Laiskaa moderointia

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Avatar
Matkaaja25
Downshiftaaja
Viestit: 19877
Liittynyt: 3.5.2007 21:48

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Matkaaja25 »

Jos sä joskus pitäisit sen pienen itsetutkiskelutuokion ja miettisit omaa kirjoitustyyliäsi, niin ei ehkei tarvitsisi yleensäkään olla jatkuvasti banaanissa. Tai valittamassa niistä. Jos ja kun banneja alkaa olla kymmeniä niin ehkä syytä on jossain muussakin kuin pelkissä moderaattoreissa.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Minulla, toisin kuin ilmeisesti sinulla, ei ole aikaa päivystää palstalla 24/7. Moderointi tehdään silloin, kun satun paikalla olemaan. Usko pois, välillä menee päiviä, etten käy palstalla lainkaan. Siinä ajassa tulee sen verran viestejä, ettei niitä kaikkia viitsi millään lukea. Jos kukaan ei ole viestiä ilmoittanut, se kyllä jää lukematta.

Kuten Matkaaja25 tuossa totesi, saattaisi Plexin olla aika taas tarkastella kirjoitustyyliään. Noh, laitan seuraavalla kerralla vähän pidemmän, niin jää sinullekin aikaa tehdä jotain muuta.
--tri_Hoto--
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Hyvin väistetty taas itse kysymys kun ei kinnosta vastata että mikä oli koko bannin aiheuttanut viesti. Huomaan, että oli liian vaikea kysymys johon on kiusallista vastata. Näin ne hommat toimii. :idea:

Kaksi herraa vinkuu että pitää tarastella omaa toimintaa mutta pikkasen se on vaikeaa kun ei tiedä mistä kohtaa aloitetaan tarkastelu tänään koska ylläpitokin on kovin ylimielisellä tuulella.

Kerropa Hoto hoidatko omasta mielestäsi tätä palstan ylintä voimaa käyttävää modraattosin hommaa hyvin ?
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8278
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Plexi kirjoitti: 12.10.2020 0:32 Tätäkään ei tarvitsisi kysyä jos kirjoittajat hoitaisi hommansa kunnolla.
Samaa mieltä :smt005
klupin talidomi
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Plexin pohjaton tiedon jano:
Hyvin väistetty taas itse kysymys kun ei kinnosta vastata että mikä oli koko bannin aiheuttanut viesti. Huomaan, että oli liian vaikea kysymys johon on kiusallista vastata. Näin ne hommat toimii.
Luulin, että osaisit itse katsoa viesteistäsi, mitä niistä on moderaattori muokannut. Sen erottaa selvästi siitä, että muokkausiksissa on käytetty näitä merkkejä: *****. Siis noita tähtiä.

Bannin aiheuttaneen viestin olit kirjoittanut 10.10.2020 7:41tuohon maskiketjuun. Mene ja katso, jos muistat, mitä kirjoitit. Se oli niin lapsellinen kommentti, että siitä sai bannin. Käytän tässä yhteydessä toistuvasti sanaa lapsellinen, sillä se siitä purkauksestasi tuli ensimmäisenä mieleen.

Vanhan foorumin aikaan muokattujen viestien historian saattoi tarkistaa helposti, tässä uudessa foorumissa ikävä kyllä sitä mahdollisuutta ei ole.

Mitä siihen tulee, hoidanko tämän moden homman hyvin vai huonosti, niin voin sanoa, että hoidan sen paljon paremmin kuin sinä ikinä pysytyisit.

Kannattaisi myös kiinnittää huomiota siihen, että olen eräiden nimimerkkien suhteen ollut aika pitkämielinen. Joku muu olisi saattanut antaa joillekin kirjoittajille lopullisesti kenkää.
--tri_Hoto--
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

En tiedä mistä olet saanut käsityksen että olet moderoinnissa hyvä tai parempi kun joku muu olisi. Sulla ei mene homma ihan nappiin.
Moderointisi on laiskaa sinnepäin hoidettua ja pikkasen on käsittämätöntä mikset tee hommaa kunnolla vaan sinnepäin. Juosten kustu homma kääntyy vain itseänsä vastaan.
Onko joku syy ettet hoida tehtävää täysillä valoilla ja miksi sitten edes teet ko. hommaa kun siitä ei tule hyvää, sinua ei huvita eikä kiinnosta?

Katsoitko sattumalta miten lapsellinen oli tuo viesti johon vastasin ja joka oli mielestäsi lapsellinen. Ja minulle vittuilet ja bannailet että kirjoitan toisista kirjoittajista.
Todennäköisesti et asiaan perehtynyt tai sitten on taas kyse käyttämästäsi kaksoisstandardista.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Tiedän kuule Plexi sen verran, että olet mielipiteinesi aika yksin.

Se on kyllä minua vähän hämmästyttää ja kummastuttaa, että miten viihdyt näin paskasti moderoidulla palstalla? Voisitko selittää?
--tri_Hoto--
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Kerroin mielipiteeni miten hoidat hommaasi tai oikeastaan siitä miten et hoida. Se on ihan sama miten yksin mielipiteeni kanssa olen, ei kiinnosta.

Tuoreet viestit tässäkin ketjussa hyvä osoitus työsi laadusta ja asioihin paneutumisesta. Vähän snnepäin, ei mitään kunnoila ja kaikki jää kesken. Laiskan ja saamattoman miehen puolivillaisia touhuja. Koita saada jotain itsestäsi irti niin voi tulla hyviäkin tuloksia mutta ennen sitä ei kannata kuvitella olevansa parempi kun muut kun ei ole mitään näyttöjä asiasta.

Ja kritiikki työstä ja sen laadusta kannattaa ottaa vastaan ilman vittuluja muille.
Markki
Viestit: 7484
Liittynyt: 9.10.2004 22:22

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Markki »

Jos Hoto innostuu vain, kun viesti on ilmoitettu, niin ei ole edes vaikea arvata, kuka niitä reporttinappeja painelee.
Mielestäni tuon lainoppineen vihervasemmistokommunistin raportoinnit voisi jättää huomioimatta.
Koska hän on varmaankin ainoa, joka edes kehtaa raportti-nappia painaa.
Sai KHL-ketjunkin lukkoon, kun maskipakkoa arvosteltiin. Huoh!
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Lainaan nyt Plexiä:
Hyvin väistetty taas itse kysymys kun ei kinnosta vastata
Kerro nyt ihmeessä, miksi viihdyt palstalla?

Älä ota kenkkuiluna vaan vastaa. Rohkeasti nyt.
--tri_Hoto--
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Palstalla muutama tyyppi joillain on jotain annettavaa. Siinä päällimmäinen syy.
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

tri_Hoto kirjoitti: 12.10.2020 20:06Tiedän kuule Plexi sen verran, että olet mielipiteinesi aika yksin.
Väität muuten ihan huuhaata tajuamatta itsekään miten pihalla olet palstan moderaattorina.

Oletko edes tätä ketjua lukenut ja mitä tässä ketjussa kirjoitetaan ekasta viestistä alkaen? Ja huom! Minä en ole tätä ketjua aloittanut.

Ja mikset ole ottanut missään kohtaa opiksi tai tarkastellut tekemisiäsi vaikka työsi jäljestä on moni huomauttanut? Ei kiinnosta eikä jaksa?
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Luuletko sinä Plexi, että tämä on työ?

Nyt olet kyllä käsittänyt pari asiaa ihan väärin.
--tri_Hoto--
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Noh, jos täällä moderoit ja muita paimennat, niin sehän tehdään kunnolla. Ei sinnepäin. Pitää jaksaa ja viitsiä.

Ja huolestuttavaa että et tajua että teet koko ajan ja jatkuvasti v'äärin ja elät uskossa että tekisit hyvin. Ja vittuilet vielä päälle muille kun asiasta huomauttaa. Asiasta mistä on huomautettu monta kertaa.

Miksi sinulla on kova tarve todistella että teet jotain ja teet muka oikein? Haloo nyt ja herätys!
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Hyvä, lupaan parantaa tapani ja siirryn suoraan kolmoisstandardiin.

Pyydän samalla nöyrästi ja vilpittömästi anteeksi, jos olen pahoittanut mielesi. Ymmärrän, että nämä vaikeat korona-ajat ovat koetelleet kaltaistasi matkailijaa ankarasti. Minulla ei ole mitään syytä lisätä tuota raskasta taakkaa.
--tri_Hoto--
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Heh, mitä kirjoitin sen kritiikin kestämisestä. Heti henkilökohtaisuuksissa. Onhan tuokin moderaattorin näyttö palstalle miten toimitaan.

Kovasti täällä tölvit ja vittuilet tajuamatta miten perseestä hommasi ovat kun ei ole oikeaa kiinnostusta. Älä mene siitä missä aita on matalin, tee kunnolla töitä ja tule sitten pullistelemaan mitä olet tehnyt jos on syytä.

Nyt on kaikki vaan katteetonta huuhaata mitä koitat epätoivoisesti todistella.
Avatar
der Bomber
Viestit: 14781
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

Eikö jo tässä kohtaa kannata viheltää peli poikki? Vaikka itselläkin on muutama kehitysehdotus(vaikka edellisellä sivulla), niin kyllä minun mielestä palstaa on johdettu varsin mallikkaasti. Varsinkin kun tätä tehdään harrastuksena ja talkoolla, eikä päätyönä (näin olen ymmärtänyt).

Olen minäkin joku kymmenisen banaania uralla saanut ja kyllä ne loppupeleissä aiheesta kaikki ovat tulleet, vaikka alussa asian onkin harmittanut.
Avatar
MrTravkin
"Riisikeppimode"
Viestit: 9897
Liittynyt: 14.4.2004 15:08
Paikkakunta: Espoo

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja MrTravkin »

Kerrotanpa nyt karu totuus. Ilman tuota Hoton laiskaa, väärin ja vähän sinnepäin tehtyä moderointia tätä foorumia ei olis ollut olemassa enää moneen vuoteen eikä myöskään THAI-klupi ry:tä. Itse asiassa tätä foorumia ei koskaan synnytettykään ilman Hotoa. Kukaan ei moderoi tai ylläpidä foorumia työkseen eikä saa siitä mitään korvausta eli työksi tätä ei voi sanoa. Ja vaikka kaikki paska aina kaadetaan Hoton niskaan niin on täällä muitakin moderaattoreita mutta kukaan muu ei ole lupautunut ottamaan ansaitsematonta paskaa niskaansa niinkuin Hoto ja siksi meistä moni on vähin äänin lopettanut moderoinnin tai tekee sitä nykyään harvakseltaan ja anonyymisti.
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Ei sillä ole mitään väliä onko palstan hoito vaikka neljäs sivutyö päätoimen ohella mutta kun ei tee kunnolla eikä kiinnosta oikeasti, niin mitä hyötyä sellaisesta ukosta on? Tekee vain sutta.
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

MrTravkin kirjoitti: 12.10.2020 21:44 Ja vaikka kaikki paska aina kaadetaan Hoton niskaan niin on täällä muitakin moderaattoreita mutta kukaan muu ei ole lupautunut ottamaan ansaitsematonta paskaa niskaansa niinkuin Hoto ja siksi meistä moni on vähin äänin lopettanut moderoinnin tai tekee sitä nykyään harvakseltaan ja anonyymisti.
Jos moderoinnista tulee aina vaan paskaa niskaan, niin siinähän tehdään aina vaan jotain väärin. Onko kukaan perehtynyt että mikä menee väärin?

Jos hoto ei saa moderointiaan kuntoon niin miksei kukaan auta häntä asiassa? Onko kaikki siis yhtä saamattomia ja laiskoja ja odottaa vaan että kyllä se siitä?

Perusasiat on hukassa.
Bufo

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Bufo »

Plexi kirjoitti: 12.10.2020 22:54
MrTravkin kirjoitti: 12.10.2020 21:44 Ja vaikka kaikki paska aina kaadetaan Hoton niskaan niin on täällä muitakin moderaattoreita mutta kukaan muu ei ole lupautunut ottamaan ansaitsematonta paskaa niskaansa niinkuin Hoto ja siksi meistä moni on vähin äänin lopettanut moderoinnin tai tekee sitä nykyään harvakseltaan ja anonyymisti.
Jos moderoinnista tulee aina vaan paskaa niskaan, niin siinähän tehdään aina vaan jotain väärin. Onko kukaan perehtynyt että mikä menee väärin?

Jos hoto ei saa moderointiaan kuntoon niin miksei kukaan auta häntä asiassa? Onko kaikki siis yhtä saamattomia ja laiskoja ja odottaa vaan että kyllä se siitä?

Perusasiat on hukassa.
En ymmärrä tätä pursketta, Plexillä aina ajantasaista tietoa lentämlseen liittyen, ja Hotolla ymmärtämystä ihmisten vaihtuville mielipiteille.
wannabe-eläkelainen
Ohjeistamispäällikkö
Viestit: 4532
Liittynyt: 7.5.2016 7:27

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja wannabe-eläkelainen »

Minun mielestä palsta on ihan hyvin moderoitu.
KUPONKIMIES
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja tukataa »

wannabe-eläkelainen kirjoitti: 12.10.2020 23:19 Minun mielestä palsta on ihan hyvin moderoitu.
Juuri näin.
Olen minäkin saanut pari kertaa aikanaan bannia omasta mielestä aika heppoisin perustein tai jopa ilman pätevää syytä, mutta pääpiirteittäin homma toimii kyllä aika hyvin mielestäni.
Varmasti liipasinsormi on aina herkemmässä niiden kanssa jotka eniten aiheuttaa modeille harmia. Joskus se olen ollut minäkin, mutta ei se asia ainakaan valittamalla parane.
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Banni voi olla ihan oikeutettukin jos sen osaa selkeästi kertoa mistä viestistä se tuli ja perehtyy aiheeseen mitä on tapahtunut ja jakaa tasapuolisesti tuomioita. Näin tapahtuu palstoilla missä on selkeä suunnitelma ja joku osaa pukea sanoiksi mitä tapahtuu. Ei viestilla ******paskaaa*****, ****lapsettaa**** tms.

Jos on laiska eikä ole mitään motivaatiota hoitaa hommia, niin lopputulos on ihan paskaa mitä se nyt just on.

Tämä ketju on aloitettu 2016, mikä ketjussa mainittu asia on korjattu ja hoidettu kuntoon ? Ei mikään.
wannabe-eläkelainen
Ohjeistamispäällikkö
Viestit: 4532
Liittynyt: 7.5.2016 7:27

Re: Laiskaa moderointia

Viesti Kirjoittaja wannabe-eläkelainen »

Mitä väliä vaikka saisikin aiheettoman banaanin, elämä jatkuu :)
KUPONKIMIES
Vastaa Viestiin