintolaan, niin jää välistävetäjälle luu käteen.
Näin.tukataa kirjoitti:
Mieluummin vielä valinnat kuppilan omilta sivuilta (jos on) niin eipähän onlinen klikkimäärät kasva.

-tee ekoteko,älä lisäänny-
Missä kohtaa se riisto tapahtuu kun jokaisella pizzanvääntäjällä on mahdollisuus lopettaa yhteistyö onlinen kanssa?
Jännä että pizzamafiasta jeesustellaan kun esimerkiksi kotimaiset S-ryhmä ja Kesko pyörittää ihan samanlaista "riistoa" ja niistä ei kirjoitella missään.
Jännä että pizzamafiasta jeesustellaan kun esimerkiksi kotimaiset S-ryhmä ja Kesko pyörittää ihan samanlaista "riistoa" ja niistä ei kirjoitella missään.
-
Kyllähän niistä kirjoitellaan ja säännöllisin väliajoin joku tuottaja tuskailee lehdessä tai netissä. Enemmänkin voisi toki kirjoittaa. Lidl oli kyllä hieno homma suomalaisille. Maksettaisiin muuten jo varmaan aika hurjia hintoja ravinnosta.Plexi kirjoitti:Jännä että pizzamafiasta jeesustellaan kun esimerkiksi kotimaiset S-ryhmä ja Kesko pyörittää ihan samanlaista "riistoa" ja niistä ei kirjoitella missään.
Pizza Onlinea en käytä, haen ruokani itse ja jaksan odottaa sen 10 min, mikä vakiopaikan kurdeilla menee lätyn paistamiseen.
Dirty not quality Foreigner
Onks tää pitseria Jätkäsaaressa?tukataa kirjoitti:Mutta sieltä ne kotiinkuljetukset pääsääntöisesti tulee, ainakin pääkaupunkiseudulla.
Ainakin ne sama heput aiemmin teki Suomen parasta pitsaa Mäntsälässä
Ei ole sama paikka.
Re: Testi, testi - suomalainen kapitalisti riistää ulkomaalaisia
Kokelen toimivuutta tuplan poistoon
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.