Nimimerkin poisto

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

zape11
Viestit: 2574
Liittynyt: 21.12.2014 15:21

Re: Nimimerkin poisto

Viesti Kirjoittaja zape11 »

tappi2 kirjoitti:Tiedän että tää varmaan lasketaan marttyyrikohtaukseksi....mutta laitoin jo noin 2kk sitten ylläpidolle viestin jossa pyysin mm. nimimerkkini poistoa...toki en kiireellä....sitten sain ansaitun ja haetun 8) bannin….mutta on outoa että tuota nimimerkin poistoa ole saatu edes tuossa ajassa hoidettua....vaikka toki kesä ja kiireet :-D . Tarkoitus oli hoitaa asia hiljaisesti mutta jos tämä viesti tällä kertaa auttas :mrgreen: Kiitos etukäteen
tull
Silti tullut kirjoituksia tänään moneen ketjuun, ei oikein ymmärrä, vähän erillannainen ero !
disconix
Viestit: 688
Liittynyt: 7.3.2005 20:59

Re: Nimimerkin poisto

Viesti Kirjoittaja disconix »

Miten voi mennä internetin keskustelupalsta niin tunteisiin joillakin :D

Nauratti myös Kalamatelijan vimpan päälle mietityt perustelut nimimerkin poistolle :lol:
Avatar
rampas
Mr. Two Shots
Viestit: 16417
Liittynyt: 5.9.2010 20:20
Paikkakunta: Stadi

Re: Nimimerkin poisto

Viesti Kirjoittaja rampas »

Eiks kirjaudu ulos nappi oo enää mitään? Haetaanko sillä pelkästään huomioo vai miksi on olemassa nimimerkin poisto ketju?
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
Loikkari

Re: Nimimerkin poisto

Viesti Kirjoittaja Loikkari »

rampas kirjoitti:Eiks kirjaudu ulos nappi oo enää mitään? Haetaanko sillä pelkästään huomioo vai miksi on olemassa nimimerkin poisto ketju?
Miksi siitäkin pitää koittaa tehdä dramaattisempaa kuin se on, siis teidän arvostelijoiden taholta? Homma pelaisi paremmin jos vois vaan laittaa on ja off asentoon ihan itse. Mulla ainakin on aloitus-sivut ja ei jaksa aina säätää mitkä aukeaa kun selaimen aukaisen aamulla. Tää koko keskustelu nimimerkin poistosta on hoton mieliaihe ja se saa sillä sitä kaipaamaansa huomiota, sehän toisinaan ottaa poistuneitakin esiin ja jopa avaa niille ketjuja.
zape11
Viestit: 2574
Liittynyt: 21.12.2014 15:21

Re: Nimimerkin poisto

Viesti Kirjoittaja zape11 »

Loikkari kirjoitti:
rampas kirjoitti:Eiks kirjaudu ulos nappi oo enää mitään? Haetaanko sillä pelkästään huomioo vai miksi on olemassa nimimerkin poisto ketju?
Miksi siitäkin pitää koittaa tehdä dramaattisempaa kuin se on, siis teidän arvostelijoiden taholta? Homma pelaisi paremmin jos vois vaan laittaa on ja off asentoon ihan itse. Mulla ainakin on aloitus-sivut ja ei jaksa aina säätää mitkä aukeaa kun selaimen aukaisen aamulla. Tää koko keskustelu nimimerkin poistosta on hoton mieliaihe ja se saa sillä sitä kaipaamaansa huomiota, sehän toisinaan ottaa poistuneitakin esiin ja jopa avaa niille ketjuja.
Olisi varmasti helpompaa, jos sama narinasi olisi yhdessä ketjussa :smt006
Loikkari

Re: Nimimerkin poisto

Viesti Kirjoittaja Loikkari »

zape11 kirjoitti:Olisi varmasti helpompaa, jos sama narinasi olisi yhdessä ketjussa :smt006
Kiitos tästä kannustavasta ja erittäin positiivisesta viestistäsi.
Vastaa Viestiin