hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
tiikeri
Viestit: 25
Liittynyt: 28.10.2004 19:55

hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Olen ollut yhteyksissä erään hotellin kanssa majoituksen suhteen ja nyt olemme edenneet jo varausmaksuun ja tuo hotellin rouvashenkilö ehdottaa varausmaksun ( 1/2 majoituksen hinnasta) maksamista Paypalin kautta. Minulle tuli jo linkki tuonne paypaliin osoitteesta service@intl.paypal.com.
Tuossa viestissä oli tuon hotellirouvan nimi ja maininta että kyseessä on hotellivaraus.
Aiemmin olen hotellivaraukset tehnyt esim. sawadeen kautta ja nyt kaipaankin mielipiteitä/ tietoa onko
turvallista/ fiksua maksaa tuon paypalin kautta ja vielä luottaa että varaus on ok eikä hotlan rouva pääse
"kusettamaan"? tiedän että tuo Paypal on turvallinen kanava mutta kuitenkin mietityttää..
Avatar
mikrobitti
Viestit: 3793
Liittynyt: 11.10.2004 21:10
Paikkakunta: Espoo

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja mikrobitti »

Itse olen kerran maksanut Paypalin kautta live-a-board sukellusreissun ennakkomaksun ja se maksaminen sujui hyvin. Siis tarkoitan sellaista maksua, jossa ko. taholla on tiedot Paypa'ssa ja maksu kohdistetaan hänen sähköpostiosoitteensa avulla oikein.

Verkkopankkiasoita olen maksanut useasti Paypalilla, mutta ne on hieman toisenlaisia kuin yllä kuvaamani.
loikkari

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja loikkari »

Just makselin Paypalin kautta karaoke levyjä, nemas problemas. Käytän kyllä usein myös suoraa korttimaksua netissä. Ainakin tähän asti olen välttynyt petoksilta. On jopa uzebekistaniin menny, ja aasian maihin usein. Ei kannata olla "noijig" eli ennakkoluuloinen näissäkään asioissa, tietty varovaisuutta kannattaa opetella. Jo nettisivujen malli jne kertoo paljon ...... jos eppäilyttää niin jättää tilaamatta.
Avatar
pak wan
Mr Khiiniau
Viestit: 6602
Liittynyt: 24.3.2004 13:52

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja pak wan »

Monia juttuja olen maksellu PayPalin kautta ei ongelmia.

En kuitenkaan hotellivarsuksia, mutta erinäisiä jäsenyys maksuja ja ostoksia
kymmeniä kertoja.
Avatar
kaltsu
Viestit: 244
Liittynyt: 17.9.2004 16:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja kaltsu »

Tässä linkissä on aika paljon selvitetty tota Paypal hommaa menet vaan suoraan kolmos sivulle on tuoreempaa juttua
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/509953
Asiat eivät koskaan ole niin huonosti,etteikö niitä juopottelulla saisi vielä huonommaksi
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

Mulla on puolen vuoden kämpästä Thaimaassa maksettu varausmaksu paypalilla..
Olen myös ennenkin maksanut varausmaksuja..

Paypal on o.k tosin yksityishenkilönäkin vastaavasti itse olen ottanut vastaan luottokorttimaksun, joten paypal lienee pienemmän kynnyksen systeemi ja sitä kautta vois kuvitella houkuttelevan myös vilunkipettereitä :-D
Avatar
mikrobitti
Viestit: 3793
Liittynyt: 11.10.2004 21:10
Paikkakunta: Espoo

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja mikrobitti »

Siis Paypal toimii luottokortilla ilman (ylimäääräisiä) siirtoja jne. Huomioidaan, että Paypal'in toiminnassa on ainakin kaksi erilaista toimintoa
- rahan suora siirto sähköpostiosoitteen perusteell kauppapaikkaan
- verkkokauppamaksaminen

Yleensä suurin osa käyttäjistä käyttää tuota verkkokauppamaksamista. Rahan "suora siirto" Paypalin avulla on harvinaisempaa. Jotenkin ymmärsin, että tässä tapauksessa kyse on nimenomaisesti tuosta harvinaisemmasta rahan siirrosta.
ReDD
Viestit: 107
Liittynyt: 9.5.2011 14:21

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja ReDD »

Up

Jos varaan majoituksen sellaisen resortin sivuilta, joka hyväksyy vain paypal maksun, niin miten homma käytännössä menee?

Ehdoissa lukee, että lähettävät paypal linkin joka pitää maksaa 72h kuluessa, jotta varaus vahvistuu. Paypal tilille rahan siirto kestää 2-3 päivää.

Voiko näissä tapauksissa linkittää DEBIT / ELECTRON kortin paypalliin ja maksaa siten, että rahat lähtevät suoraan kortilta, ilman rahan siirtämistä paypal tilille?
Avatar
teepee
Viestit: 4125
Liittynyt: 3.12.2005 18:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja teepee »

minä olen ainakin aina maksanut suoraan kortilta paypalin kautta siirtämättä sinne latiakaan.
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

teepee kirjoitti:minä olen ainakin aina maksanut suoraan kortilta paypalin kautta siirtämättä sinne latiakaan.


Tää nyt ei oikeen osu mulle. Miksi kierrättää paypalin kautta joa maksaa esim. hotellivarausta?
Ymmärrän jos ostaa yksityishenkilöltä jolla ei ole oikeuksia ottaa vastaan korttimaksuja,mutta että hotellille... :smt017
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

ReDD kirjoitti:Up



Voiko näissä tapauksissa linkittää DEBIT / ELECTRON kortin paypalliin ja maksaa siten, että rahat lähtevät suoraan kortilta, ilman rahan siirtämistä paypal tilille?
Käy etukäteen avaamassa paypaltili ja voit testata kuinka sun kortti pelaa heidän systeemeissä..
Just tässä pari päivää sitten piti verifioida S-pankin visa debit paypaliin. Homma meni niin että veloittivat kortilta 1.50 EUR, piti mennä katsomaan online-tiliotetta josta löytyi 4 numeroinen luku joka sitten syötettiin paypalille. Näin kortista tuli verifioitu..Raha tuli sitten paypaltilille.

Välttämättä ei ole tarpeellista yksittäistä maksua varten tämmöset mutta näin varmistaa että hommat pelaa eikä meinaa kun tilanne on päällä juuri sillä sinun kortilla
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

Pommi65 kirjoitti:
Tää nyt ei oikeen osu mulle. Miksi kierrättää paypalin kautta joa maksaa esim. hotellivarausta?
Ymmärrän jos ostaa yksityishenkilöltä jolla ei ole oikeuksia ottaa vastaan korttimaksuja,mutta että hotellille... :smt017
Mitäs tässä nyt on..Kyllä niitä maksuja yrityksetkin ottaa vastaan paypalilla. Varsinkin jos ei ole mitään isoa kortti volyymia, niin joku voinut ottaa vain tämän käyttöön. Joillekkin muille kuin Suomalaisille jollakkin paypalilla maksaminen voi olla matalamman kynnyksen maksamista kuin antaa suoraan korttinumeroita kelle lie
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

terox kirjoitti:
Pommi65 kirjoitti:
Tää nyt ei oikeen osu mulle. Miksi kierrättää paypalin kautta joa maksaa esim. hotellivarausta?
Ymmärrän jos ostaa yksityishenkilöltä jolla ei ole oikeuksia ottaa vastaan korttimaksuja,mutta että hotellille... :smt017
Mitäs tässä nyt on..Kyllä niitä maksuja yrityksetkin ottaa vastaan paypalilla. Varsinkin jos ei ole mitään isoa kortti volyymia, niin joku voinut ottaa vain tämän käyttöön. Joillekkin muille kuin Suomalaisille jollakkin paypalilla maksaminen voi olla matalamman kynnyksen maksamista kuin antaa suoraan korttinumeroita kelle lie
Ei siinä mitään, mutta mä ainakin kyseenalaistan kaupppaikan joka ei ota suoraan korttimaksuja vastaan.

P.S Vöhnitttyjen korttitietojen tomivuutta muuten kun testataan, paikka # 1 on paypal, # 2 on omppuminäkauppa.....
eli ei ne siellä peikaverillakaan niin hirveen kiinnostuneita ole kuka maksaa,mitä maksaa ja kenen kortilla = en ymmärrä mitä lisäturvaa se muka tuo että rundaa maksut paypalin kautta?.. :?
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

Pommi65 kirjoitti:en ymmärrä mitä lisäturvaa se muka tuo että rundaa maksut paypalin kautta?.. :?
No sanoppa muuta. :-D .Siinäpä sitä onkin sitten funtsaamista kun yrittäjänä on piskuinen yksittäinen resortti eikä mikään tunnettu ketju, niin antaako epäilevä asiakas korttinumeronsa firmalle mistä ei ole ikinä kuullutkaan vai ehkäpä netin suurimmalle maksunvälittäjälle..

Epäilevä Pommi voi antaa numeronsa pikkufirmalle mielummin kuin Paypalille mutta monilla muilla ajatuslogiikka juoksee hiukan eri ratoja :-)
ReDD
Viestit: 107
Liittynyt: 9.5.2011 14:21

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja ReDD »

terox kirjoitti:
ReDD kirjoitti:Up



Voiko näissä tapauksissa linkittää DEBIT / ELECTRON kortin paypalliin ja maksaa siten, että rahat lähtevät suoraan kortilta, ilman rahan siirtämistä paypal tilille?
Käy etukäteen avaamassa paypaltili ja voit testata kuinka sun kortti pelaa heidän systeemeissä..
Just tässä pari päivää sitten piti verifioida S-pankin visa debit paypaliin. Homma meni niin että veloittivat kortilta 1.50 EUR, piti mennä katsomaan online-tiliotetta josta löytyi 4 numeroinen luku joka sitten syötettiin paypalille. Näin kortista tuli verifioitu..Raha tuli sitten paypaltilille.

Välttämättä ei ole tarpeellista yksittäistä maksua varten tämmöset mutta näin varmistaa että hommat pelaa eikä meinaa kun tilanne on päällä juuri sillä sinun kortilla
Jos siis linkkaan kortin sinne paypaliin, ja saan resortisa paypal linkin maksua varten, tällöinkö ne rahat siirtyy sen kortin kautta tililtä heti ? Ei tarvii siis odottaa 2-3 pvä et raha siirtyy, niinkun normi pankkisiirrossa?
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

ReDD kirjoitti:
Jos siis linkkaan kortin sinne paypaliin, ja saan resortisa paypal linkin maksua varten, tällöinkö ne rahat siirtyy sen kortin kautta tililtä heti ? Ei tarvii siis odottaa 2-3 pvä et raha siirtyy, niinkun normi pankkisiirrossa?
Periaatteessa maksu menee niinkuin luottokortti maksuissa menee eli heti. Pitää muistaa että uudet asiakkaat on aina tarkemman syynin alla juurikin siitä syystä mitä Pommi tuolla mainitsi että kaikenmaailman ketkut ja varkaat kyllä kokeilee että meneekö varastettu kortti Paypalissa läpi.

Paypal ei ole niitä helpompia kavereita kun / jos tulee ongelmia. Aina yhteystiedot ja kaikki kannattaa pitää tipetitop..Esim Jos olet aina ennen käyttänyt palvelua Suomessa ja ensimmäisen kerran käytät palvelua Thaimaan IP:n takaa, niin voi punainen lippu nousta ja maksu ei menekkään heti läpi vaan tuleekin tarkistuspuhelu tms..

Siinäpä voi mennä sormi suuhun ettei miksei maksu mene läpi kun suomipuhelin on kiinni jne :lol: Historiaa kun on paypalin kanssa ja ei mitään epämääräisiä ebay-virityksiä tms, niin on mainio systeemi
Avatar
Eien
Köyhä reissumies
Viestit: 681
Liittynyt: 9.12.2007 23:51
Paikkakunta: Sattahip

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja Eien »

terox kirjoitti:Paypal ei ole niitä helpompia kavereita kun / jos tulee ongelmia. Aina yhteystiedot ja kaikki kannattaa pitää tipetitop..Esim Jos olet aina ennen käyttänyt palvelua Suomessa ja ensimmäisen kerran käytät palvelua Thaimaan IP:n takaa, niin voi punainen lippu nousta ja maksu ei menekkään heti läpi vaan tuleekin tarkistuspuhelu tms..
Ei ole ei. Ja maasta toiseen muuttaessa vielä paskempi. Ja Euroopasta ulos niin soronoo. Pitäisi oma eurotunnus todistaa oikeaksi laskuilla tai muilla osoitetiedoilla, mutta kun en euroalueella enää asu niin eihän tuo onnistu - eli nyt on kortit "lukossa" PayPalin puolelta, eli en saa uudelle tunnukselle siirrettyä koska on jo lisätty PayPaliin. Aspaa ei kiinnosta ns. hevon vittua kun kyselyihin ei vastata ollenkaan. Pidetään tuo nyt auki jos vaikka joskus eksyy Eurooppaan takaisin niin saa sitten, ehkä, palautettua tuonkin toimintaan.

Ongelmaa oli jo aavistuksen Ruotsiin muuttaessa; sanoivat että sulje Suomessa avattu tunnus ja araa Ruotsissa uusi. Ei mitään järkeä tuossakaan, mutta sain kikkailtua koko ajan kuitenkin suomitunnuksella ja ruotsalaisella Visalla onnistuneesti. Nykyään tilanne on tosiaan että on Filippiineillä avattu tunnus jossa virtuaaliMasteri (koska se ei kuun asennosta riippuen aina päästä maksuja suoralta läpi, mutta PayPalin tai Amazonin maksupalveluiden kautta kyllä. Joskus.).
I'm just an Audioslave on the run, in a SoundGarden waiting for this Blackhole Sun to come.
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

Eien kirjoitti:
Ei ole ei. Ja maasta toiseen muuttaessa vielä paskempi. Ja Euroopasta ulos niin soronoo. Pitäisi oma eurotunnus todistaa oikeaksi laskuilla tai muilla osoitetiedoilla, mutta kun en euroalueella enää asu niin eihän tuo onnistu - eli nyt on kortit "lukossa" PayPalin puolelta, eli en saa uudelle tunnukselle siirrettyä koska on jo lisätty PayPaliin. Aspaa ei kiinnosta ns. hevon vittua kun kyselyihin ei vastata ollenkaan. Pidetään tuo nyt auki jos vaikka joskus eksyy Eurooppaan takaisin niin saa sitten, ehkä, palautettua tuonkin toimintaan.

Ongelmaa oli jo aavistuksen Ruotsiin muuttaessa; sanoivat että sulje Suomessa avattu tunnus ja araa Ruotsissa uusi. Ei mitään järkeä tuossakaan, mutta sain kikkailtua koko ajan kuitenkin suomitunnuksella ja ruotsalaisella Visalla onnistuneesti. Nykyään tilanne on tosiaan että on Filippiineillä avattu tunnus jossa virtuaaliMasteri (koska se ei kuun asennosta riippuen aina päästä maksuja suoralta läpi, mutta PayPalin tai Amazonin maksupalveluiden kautta kyllä. Joskus.).

Mulla on se käsitys että Maasta muuttaessa pitäsi vanha tili lopettaa ja avata uusi ja sehän ei tietysti ole kovinkaan kätevän oloista. Mitenkähän lie Paypal avattuna Thaimaassa..Jotakin Thaivisalta lukenut että joillakkin on toimiviakin setuppeja mutta enpä ole itse lähtenyt vielä moiseen..

Eli suomipaypalilla vielä mennään niinkaun kun tulee toppi. Tuossa jokunen aika tuli seuraava maili Paypalilta:
Need information to comply with EU regulations

Hello Tero Sukunimi ,

EU regulations require that we collect and confirm some of your account
information. Please complete this by 8/27/2011. If you don't do so in time,
PayPal is required by law to limit access to your account.

-----------------------------------------------------------------------

What should I do?

-----------------------------------------------------------------------

The next time you log in to your PayPal account you’ll be guided through
a process to collect the necessary information.

-----------------------------------------------------------------------

Why is this required?

-----------------------------------------------------------------------

EU law requires financial services firms like PayPal to confirm the
identity
of all customers to provide a safer platform for its users and to help
prevent
the illegal use of its services. Thank you for your cooperation.

Sincerely,
PayPal

----------------------------------------------------------------------
Help Center:
https://www.paypal.com/fi/cgi-bin/helpweb?cmd=_help
Security Center:
https://www.paypal.com/fi/security

Copyright © 2011 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered office: 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg
RCS Luxemburg B 118 349

PayPal Email ID PP1609
Ei ole oikein tarkkaa käsitystä mitä tuokin maili meinasi vai oliko joku kalastelu tms viritys?
Nimi ja mailiosoite oli kyllä mailissa oikein..

Mitään muuta erikoista loggautuessani sisään en huomannut kuin että oli muistutus että pitäisi yksi kortti verifioida ja se tapahtui niin että ottivat kortilla sen 1.50 euroa ja samassa velotuksessa oli koodinumero joka piti poimia pankista ja laitaa Paypaliin..

Liekkö tuo oli sitten mailin tarkoitus..Enpä tiedä sitten :?
Vähän sai eri käsityksen että pitäisi jotain muuta tehdä kuin tuollainen rutiinijuttu..

Se on nuo osoitehommatkin kun ei tule mihinkään maahan "utility billejä" niin todistele siinä sitten perkule :lol: Joskus kauan aikaa sitten ovat "utility billin" pyytäneet.. Sillon onnex oli vakkarikämppä Suomessa ja pistin nimilläni olevan Fortumin sähkölaskun ja kelpasi..

Nyt ei löydy mitään tuollaisia laskuja, niin vähän on fiiliksellä että vaikeuksia voi olla joskus tulossa :| On kanssa ollut vaikka minkä maan korttia Paypalissa sisällä mutta nyt oon tuumanut että parempi kun on vaan Suomalaista visaa vain heillä niin ei ainakaan tuon takia tule jotain hankalaa rajoitusta/kyselyä
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

Eien kirjoitti:Nykyään tilanne on tosiaan että on Filippiineillä avattu tunnus jossa virtuaaliMasteri (koska se ei kuun asennosta riippuen aina päästä maksuja suoralta läpi, mutta PayPalin tai Amazonin maksupalveluiden kautta kyllä. Joskus.).
Onko tuo Payoneer, jonka olet linkittänyt filpparitiliin. ?

Tuumailin tuossa että voishan sitä joskus alkaa säätään Thai paypalia ja kattoo mitä siitä tulee :roll: Jos/kun osoitekyselyjä tulee, niin kai se varmaan joku muukin kelpaa kuin "utility billi"..Thaiajokortissakin taitaa olla osoite printattuna, niin ehkäpä scanni siitä tai immigrationista residence verification vai mikä se nyt oli se lappu. Eiköhän tuonkin kuulemma saa sieltä myös enkunkielellä. :-D

Suurlähetystökin voi varmaan tuollaisen todistuksen kirjoittaa. Joskus oli siitäkin täällä puhetta..
Avatar
Eien
Köyhä reissumies
Viestit: 681
Liittynyt: 9.12.2007 23:51
Paikkakunta: Sattahip

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja Eien »

terox kirjoitti:Mulla on se käsitys että Maasta muuttaessa pitäsi vanha tili lopettaa ja avata uusi ja sehän ei tietysti ole kovinkaan kätevän oloista. Mitenkähän lie Paypal avattuna Thaimaassa..Jotakin Thaivisalta lukenut että joillakkin on toimiviakin setuppeja mutta enpä ole itse lähtenyt vielä moiseen..
Jep, juuri näin. Mutta ongelma mulla on tosiaan se, että tuo Suomessa avattu (ja se mihin suomalaiset kortit olen linkittänyt) tili on rajoitettu siirtomäärän takia (oliko se nyt €2000 vuodessa, jonka jälkeen pitäisi juuri noita laskuja lähetellä todisteeksi), senkä täten pysty sulkemaan tuota tiliä, tai linkittämään korttejä nykyiselle Filippiineillä avattuun tiliin :smt005

Mutta jos saa oman tilinsä suljettua (ja täten poistettua nuo kortit Paypalista) niin ei pitäisi olla mitään ongelmia lisätä niitä vaikka sitten Thaimaassa avattuun tiliin. Itsellä oli tuossa suomalaisessa tilissä myös ruotsalainen Visa, jota varten piti muistaakseni vaan lisätä toinen kotiosoite Paypaliin.

Ja juu, Payoneerin kortti on linkitettynä nyt tiliin. Nyttemmin on tosiaan toiminut aika hyvin ihan suoraan sillä maksut, mutta aikaisemmin oli ongelmia. Eihän tuolla sinäänsä ole väliä kummin maksaa, kun Paypalista ei MasterCardille saa rahaa siirrettyä takaisin kuitenkaan.
I'm just an Audioslave on the run, in a SoundGarden waiting for this Blackhole Sun to come.
Avatar
terox
Viestit: 12333
Liittynyt: 13.2.2005 3:49
Paikkakunta: Tellus

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja terox »

Eien kirjoitti: Paypalista ei MasterCardille saa rahaa siirrettyä takaisin kuitenkaan.
Siellä on kai beta-vaiheessa ollut jo pitkän Payoneerilla "virtuaalijenkkitili" tms jonka kautta paypalrahoja voi siirtää tälle virtuaalitilille ja sitä kautta sitten tulee tälle mastercardille. Jenkkitilinhän saa kai aina laitettua paypaliin on se missä maassa tahansa avattu.

Näin siis kuuleman mukaan. Omakohtaista tarvetta ja kokemusta ei ole. Tähän beta-vaiheeseen voi anoa ja osalle on tullut kutsutkin. Ketjuja aiheesta löytyy Payoneer "communitystä" http://community.payoneer.com/forum/10- ... -accounts/
Avatar
Eien
Köyhä reissumies
Viestit: 681
Liittynyt: 9.12.2007 23:51
Paikkakunta: Sattahip

Re: hotellivarauksen maksaminen / Paypal

Viesti Kirjoittaja Eien »

terox kirjoitti:Siellä on kai beta-vaiheessa ollut jo pitkän Payoneerilla "virtuaalijenkkitili" tms jonka kautta paypalrahoja voi siirtää tälle virtuaalitilille ja sitä kautta sitten tulee tälle mastercardille. Jenkkitilinhän saa kai aina laitettua paypaliin on se missä maassa tahansa avattu.
Siltä vaikuttaisi. Kai se ihan pätevä on, periaatteesahan sen pitäisi toimia ihan kuten Suomeen "normaalille" tilille nostaminen. Loppupeleissä itsellä kuitekin niin vähän tulisi nostoja kortille päin, joten en taida vaivautua kokeilemaan.
I'm just an Audioslave on the run, in a SoundGarden waiting for this Blackhole Sun to come.
Vastaa Viestiin