foorumin bannauslinja?

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Lukittu
aavee

foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

sain neljän viikon banaanin, kun linkkasin sdp:n pää-äänenkannattajan sivuilla olleen mauttoman pilakuvan politiikka-ketjuun omalla kommentillani höystettynä. minusta on aika ihmeellistä, jos kyseinen kuva voi olla mainitun aviisin sivuilla, mutta täällä siitä lätkäistään kuukauden banaani.

ja tiedoksi vielä, etten aio saada marttyyrikohtausta asiasta, katson mitä klupin suhteen teen kun banni päättyy. uudet tunnukset kuitenkin tätä viestiä varten loin, kun aikaisempien kokemusten mukaan ylläpitoa on turha yrittää lähestyä näissä asioissa.

terv,

veeaa
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

aavee kirjoitti:.... minusta on aika ihmeellistä, jos kyseinen kuva voi olla mainitun aviisin sivuilla, mutta täällä siitä lätkäistään kuukauden banaani.
On paljon asioita joita ei vaan ymmärrä, kuten se että asioita joista muualla voi aivan hyvin keskustella on klupilla täysin no-no [-X eikä edes linkkejä tiettyihin uutisiin sallita :-#
-tee ekoteko,älä lisäänny-
aavee

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

Pommi65 kirjoitti:
aavee kirjoitti:.... minusta on aika ihmeellistä, jos kyseinen kuva voi olla mainitun aviisin sivuilla, mutta täällä siitä lätkäistään kuukauden banaani.
On paljon asioita joita ei vaan ymmärrä, kuten se että asioita joista muualla voi aivan hyvin keskustella on klupilla täysin no-no [-X eikä edes linkkejä tiettyihin uutisiin sallita :-#
juu, ymmärrän kyllä ettei mamuista ja niihin liittyvistä uutisista tarvitse täällä vääntää, mutta syy miksi tuon kuvan linkkasin oli sen mauttomuudessa ja siinä että se oli poliittisen lehden sivuilla. tarkoitus ei ollut aloittaa keskustelua maahanmuutosta, eikä myöskään raiskauksista.

no, maito on maassa ja sillä hyvä. :D
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Auttoiko oloa kun pääsit täällä vielä toisella nickillä spekuloimaan asiaa? :D
Elämää on silti ilman tätäkin foorumia...

Olen ymmärtänyt että määrätyillä kirjoittajilla se kynnys banniin on suurempi foorumi menneisyytensä takia ja se lopullinen bannin syy voi olla aika pienikin kun mitta on vaan modella täynnä.
Olen itsekkin ollut jäähyllä todella pienistä asioista, mutta syynä varmaan nuo edellä mainitut.

Ja toisaan tuossa joulutauon aikana kun häiriköistä osa notkui jäähyllä niin täällä oli hyvä meininki, joten ymmärrän miksi halutaan jatkaa tiukalla linjalla.
aavee

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

no, en kyllä luuloistasi huolimatta tullut asialla spekuloimaan, mutta haluaisin kyllä ylläpidolta jonkun kommentin asiaan, koska mielestäni sen kuvan linkkaaminen kommentteineen ei ollut kuukauden bannin arvoinen teko. jos tuohon asiaan edes toivoo vastauksen saavan on uusi nick ainut vaihtoehto, koska ylläpito ei lähetettyihin sähköposteihin vastaa.

asiasta ihan toiseen, kun tähän ketjuun ilmaannuit kommentoimaan: joku ulkopuolinen voisi kuvitella sinun olevan mode, sen verran innokkaasti käyt nykyään muille foorumilaisille jakelemassa ohjeita. itse kuitenkin ihmettelen, kuinka paljon saat nykyisin modeilta siimaa kun edelleenkään et ole mikään pyhäkouluoppilas vakuutteluistasi huolimatta.

ja juu, elämää on klupin ulkopuolellakin, ei helmiä sioille! :lol:

e: tarkennuksena vielä: sanaakaan en kirjoittanut postauksessani mamuista tai raiskauksista, kommentoin ainoastaan kuvan mauttomuutta ja sitä että kyseisen pilapiirroksen tekijä oli ilmeisesti saanut potkut tehtävästään kuvan johdosta.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Joo en ole pyhäkouluoppilas mutta aikalailla ne viestit on silti siistiytyneet entisestä.
Luulen että ainut vastaus minkä saat modeilta on se että uusi nimimerkkisi bannataan myös?
En ymmärrä miksi et malta pysyä poissa jos kerran sen bannin sait?
Muutenkin tuo uusien nimimerkkien teko on ihan perseestä.
aavee

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

tukataa kirjoitti:Joo en ole pyhäkouluoppilas mutta aikalailla ne viestit on silti siistiytyneet entisestä.
Luulen että ainut vastaus minkä saat modeilta on se että uusi nimimerkkisi bannataan myös?
En ymmärrä miksi et malta pysyä poissa jos kerran sen bannin sait?
Muutenkin tuo uusien nimimerkkien teko on ihan perseestä.
no, sitä modejen vastausta tai vastaamattomuutta emme voi kumpikaan tietää?

itsellä ei ole tälle nimimerkille muuta käyttöä, joten itsekin toivon sen poistoa. sitä ennen toivoisin tietysti modejen kommenttia asiaa. minustakin tuplanickit on perseestä, jos ne on tehty salaa. tässä ei ole kuitenkaan kyse siitä.

maltan kyllä pysyä poissa, mutta eikö sinun mielestäsi voi esittää kysymyksiä modejen mielivaltaiselta tuntuvista ratkaisuista?
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Tee se kysymys sähköpostilla.
Ainakin minulle on vastattu sitä kautta kun kyselin bannin syytä.
aavee

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

tukataa kirjoitti:Tee se kysymys sähköpostilla.
Ainakin minulle on vastattu sitä kautta kun kyselin bannin syytä.
no, minulle ei ole aikaisemmin vastattu, kuten ylempänä kerroin. bannin syyhän lukee siinä ilmoituksessa, kun yrität kirjautua. minulla taisi lukea:
hyvä yritys
:D
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Joku menetti siis duuninsa sen linkittämäsi kuvan takia. Täällä sillä sai vain kuukauden jäähyn.
Ei käynyt mielessä ennen kuin painoit enteriä?
aavee

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

tukataa kirjoitti:Joku menetti siis duuninsa sen linkittämäsi kuvan takia. Täällä sillä sai vain kuukauden jäähyn.
Ei käynyt mielessä ennen kuin painoit enteriä?
no, sieltä demokraatin sivuilta se kuva edelleen löytyy, potkuista huolimatta. eli kertonee heidän tulkinneen kuvan mauttomaksi kuten minäkin, mutta silti se ei ole joutunut sensuurin kynsiin.
Avatar
teepee
Viestit: 4125
Liittynyt: 3.12.2005 18:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja teepee »

tukataa kirjoitti:Joku menetti siis duuninsa sen linkittämäsi kuvan takia. Täällä sillä sai vain kuukauden jäähyn.
Ei käynyt mielessä ennen kuin painoit enteriä?
Kuka menetti duunin? Ville Ranta siitä miesten rinki pilakuvasta vai?
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja tukataa »

teepee kirjoitti: Kuka menetti duunin? Ville Ranta siitä miesten rinki pilakuvasta vai?
aavee kirjoitti: kyseisen pilapiirroksen tekijä oli ilmeisesti saanut potkut tehtävästään kuvan johdosta.
Eli kysy bannatulta ennen kuin bannataan uudestaan...
aavee

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

tukataa kirjoitti:Eli kysy bannatulta ennen kuin bannataan uudestaan...
neuvojen jakelu modeille vaan jatkuu.. :lol:
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Ja aaveet kuiskii...
Saa nähdä koska foorumin ghostbusters pyyhkäsee pihalle? :D
aavee

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja aavee »

tukataa kirjoitti:Saa nähdä koska foorumin ghostbusters pyyhkäsee pihalle? :D
kannattaa olla tarkkana ettei lähde itse siinä samalla.. :smt006
PattayanPena

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja PattayanPena »

Mä en löydä sitä kuvaa, saisko linkin uudestaan?
Avatar
rampas
Mr. Two Shots
Viestit: 16418
Liittynyt: 5.9.2010 20:20
Paikkakunta: Stadi

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja rampas »

PattayanPena kirjoitti:Mä en löydä sitä kuvaa, saisko linkin uudestaan?
:lol: :lol:
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: foorumin bannauslinja?

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

No niin, kylläpäs taas harmittaa. Harmittaa, ketuttaa ja vituttaa niin paljon, että pitää oikein perustaa toinen nimimerkki, että pääsee sanomaan.

Asia on nyt vain sillä tavalla, että nämä, ainakin vakiokirjoittajien tietämät, mamu-jutut ovat foorumilla kielletty. Kielletty tarkoittaa sitä, että vaikka kuinka ovelasti yrittäisi tuoda asiansa esiin, niin se banni napsahtaa. Varsinkin, jos kyseessä on aikaisemmin bannin saanut kirjoittaja niin sitten se uuden bannin saaminen on erityisen herkkää.

Se miksi nämä mamu-jutut on foorumilla kielletty olen selittänyt juurta jaksain pariinkin otteeseen. Enää en viitsi. Jos aiheesta haluaa keskustella, suosittelen facebookia tai suomi24:jää. Siellä saa jakaa linkkejä ja juttujansa ihan sydämensä kyllyydestä.

Nyt voit kuukauden bannisi aikana miettiä paria vanhaa suomalaista sananlaskua. "Kuka kerran keksitään, sitä aina epäillään" ja "yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa". Laitetan vielä yksi tuoreempi lainaus lisäksi. Voit pohdiskella, seuraako tuplanickyrityksestä toinen kuukausi , jos "Mustanaamio on kova koville".

Bannatutn VeeAan tuplanick poistettu. Näin herkästi menemme jatkossakin.
--tri_Hoto--
Lukittu