Pari perus kysymystä thaimaasta

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Ramppasevaan
Viestit: 5
Liittynyt: 22.5.2007 22:41

Pari perus kysymystä thaimaasta

Viesti Kirjoittaja Ramppasevaan »

Toivottavasti tulee edes lähelle oikeeta palstaa :)

Elikkäs oltais menossa hanimuunille (14.6-29.6) tulevan vaimokkeen kanssa pattayalle pariksi viikkoa ja molemmat on ihan täysiä untuvikkoja ko. maan suhteen!

Niin pystyykö tuolla kulkemaan kävellen "turvallisesti" syrjäkujilla ilman ryöstön pelkoa tai väkivalta yms. rikoksia ajatellen??

Joo ja tiedän ettei semmoista paikkaa olekkaan missä näitä ei voisi tapahtua, mutta onko suurempi vaara kuin esim. täällä meillä suomessa eli onko jollai sattunu ko.tapauksia?

Kokeilin monesti jo tällä "saitti kuuklella" (haulla) vaan en vastauksia löytäny

Ja ihan vaan siksi kyselen, kun en paikasta tiedä juuri mitään eli mihin on hyvä varautua.

Ja toinen ei niin vakavasti otettava kysymys , mikä on "farangi"? Sana on esiintyny monesti muttei selitys :D

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja todella hyvät ja hyödylliset sivut, moneen muuhun kysymykseen olen vastauksen täältä löytäny pelkästään lukemalla ja myöskin sellaiseen mitä en ole edes tajunnut miettiä :shock: :lol:

Matka perhoset jo mahassa!!! 8)
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Re: Pari perus kysymystä thaimaasta

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Ramppasevaan kirjoitti:Niin pystyykö tuolla kulkemaan kävellen "turvallisesti" syrjäkujilla ilman ryöstön pelkoa tai väkivalta yms. rikoksia ajatellen??
Pääasiassa pystyy, itse en ole joutunut ongelmiin Pattayalla. Vaikka kuitenkin en ole ihan selvinpäin ollut liikenteessä. Sen suurempia vaaroja ei ole, ellet normaalisti auo päätäs nakkarijonossa kaikille.
Ramppasevaan kirjoitti:Ja toinen ei niin vakavasti otettava kysymys , mikä on "farangi"? Sana on esiintyny monesti muttei selitys :D
Falle, farangi, jne = valkoihoinen/länsimaalainen, oli se espanjalainen tai norjalainen, se on farangi, jopa afrikkalainen(joskus).

Edit:typot ja esitystapa.
Viimeksi muokannut Rhino, 26.5.2007 23:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Owen
Handsom Man
Viestit: 324
Liittynyt: 17.12.2003 13:12
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Owen »

Ei mitään hätää jos et itse ala räyhäämään.Leidareita kannattaa vältellä rantakadun rannan puolella pimeän tullen jos liikkuu yksin.Saattaa rahat vaihtaa omistajaa ilman että huomaa siis hävitä leidarin laukkuun.
Ramppasevaan
Viestit: 5
Liittynyt: 22.5.2007 22:41

Re: Pari perus kysymystä thaimaasta

Viesti Kirjoittaja Ramppasevaan »

Rhino kirjoitti:ellet normaalisti auo päätäs nakkarijonossa kaikille.


Joo Onneksi ei kuulu perusluonteeseen :)
Paitsi tietty jos kaameessa sota jurrissa ja mulle ruetaan eka huuteleen (tai ainaki vahva luulo, että mulle ruetaan...) nii vastapelurin saa varmasti :lol: No epäilen vahvasti ettei oo pelkoa... Erilaisia suunnitelmia loman suhteen ku kammo läsärien veto!
Rhino kirjoitti:Falle, farangi, jne = valkoihoinen/länsimaalainen, oli se espanjalainen tai norjalainen, se on farangi, jopa afrikkalainen(joskus).
Joo jotain tän suuntasia mielikuvia mulle ko.sanasta on kehkeytyny :smt038
Owen kirjoitti:Leidareita kannattaa vältellä
Anteeksi tietämättömyyteni :oops: , mutta mitäs ne tällaset kaverit sitten on :smt017
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Leikattuja miehiä. Eli yleensä silikoni tissit, ja alakertakin "viimeistelty" :(
19 kertaa ja aina soosissa.
Ramppasevaan
Viestit: 5
Liittynyt: 22.5.2007 22:41

Viesti Kirjoittaja Ramppasevaan »

ttm69 kirjoitti:Leikattuja miehiä. Eli yleensä silikoni tissit, ja alakertakin "viimeistelty" :(
Nii ne on niitä... Joo näistä olen kuullut! :-D
Kuulemma erehdyttästi aidon näköisiä/oloisia/tuntuisa :smt078

Sittempähän näkee kun käy kattoon :smt064
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Olen matkustellut 40 - 50 maassa ja vaikka olen ollut hyvinkin epamaaraisissa paikoissa, minut on ryostetty vain kerran ja sekin tapahtui Helsingissa. Thaimaa on suhteellisen turvallinen maa verrattuna naapurimaihin (paitsi Malaysia on myos turvallinen). Ihan maalaisjarkea kaytten, niin ei taall mitaan pitaisi tapahtua. Itse en ole ikina pelannyt liikua taalla oisin, vaikka alkoholia onkin ollut veressa enemman kuin laki sallii.
Tietenkaan, ei kannata kuljetella luottkortteja ja suuria summia rahaa mukana ja korut kannattaa jattaa hotellille tai suomeen. Kaulakoru saattaa aika napparasti lahtea kaulasta.

Mutta ei muuta kuin hyvaa haamatkaa
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Vastaa Viestiin