Rantakohde ilman suomalaisia?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Avatar
kure
Viestit: 790
Liittynyt: 10.4.2006 17:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kure »

Viikko oltu nyt taalla Koh Phanganilla Haad Saladilla, eika suomalaisia ole nakynyt _yhtaan_. Joten tanne vaan! :)
rami
Tau Hua Gnuu
Viestit: 2135
Liittynyt: 24.12.2003 21:35

Viesti Kirjoittaja rami »

kure kirjoitti:Viikko oltu nyt taalla Koh Phanganilla Haad Saladilla, eika suomalaisia ole nakynyt _yhtaan_. Joten tanne vaan! :)
Olet siellä SINÄ. En finne igen.

Eli neitseellisen rannan etsintä jatkuu........
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Kuva
Reymond
Viestit: 21
Liittynyt: 25.1.2007 15:16
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Reymond »

rami kirjoitti:
kure kirjoitti:Viikko oltu nyt taalla Koh Phanganilla Haad Saladilla, eika suomalaisia ole nakynyt _yhtaan_. Joten tanne vaan! :)
Olet siellä SINÄ. En finne igen.

Eli neitseellisen rannan etsintä jatkuu........
Tässähän on nyt sellainen ongelma, että aina kun joku kertoo paikasta,
jossa ei ole suomalaisia, joku sanoo, "Että olethan sinäkin siellä".
Ja oravan pyörä on valmis.

Siksipä semmosta paikkaa, missä ei olisi suomalaisia, on turha udella täällä...

Överiksihän tämänkin sitten sai menemään.
Itse en ole turisti. Muut ovat!
rami
Tau Hua Gnuu
Viestit: 2135
Liittynyt: 24.12.2003 21:35

Viesti Kirjoittaja rami »

Reymond kirjoitti:
rami kirjoitti:
kure kirjoitti:Viikko oltu nyt taalla Koh Phanganilla Haad Saladilla, eika suomalaisia ole nakynyt _yhtaan_. Joten tanne vaan! :)
Olet siellä SINÄ. En finne igen.

Eli neitseellisen rannan etsintä jatkuu........
Tässähän on nyt sellainen ongelma, että aina kun joku kertoo paikasta,
jossa ei ole suomalaisia, joku sanoo, "Että olethan sinäkin siellä".
Ja oravan pyörä on valmis.

Siksipä semmosta paikkaa, missä ei olisi suomalaisia, on turha udella täällä...

Överiksihän tämänkin sitten sai menemään.
Anteeks kamalasti. Vitsiksi tämän tarkoitin.

Tottakai tiedän asian,mutta aina välillä on pakko pistää muutama rivi.

Ja tulepahan taas yksi viesti lisää. (Niinku tästä) :-D
Avatar
bunjarid
Viestit: 680
Liittynyt: 8.9.2004 10:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja bunjarid »

Ja tulepahan taas yksi viesti lisää. (Niinku tästä)
Niin että pääsee isojen poikien kerhoon. Helpointa on kommentoida
hymiöllä jonkun toisen viestiin. :?
Avatar
kinapori
nuorisojoukot.net
Viestit: 1734
Liittynyt: 12.5.2004 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kinapori »

Mä olin kerran Jomtien rannalla siinä Boathousen kohdalla ja en nähnyt yhtään finskaa lähettyvillä. Oli siinä kyllä porukkaa todella komeesti ku taisi ollu uuden vuoden jälkeen just, mut ei varmasti kukaan hablannu Suomee.
Vinkkinä vaan :!:
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
Reymond
Viestit: 21
Liittynyt: 25.1.2007 15:16
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Reymond »

rami kirjoitti:
Reymond kirjoitti:
rami kirjoitti: Olet siellä SINÄ. En finne igen.

Eli neitseellisen rannan etsintä jatkuu........
Tässähän on nyt sellainen ongelma, että aina kun joku kertoo paikasta,
jossa ei ole suomalaisia, joku sanoo, "Että olethan sinäkin siellä".
Ja oravan pyörä on valmis.

Siksipä semmosta paikkaa, missä ei olisi suomalaisia, on turha udella täällä...

Överiksihän tämänkin sitten sai menemään.
Anteeks kamalasti. Vitsiksi tämän tarkoitin.

Tottakai tiedän asian,mutta aina välillä on pakko pistää muutama rivi.

Ja tulepahan taas yksi viesti lisää. (Niinku tästä) :-D

Sama juttu. :D
Itse en ole turisti. Muut ovat!
Avatar
spark
Pattaya Pilot
Viestit: 926
Liittynyt: 6.3.2005 15:23
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja spark »

Reymond kirjoitti: Ja oravan pyörä on valmis.
Onko se oravan pyörä isompi kuin esimerkiksi rotan pyörä? Ja onko hiiren pyörä tosi pieni? :-D :-D
Avatar
kure
Viestit: 790
Liittynyt: 10.4.2006 17:00
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kure »

rami kirjoitti:
kure kirjoitti:Viikko oltu nyt taalla Koh Phanganilla Haad Saladilla, eika suomalaisia ole nakynyt _yhtaan_. Joten tanne vaan! :)
Olet siellä SINÄ. En finne igen.

Eli neitseellisen rannan etsintä jatkuu........
Ei olla enää (oltu pariin viikkoon), joten äkkiä sinne!! OMG OMG!
Tapio
Viestit: 249
Liittynyt: 23.1.2004 13:04
Paikkakunta: Chonburi, Thailand

Viesti Kirjoittaja Tapio »

Krapista lähtee laiva ko Lantalle ja pysähtyy pari kertaa matkan varrella merellä ,laivan viereen tulee pienilta saarilta botskit ja sinne haluavat voivat jäädä pois. Saarilla muutama bungalovi ja tyhjä hiekkaranta.Suurin saari on nimeltään ko Jumi missä 2 lomayrittäjää ja muutama bungalovi. Kun haluat jatkaa pienet botskit vievät laivalle kun laiva taas menee ohi.Pari vuotta sitten ei saarilla näkynyt ketään ja 1 nuoripari jäi pois, ketään ei tullut mukaan. Samoin Malesiasta kun tulee on aivan raja pinnassa saaria jotka ovat kansallispuistoja.Tosin etelän nykyisen tilanteen vuoksi en poikkeaisi siellä.
Seuraava reissu 14.9.2011-.................
yokko
Viestit: 277
Liittynyt: 16.12.2003 3:07

Yksin

Viesti Kirjoittaja yokko »

Koh Jumilla on kyllä nykytiedon mukaan 20 kpl bungalow paikkoja ja ilmeisesti lisääntyvät vauhdilla.Saarella ei sähköjä kuin 1800-0600 paitsi muutamassa isommassa (ja kalliimmassa)majoituspaikassa.Oikein rauhallinen ja viihtyisä paikka loman aloitukseen,jos haluaa pääsee päivittäin käymään joko Lantalla tai Krabilla,hintataso halpa.
jjvuori
Viestit: 251
Liittynyt: 9.2.2004 17:41

Viesti Kirjoittaja jjvuori »

MauKhang kirjoitti: Joku Koh Chang on jo aika turvallinen paikka jos haluaa välttää suomalaisia, sielläkin varmuuden vuoksi kannattaa mennä vaikka Kai Bae Beachille eikä White Sandille .
Ei KohChang kyllä minusta kovin turvallinen paikka ole. Hyvinkin ollaan siellä törmätty muihin suomalaisiin -paitsi viime lokakuussa, kun siellä oli polviin asti vettä jokapuolella ja ukkosti rajusti. Me sinniteltiin 2 päivää ja lähdettiin paremman sään perään 8) -Silläkin uhalla, että törmätään muihin suomalaisiin :-D
Mutta mun mielestä siinä matkalla Bangokista KohChangille oli rantoja, joissa ei ollu yhtään kylttiä länsimaisin kirjaimin, oisko jossain Sattahipin paikkeilla ollu. Ne vois olla aika turvallisia paikkoja? Samoin HUaHinista etelään lähtiessä vois olla aika turvallista seutua?
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8302
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja jimmy »

BlackMike kirjoitti:Koh si Changin saarella en nähnyt sen enempää suomalaisia kuin muitakaan falleja, niitä paria pakollista lukuunottamatta mitä satamassa oli. :-D
Suosittelisin kans tuota samaa koska siellä ei ole mistäänpäin maailmaa montaa valkoista. Mitäs BM muuten pidit saaresta? Itse jotenkin nautin siitä että siellä oli pieneksi saareksi paljon nähtävää ja tiet oli hyvät.
klupin talidomi
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Ihan mukava pikkumiljöö viettää vaikkapa pidennetty viikonloppu. Muutama ihan kiva nähtävyys ja kiireetöntä elämäntyyliä. Tiet olivat tosiaan paremmat kuin ennakkoon arvelin, luulin, että siellä mennään todellisilla kärrypoluilla, mutta hyvää asfalttitietä. Samoin paikalliset 'tuktukit' liikennöivät hyvin eikä mitään vedätystä. Näissä tuktukeissa on auton moottori ja vähän isompi se istumaosuus, eli pari penkkiriviä. Kyllä siellä varmaan vielä tulee käytyä tulevaisuudessa.
Avatar
Harmaaselkä
Oikeistolainen arvofossiili
Viestit: 8876
Liittynyt: 19.1.2007 14:37
Paikkakunta: Banglamung

Viesti Kirjoittaja Harmaaselkä »

kinapori kirjoitti:Mä olin kerran Jomtien rannalla siinä Boathousen kohdalla ja en nähnyt yhtään finskaa lähettyvillä. Oli siinä kyllä porukkaa todella komeesti ku taisi ollu uuden vuoden jälkeen just, mut ei varmasti kukaan hablannu Suomee.
Tuossa kohtaa sijaitsee suosikkirantani pattiksella ja sattumoisin olin vieläpä siellä makoilemassa juuri uuden vuoden jälkeen. Mutten puhunut suomea, joten sikäli kohdallaan :-D

Eikös toi boathouse ole jotain AM:n sopparihotelleja ? Sama pitäjä ainakin kuin Residence Gardenissa, jossa joka toinen oli finski. Suomikammoinen turisti saa varmasti vääriä värinöitä jos noihin eksyy.
Avatar
123jippo
Kauko Matkailija
Viestit: 1686
Liittynyt: 15.7.2007 19:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja 123jippo »

Täytyypä kävästä syyskuussa tuolla Koh si Changin saarella. On juuri sopivan lähellä BKK:ta muutaman päivän retkeä varten. Kiitti vaan vinkistä :)
Avatar
Patong
Manila Magic
Viestit: 2590
Liittynyt: 16.12.2003 0:24
Paikkakunta: Manila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patong »

Kävin kesä-heinäkuun vaihteessa reissun Pattiksella ja Bangkokissa ja
pyörähdin 9vrk ekaa kertaa myös Filippiineillä ja kohteena Sabang
Beach ja Angeles. Koko tuona aikana en kuullu sanakaan suomea.
Eniten tuntu olevan äidinkielenä englantia puhuvia....ei kuitenkaan nuita
sumujensaarten "rupelikorvia". Onneksi! Tietenki muutama kiintiösvedu
eksyy joka paikkaan, mutta vain ihan yksittäisiä niitäkin.

Tuosta Sabang Beachistä vois kirjottaa enemmänkin, mutta sanotaan,
että jos on sinkkumies JA sukellus kiinnostaa, niin suosittelen! :wink: Ite
tykästyin kovasti paikkaan ja pitää mennä toistekkin käymään. Angelesiin
käy samat speksit, mutta sukellus ei tarvi kiinnostaa pätkän vertaa... :-D
Avatar
texi
Viestit: 90
Liittynyt: 5.9.2005 14:24
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja texi »

En ymmärrä miksi Suomalaisia pitää vältellä, mikäli itsekkin on Suomalainen aika erikoista. Minä itse välttelisin mieluimin Englantilaisia ja Saksalaisia, ovat nimittäin sen verran enempi häiriöksi kuin kiltit Suomalaiset. :lol:
AnTo
Kaukka komia
Viestit: 48
Liittynyt: 31.1.2007 23:33
Paikkakunta: maalainen

Re: Rantakohde ilman suomalaisia?

Viesti Kirjoittaja AnTo »

sammy77 kirjoitti:Tänään tuttuni esitti kysymyksen johonka en osannut vastata koska haluaisi löytää rantakohteen jossa ei ole juurikaan suomalaisia :roll: :shock:


Kerroin tästä palstasta ja lupasin kysästä että Onko Thaimaassa vielä rantakohteita missä jokseenkin on palvelut yms , mutta ilman Suomalaisia? :-D

Toi kysymys taitaa olla vähän samanlainen, jos kysyisi, että onko kanarialla ravintolaa missä ei myydä mummon muusia ja lihapullia?
____________________
Kateus voittaa kiiman
AroKani

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Tuo Boathouse on liian pieni Aurinkomatkojen käyttöön.
Suomalaisia en ole havainnut ko.talossa siellä itse ollessani ja AM lätkät puuttuvat.

Omistaja on sama kuin Residence Gardenissa , totta ; kuitenkin RG on aivan eri kokoluokkaa.

AK
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

Pattayan reissuilla on tullu piipahdettua useamman kerran läheisellä Koh Larnilla(siellä Hatawan),enkä kertaakaan ole muihin Suomalaisiin törmännyt,en lautalla enkä itse rannallakaan.Tuuriako :smt102
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Fred

Viesti Kirjoittaja Fred »

texi kirjoitti:Minä itse välttelisin mieluimin Englantilaisia
Yhdyn tähän :) . Viikonloppuna Amsterdamissa sai taas riittävän annoksen vähäksi aikaa noista elukoista. Jurriset suomalaiset on rauhallista porukkaa noihin verrattuna, vetää hissukseen lärvit ja sammuvat, mutta harvemmin aiheuttavat mitään yleistä hämminkiä. Toki näitä valioyksilöitä löytyy meidänkin kansasta.
1969
Viestit: 96
Liittynyt: 23.10.2004 14:05
Paikkakunta: Poste restante

Viesti Kirjoittaja 1969 »

Koh Changilla en törmännyt maanmiehiini. Tuolla paikassa pari viikkoa
http://www.koh-chang.com/chaichetbungalows/index.htm
Avatar
Lappis
nuorisojoukot.net
Viestit: 4606
Liittynyt: 31.12.2003 15:38
Paikkakunta: Itä-Pasila

Viesti Kirjoittaja Lappis »

Pommi65 kirjoitti:Pattayan reissuilla on tullu piipahdettua useamman kerran läheisellä Koh Larnilla(siellä Hatawan),enkä kertaakaan ole muihin Suomalaisiin törmännyt,en lautalla enkä itse rannallakaan.Tuuriako :smt102
Kyllä ihmetyttää, jos olet ainoa suomalainen ollut Koh Larnin saarella. Sinnehän menee lauttoja ja pikaveneitä koko ajan. Eiköhän siellä ole lähes jokainen Pattayan turisti käynyt?
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
Vastaa Viestiin