Here I come Thailand..again..

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
maiyu
Viestit: 23
Liittynyt: 5.4.2007 16:09

Here I come Thailand..again..

Viesti Kirjoittaja maiyu »

liian pitkästi on vielä aikaa,mutta lopussa oottaa semmonen reissu että kyllä pitkä odotus palkitaan...helmikuun lopussa hypätään rakkaimman ystävän kanssa koneeseen kohti bangkokia viettämään unohtumattomat kolme ja puol kuukautta thaimaassa,malesiassa,vietnamissa ja campodzassa...perillä odottelee edelliseltä kahden kuukauden visiitiltäni saamat ystävät ympäri maapalloa...bailausta,levytystä biitseillä joille ei muut löydä,''torakan pesissä'' vietettyjä öitä, hyvää ruokaa,singhaa,mahtavaa seuraa,auringonlaskuja,loputtomia bussimatkoja...mahd. halvalla toteutettu unelma..Kyllä näiden asioiden takia kannatta talvi painaa kahta duunia! Monesta asiasta jään paitsi,mutta saan minä niin paljon tilalle että ei riitä sanat kuvaamaan tämän tytön kaipuuta takasi..what can I do? onko kenellään keinoa lievittää tätä tuskastuttavaa ikävää? (burana ei auttanu..)
elämä ei koostu niistä päivistä jotka ovat menneet,vaan niistä jotka jäävät muistoihin.
Avatar
rickhard71
Viestit: 993
Liittynyt: 2.4.2006 23:53
Paikkakunta: Lahti-Bangkok (CCS)-Pattaya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rickhard71 »

:D
NoCanDo!
kialari
Ai Baa
Viestit: 142
Liittynyt: 14.5.2005 21:30

Viesti Kirjoittaja kialari »

5:n kuukauden talviunet...
Muu ei auta, aikasi alkaa madella varsinkin loppua kohden. Tammikuussa on jo 60 päivää, helmikuusta puhumattakaan. :twisted:

Itse oon menossa viikon päästä ja tämä viikko vastasi jo kuukautta.
Viiiikko vielä :evil:
Avatar
glitter
Kukkahattusetä
Viestit: 2264
Liittynyt: 22.12.2003 11:35
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja glitter »

Kuva
Juci
Viestit: 4
Liittynyt: 11.12.2005 15:45
Paikkakunta: Turku

Re: Here I come Thailand..again..

Viesti Kirjoittaja Juci »

maiyu kirjoitti: onko kenellään keinoa lievittää tätä tuskastuttavaa ikävää? (burana ei auttanu..)
Burana ei taida auttaa :) Ainoa lääke on tilata lento Thaimaahan.
Oma lentokin lähtee vasta huomenna :smt100
Avatar
bunjarid
Viestit: 680
Liittynyt: 8.9.2004 10:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja bunjarid »

Toisia auttaa täällä samanhenkisten seassa pyöriminen, toisia
se ahdistaa lisää. Sun pitää löytää oma 'tie'.

Suurimmalla osalla täällä varmaan on samanlainen poltto rinnassa. :smt045
maiyu
Viestit: 23
Liittynyt: 5.4.2007 16:09

Viesti Kirjoittaja maiyu »

niin,no eipä siihen auta kun oottaa,kyllähän minä sen tiiän..perhanan perhana...ei ainakaan oo auttanu kun oon kattonu viimesimmän reissun valokuvia ja kuunnellu illat pitkät biisejä joita tuli sillon kuunneltua!! ne tuo lisää tuskaa!!!mutta hyvällä meiningillä ja asenteella se on lähempänä kun tajuankaan!! (koitan uskotella itelle että kyllä se aikaa kuluu nopeempaa kun uskonkaan) buahhahhaa!!!
elämä ei koostu niistä päivistä jotka ovat menneet,vaan niistä jotka jäävät muistoihin.
hongnamman
Pattayan M.A.Numminen
Viestit: 3579
Liittynyt: 4.1.2004 18:28
Paikkakunta: Dark Side Of The Moon

Viesti Kirjoittaja hongnamman »

Yksi asia on kuitenkin varmaa. Thaimaa on ja pysyy, vaikkakin muuttuu tietysti koko ajan. Itse olen selvinnyt 16 vuotta hengissä, vaikka eka reissulla vuonna -91 pääsi siamin kärpänen puraisemaan pahasti.
Ajattelemalla, että sinne pääsee aina (jos vain omaa halua riittää) kun oikeasti täytyy, ovat reissut harventuneet, mutta olleet myös entistä antoisampia.
Panem et circenses
Vastaa Viestiin