Bangkok- Udon Thani

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Pate
Viestit: 8
Liittynyt: 8.11.2004 22:59

Bangkok- Udon Thani

Viesti Kirjoittaja Pate »

Tuli sitten varattua lento Bangkokiin. Siellä ehkä päivä ja siitä olisi tarkoitus jatkaa Udon Thaniin. Lentäen, junalla vai bussilla? Mitäpä sanoo tonnitallaajat tähän? Siis olen katsellut täällä ja netissä keskusteluja mutta saavun 11pv. maaliskuuta ja vaikuttaako se Songran jo viikolla liikkumiseen vai saako liput vielä paikanpäältä viikolla? Kiitollinen olisin jos joku neuvois noviisia :smt006
jutti
Viestit: 742
Liittynyt: 9.1.2005 17:54
Paikkakunta: riihimäki

Re: Bangkok- Udon Thani

Viesti Kirjoittaja jutti »

Ota lennot joko vanhalta tai uudelta kentältä.
Ota nyt lennot netistä voi olla jotain tarjouksia kumminkin 4 lentoyhtiötä operoi.
lion air 695-795b 13.3 vanha kenttä.
Thai smile 1800b uusikenttä.
Avatar
eagle
Viestit: 9880
Liittynyt: 18.12.2003 22:42

Re: Bangkok- Udon Thani

Viesti Kirjoittaja eagle »

Pate kirjoitti:Tuli sitten varattua lento Bangkokiin. Siellä ehkä päivä ja siitä olisi tarkoitus jatkaa Udon Thaniin. Lentäen, junalla vai bussilla? Mitäpä sanoo tonnitallaajat tähän? Siis olen katsellut täällä ja netissä keskusteluja mutta saavun 11pv. maaliskuuta ja vaikuttaako se Songran jo viikolla liikkumiseen vai saako liput vielä paikanpäältä viikolla? Kiitollinen olisin jos joku neuvois noviisia :smt006
Onhan viisumi hankittu. Meinaan Songkran on vasta huhtikuussa... Ei siis maaliskuussa vaikuta lentoihin. Ei edes tuolloin PÄÄSIÄINENKÄÄN.
Avatar
eagle
Viestit: 9880
Liittynyt: 18.12.2003 22:42

Re: Bangkok- Udon Thani

Viesti Kirjoittaja eagle »

Pate kirjoitti:Tuli sitten varattua lento Bangkokiin. Siellä ehkä päivä ja siitä olisi tarkoitus jatkaa Udon Thaniin. Lentäen, junalla vai bussilla? Mitäpä sanoo tonnitallaajat tähän? Siis olen katsellut täällä ja netissä keskusteluja mutta saavun 11pv. maaliskuuta ja vaikuttaako se Songran jo viikolla liikkumiseen vai saako liput vielä paikanpäältä viikolla? Kiitollinen olisin jos joku neuvois noviisia :smt006
Jäi kiireessä osa vastauksesta pois.

Juna maksaa noin tonnin, bussi 500 - 700 thb kellonajasta riippuen ja lento voisi olla 600 - 900 thb. Olen samalle viikolla toiseen suuntaan katsonut ja Air Asia ja Nok Air parhaimmat vaihtoehdot MINULLE. Tuo tiistai on yleensä halvempi ja viikonloppuhinnat lennoissa pe-ma aikana. Poikkeuksia on, mutta tuo yleisesti.

Noista hintaluokista kannattaa muistaa, että täällä ei ole viime hetken alennushintoja, vaan korkeammat hinnat. Aloin katsella Air Asian hintoja ja nyt on noin 50% kalliimmat hinnat. Meni Nokin ohi. Kyllä se Nok tuosta kohta myös nousee.
Pate
Viestit: 8
Liittynyt: 8.11.2004 22:59

Re: Bangkok- Udon Thani

Viesti Kirjoittaja Pate »

Kiitos kaikille neuvoista ja minä sekoilin tuon Songkran kuukauden kanssa... No vuodesta 2004 teidän juttuja seurannut niin ihmekkö tuo :smt006 En ole siis vettä menossa heittämään, ihan muut jutut mielessä... Kannattaako tuolta käydä Laosin puolella ollenkaan?
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21526
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bangkok- Udon Thani

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Pate kirjoitti:Kannattaako tuolta käydä Laosin puolella ollenkaan?
Tähän varmaan on kaikilla oma mielipide eikä sitä oikeaa vastausta.
Vastaa Viestiin