Hoto hu huu!

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Batok

Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja Batok »

Nimimerkkini voi poistaa ilman sen kummenpia selittelyjä. Kiitos!
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Ilman sen kummempia selittelyjä foorumin linja on se, että profiilin poistot toteutetaan yksityisviestillä. Kaikki nämä julkiset pyynnöt luetaan martyyrikohtauksen piikkiin.
--tri_Hoto--
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8278
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Mikä siinä on että aika ajoin näkee jotain itkupotkuraivareita ja pyydetään julkisesti nimimerkin poistoa, eikä sitä vaan voi olla kirjautumatta sisään jos vanne kiristää? Voihan olla, että myöhemmin tekee mieli vaikka kurkata majoitusmuistiota, vaikka muuten jättää seuraamatta.
klupin talidomi
Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19877
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

jimmy kirjoitti:Mikä siinä on että aika ajoin näkee jotain itkupotkuraivareita ja pyydetään julkisesti nimimerkin poistoa, eikä sitä vaan voi olla kirjautumatta sisään jos vanne kiristää?
Marttyyrikohtaus kuten Hoto yllä totesi.
jimmy kirjoitti:Voihan olla, että myöhemmin tekee mieli vaikka kurkata majoitusmuistiota, vaikka muuten jättää seuraamatta.
Aika moni taitaa palata takaisin uuden nimimerkin turvin.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Matkaaja25 kirjoitti: Aika moni taitaa palata takaisin uuden nimimerkin turvin.
Nykyisestä viestimäärästä päätellen ei.
Jaidee
Viestit: 324
Liittynyt: 23.3.2016 19:53

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja Jaidee »

Batok kirjoitti:Nimimerkkini voi poistaa ilman sen kummenpia selittelyjä. Kiitos!
:smt006
My problem with unions is they breed mediocrity.
tappi2

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tappi2 »

Musta on aika hämmentävää että aina suhtaudutaan näihin ns marttyyritarinoina...varsinkin kun yleensä ilmoittajina on ne palstan todellinen aktiivi....hyvässä ja pahassa
Ja ensimmäisinä onnittelijoina ihmiset jotka ei tuota yhtään mitään...
Koskaan ei tule mieleen että vika ois palstassa, palstalle kirjoittajissa, modeissa jne?
Halutaanko ihan oikeesti tappaa tää palsta?
japa79x
Viestit: 1679
Liittynyt: 2.9.2009 16:48
Paikkakunta: hamina
Viesti:

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja japa79x »

mul tulee aina näist modeista mielee sellanen rasukka(koulukiusattu, vasikka, läski...ym.) mil ei oo mitää muuta elämää ja nauttii kun päässee kerrankin pätemää/poistamaan viestin. nykyää jonkun verran tulee seurattua erinlaisia foorumeita/myyyntipalstoja ym... kaikissa samanlainen meininki heti ollaa piipittämässä ja uhkailemassa porttikielolla tai erottamisella. ymmärtäisin jos joku menis oikee henkilökohtaisuuksiin. mut täl palstalla ei pääs jätkät lähellekään henkilökohtaisuuksiin ni olla jakaas banaania. mut seuraillaa mihin suuntaa tämäkin foorumi menee.
Mitä vähemmän ihminen tajuaa aiheesta, sitä enemmän hän luulee tietävänsä.
linhai260
Viestit: 17028
Liittynyt: 22.3.2008 21:27

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja linhai260 »

tappi2 kirjoitti:Musta on aika hämmentävää että aina suhtaudutaan näihin ns marttyyritarinoina...varsinkin kun yleensä ilmoittajina on ne palstan todellinen aktiivi....hyvässä ja pahassa
Ja ensimmäisinä onnittelijoina ihmiset jotka ei tuota yhtään mitään...
Koskaan ei tule mieleen että vika ois palstassa, palstalle kirjoittajissa, modeissa jne?
Halutaanko ihan oikeesti tappaa tää palsta?
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kyseinen nimimerkki aloitti tämän "tervemenoa" toivotus keljuilu buumin.
SLAVA UKRAINI
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tukataa »

tappi2 kirjoitti: Halutaanko ihan oikeesti tappaa tää palsta?
Mielestäni parhaat kirjottajat on savustettu pihalle jo aikaa sitten.
japa79x kirjoitti:mul tulee aina näist modeista mielee...
Unohdit vielä sen että nää luulee/uskoo olevansa aina oikeassa joka asiassa.
Avatar
der Bomber
Viestit: 14780
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

tukataa kirjoitti: Mielestäni parhaat kirjottajat on savustettu pihalle jo aikaa sitten.
Mielenkiinnosta haluaisin tietää listan parhaista kirjoittajista, jotka on savustettu pihalle?
Viimeksi muokannut der Bomber, 2.7.2016 1:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja DelArco »

Määkin tiedän, että en ole lähelläkään parasta, enkä aikoihin edes aktiivista kirjoittajaa, mutta kyllä mä melkein päivittäin olen palstan tsekannut vuodesta 2004.
Tätä vasten, saatan olla tyhmä, mutta en ainakaan itse koe, että ketään olisi savustettu ulos.
Toisilla vaan luonnollisesti on sekä herkempi hipiä, että lyhyempi sytytyslanka.

Saatte olla vapaasti eri mieltä.
Tämä vaan aktiivisesti joskus kirjoittaneena ja vielä aktiivisemmin koko ajan sivusta seuranneena.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tukataa »

der Bomber kirjoitti: Mielenkiinnosta haluaisin tietää listan parhaista kirjoittajista, jotka on savustettu pihalle?
Se on varmaan jokaisen oma asia kenen jutuista tykkää, joten oma listasi on varmaan erilainen.
Esimerkkinä heitetään vaikka Thani jonka juttuja oli ihan kiva lueskella + että järjesti tapaamisia ym. Ilkallakin oli usein ihan asiaa jne...
Avatar
der Bomber
Viestit: 14780
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

tukataa kirjoitti:
der Bomber kirjoitti: Mielenkiinnosta haluaisin tietää listan parhaista kirjoittajista, jotka on savustettu pihalle?
Se on varmaan jokaisen oma asia kenen jutuista tykkää, joten oma listasi on varmaan erilainen.
Esimerkkinä heitetään vaikka Thani jonka juttuja oli ihan kiva lueskella + että järjesti tapaamisia ym. Ilkallakin oli usein ihan asiaa jne...
Minä tykkäsin Thanin jutuista. Myös Ilkan juttuja/vänkäämisiä tulee ikävä. Mutta en kyllä usko, että kumpaakaan olisi savustettu ulos palstalta.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tukataa »

der Bomber kirjoitti: Mutta en kyllä usko, että kumpaakaan olisi savustettu ulos palstalta.
Nämä ei olekaan uskon asioita.
Avatar
der Bomber
Viestit: 14780
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

tukataa kirjoitti:
der Bomber kirjoitti: Mutta en kyllä usko, että kumpaakaan olisi savustettu ulos palstalta.
Nämä ei olekaan uskon asioita.
Faktat sitten pöytään, äläkä lässytä turhasta.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Voit kysellä itse ihan henkilökohtaisesti jos kiinnostaa.
Kertokoon itse faktansa sinulle.
zape11
Viestit: 2574
Liittynyt: 21.12.2014 15:21

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja zape11 »

Thanista tykkäsi kaikki, epäilen savustusta.
Ilkka mielipiteet kärkkäitä. Lopetti kuitenkin itse. Kerro lisää nukke, olenko väärässä?
tzyy

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tzyy »

Batok kirjoitti:Nimimerkkini voi poistaa ilman sen kummenpia selittelyjä. Kiitos!
Kukaan ei varmaan jää kaipaamaan! :smt006

Tämä on aika erikoinen foorumi siinä mielessä, että on jatkuvan moderoinnin kohteena. Esimerkkinä annan paljon uudemman ihan eri aiheisen foorumin, josta en ole nähnyt yhtäkään viestiä sensuroitavan/moderoitavan, eikä siihen ole ollut tarvettakaan. Siellä on kuitenkin viestimäärä jo lähes puolet tämän foorumin viesteistä. Ovatko Thaimaasta kiinnostuneet jotenkin erilaisia ihmisryhmänä? Tietyn tyyppiset hakeutuu tänne, mutta ei esim tuonne? Jos täältä suoraan blokkaisi about 10 nimimerkkiä, niin ehkä tämä voisi palata entiselle tasolleen, tai ainakin taso paranisi. Kenties itsekin kuulun niihin. Tosin poistamalla käyttäjiä, viestien määrä vähenisi radikaalisti, mutta ehkä sitten päästäisiin paremmin itse aiheeseen? Thaimaahan. Ihan satunnainenkin kävijä, minä mukaan lukien, provosoituu tietyn tyyppisistä viesteistä ja alkaa laukomaan takaisin. Helpottaisi moderointia kummasti, kun vaan kylmästi heittäisi osan porukasta pysyvästi ulos. Ei mikään tilapäinen banni auta. Kehittää vaan lisää kiukkua sen bannin aikana.

Esim:
- Nimimerkit, jotka katsovat Thaimaata vain "vaaleanpunaisten silmälasien läpi".
- Nimimerkit, jotka laittavat viestejä vain kasvattaakseen omaa viestimääräänsä esim laittamalla turhanpäivisiä linkkejä ja vänkäämällä joka asiasta. Tästä tulee mieleen joku vanhus, joka haluaa jättää tähän maailmaan jonkinlaisen muiston/testamentin itsestään.
- Poliittisesti suuntautuneet yrittäjät
- "Kaikkitietävät", jotka vain haluavat päteä, kenties sitä itsekään tajuamatta.

Esimerkkejähän löytyy joka lähtöön. Miettikää itse! Tällaisenaan tää menee kyllä tosi ankeaksi...
Avatar
DelArco
นอกรีต
Viestit: 6711
Liittynyt: 21.2.2004 21:26
Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
Viesti:

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja DelArco »

tzyy kirjoitti: - Nimimerkit, jotka katsovat Thaimaata vain "vaaleanpunaisten silmälasien läpi".
- Nimimerkit, jotka laittavat viestejä vain kasvattaakseen omaa viestimääräänsä esim laittamalla turhanpäivisiä linkkejä ja vänkäämällä joka asiasta. Tästä tulee mieleen joku vanhus, joka haluaa jättää tähän maailmaan jonkinlaisen muiston/testamentin itsestään.
- Poliittisesti suuntautuneet yrittäjät
- "Kaikkitietävät", jotka vain haluavat päteä, kenties sitä itsekään tajuamatta.
Tälle ylä vitonen! :lol:
Avatar
Mojo
Forumin Massi Mojo
Viestit: 6731
Liittynyt: 26.6.2012 14:30
Paikkakunta: Bangkok

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

DelArco kirjoitti:
tzyy kirjoitti: - Nimimerkit, jotka katsovat Thaimaata vain "vaaleanpunaisten silmälasien läpi".
- Nimimerkit, jotka laittavat viestejä vain kasvattaakseen omaa viestimääräänsä esim laittamalla turhanpäivisiä linkkejä ja vänkäämällä joka asiasta. Tästä tulee mieleen joku vanhus, joka haluaa jättää tähän maailmaan jonkinlaisen muiston/testamentin itsestään.
- Poliittisesti suuntautuneet yrittäjät
- "Kaikkitietävät", jotka vain haluavat päteä, kenties sitä itsekään tajuamatta.
Tälle ylä vitonen! :lol:
Kuulun varmasti itsekin tähän ryhmään tavalla tai toisella mutta aivan samaa mieltä :D
Faranki

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja Faranki »

Minun mielestäni palstan laadusta vikisee eniten ne jotka eivät itse synnytä mitään.
Jos ei itse pysty avaamaan yhtään kunnolla jäsenneltyä ketjua niin turha vikistä palstan laadusta.

Nyt kaikki arvostelijat vaan avaamaan omia laadukkaita ketjuja.
tzyy

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja tzyy »

Faranki kirjoitti:Minun mielestäni palstan laadusta vikisee eniten ne jotka eivät itse synnytä mitään.
Jos ei itse pysty avaamaan yhtään kunnolla jäsenneltyä ketjua niin turha vikistä palstan laadusta.

Nyt kaikki arvostelijat vaan avaamaan omia laadukkaita ketjuja.
Täysin samaa mieltä! Oli tuohon aiempaan viestiin tarkoitus myös mainita muutama kirjoittaja, joiden juttuja itse kaipaan lisää, ja sinä varsinkin kuulut niihin. Itseasiassa ajattelin ottaa juuri sinut positiiviseksi esimerkikisi kiinnostavasta kirjoittajasta. Thanin jutut oli myös mukavaa luettavaa, vaikkakin erilaisia ja niitä itse olen jäänyt kaipaamaan. Monen monta muutakin nimimerkkiä löytyy, mutta niiden luetteleminen tuskin on tarpeen. Joskus vaan täältä sohjolasta käsin ei uudet avaukset synny itsestään, vaikka thaikkuvaimo täällä onkin. Sitten kun on itse paikanpäällä, niin tulee taas monia avauksia ja kysymyksiä mieleen, joista haluaa aloittaa uusia keskusteluja. Jokseenkin turhanpäiväistä mun mielestä alkaa kehittämään juttuja tyhjästä, mutta mielenkiintoa asiallisiin juttuihin varmaan löytyy kaikilta Thaimaasta kiinnostuneilta ja niitä on mukava lukea, vaikka ei aina kommentoisikaan. Vaikka ei aina itse avaisikaan uutta ketjua, niin moneen ketjuun voi toki antaa lisää asiallista infoa, jos sellaista oikeasti löytyy.

Tässä nyt pari omaa avausta (jos minua tarkoitit "laadukkaiden" ketjujen avaamisella), jotka mielestäni ovat olleet ihan asiallisia ja joista kenties jollekin muulle ollut hyötyä:
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=75&t=38970
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=34&t=39475
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=75&t=42135
http://thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=34&t=43966

Ei mitenkään tarkoitus puolustella itseäni ja olen kyllä itsekin syyllistynyt todella ala-arvoisiin juttuihin. Provosointi ja sen aloittaminen on mielestäni turhaa hommaa, eikä palvele ketään, trollitehtaita lukuunottamatta.
Faranki

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja Faranki »

tzyy kirjoitti:(jos minua tarkoitit "laadukkaiden" ketjujen avaamisella),
Kiitos vaan kehuista ja en tarkoittanut ketään erityisesti vaan yleisesti heitin. Kyllä ne sanottavat välillä loppuu itse kultakin.
Itseasiassa mä luuulen, että moni asiakirjoittaja tai mielenkiintosen rapsan heittäjä vaan lakkaa kun ei ole enää mitään sanottavaa.
Eli he ovat mielummin hiljaa kun alkavat alentamaan omaa "rimaa". Jotenkin Thanista tulee tämmönen tapaus mieleen.
Kyllä ne ideat hiipuu runsaammistakin lähteistä lopulta.
Jymylisko
Viestit: 2311
Liittynyt: 28.12.2009 11:06

Re: Hoto hu huu!

Viesti Kirjoittaja Jymylisko »

Faranki kirjoitti:Minun mielestäni palstan laadusta vikisee eniten ne jotka eivät itse synnytä mitään.
Jos ei itse pysty avaamaan yhtään kunnolla jäsenneltyä ketjua niin turha vikistä palstan laadusta.

Nyt kaikki arvostelijat vaan avaamaan omia laadukkaita ketjuja.
Juurikin näin. Ne kirjoittajat jotka kitisevät modeista ja itkevät muutenkin, ovat niitä jotka kommentoivat joka ikiseen ketjuun, vaikka mitään sanottavaa ei ole. Pakko vaan kommentoida kaikkea. Sitten leikitään marttyyriä ja voivotellaan kun on palstalla huono taso.

Ei tule ikävä Batokia.
Vastaa Viestiin