Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Mikael1
Viestit: 2239
Liittynyt: 6.4.2021 17:02

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Mikael1 »

En tiedä tarkkaa historiankirjoitusta täällä, mutta olenhan mäkin saanut ainakin vuoden bannin, joten kunnia sille, jolle se kuuluu. Mahdollisesti mulle. Taisin olla Aasiassa kun sen sain. Käytännössä aina kun olen Aasiassa olen myös bannissa. Kerran kyllä ehdin Boracaylle saakka. Toisen kerran taisi olla niin, että itse ylläpito oli jostain asiasta yhteydessä, mutta olin kännissä Pattayalla, enkä ihan voinut vastat. Poikkeukset vahvistaa säännön.

"Mutta itse asiaan. Tuohon hoo-hetkeen. Siihen kun kaikki kulminoitui historiallisen kovaan vuoden banaaniin. Tämä oli se hetki kun Markkista tehtiin marttyyri. Klupin oma Snowden. Mies oli aikaansa edellä ja muu maailma ei ollut valmis. Oikeassahan Markki pääosin oli. Hän ei vain ollut poliittisestikorrekti ja viesti ei sopinut silloin massoille syötettyyn narratiiviin. Markki eli yhden virallisen totuuden maailmassa. "Ja Gilbert kiistää olevansa tai olleensa denialisti :?: Vastalause :!:
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

Mikael1 kirjoitti: 3.5.2022 16:25 En tiedä tarkkaa historiankirjoitusta täällä olenhan mäkin saanut ainakin vuoden bannin, joten kunnia sille, jolle se kuuluu. Mahdollisesti mulle. Taisin olla Aasiassa kun sen sain.Käytännössä aina kun olen Aasiassa olen myös bannissa. Kerran kyllä ehdin Boracaylle saakka. Toisen kerran taisi olla niin, että itse ylläpito oli jostain asiasta yhteydessä, mutta olin kännissä Pattayalla, enkä ihan voinut vastat. Poikkeukset vahvistaa säännön.
Hhmmm... :-k
Mikaell1, liittynyt 6.4.2021 :smt017 :wink:
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Mikael1
Viestit: 2239
Liittynyt: 6.4.2021 17:02

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Mikael1 »

Pommi65 kirjoitti: 3.5.2022 16:35
Mikael1 kirjoitti: 3.5.2022 16:25 En tiedä tarkkaa historiankirjoitusta täällä olenhan mäkin saanut ainakin vuoden bannin, joten kunnia sille, jolle se kuuluu. Mahdollisesti mulle. Taisin olla Aasiassa kun sen sain.Käytännössä aina kun olen Aasiassa olen myös bannissa. Kerran kyllä ehdin Boracaylle saakka. Toisen kerran taisi olla niin, että itse ylläpito oli jostain asiasta yhteydessä, mutta olin kännissä Pattayalla, enkä ihan voinut vastat. Poikkeukset vahvistaa säännön.
Hhmmm... :-k
Mikaell1, liittynyt 6.4.2021 :smt017 :wink:
No perkule, kun aiemmalle annettiin ikibanni (olin silloin Bangkokissa) ja kaikista muistakin nimimerkeistä olen unohtanut salasanat. Kun sain tuon elinikäisen olin vuoden tai kaksi pois. Yksi päivärutiini vähemmän
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

Mikael1 kirjoitti: 3.5.2022 16:37 No perkule, kun aiemmalle annettiin ikibanni (olin silloin Bangkokissa) ja kaikista muistakin nimimerkeistä olen unohtanut salasanat. Kun sain tuon elinikäisen olin vuoden tai kaksi pois
No, kaikki ei yhdellä kerralla opi/usko.
Ehkä se sitten on niin että "tuomiot" ei koske henkilöä vaan nimimerkkiä :lol:
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Mikael1
Viestit: 2239
Liittynyt: 6.4.2021 17:02

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Mikael1 »

Helposti pystyttiin elämään hyvää elämää ilman toisiamme. Klupi ja minä. Se ainakin opittiin.
Avatar
Lohi
Viestit: 5326
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Mun piti saada 3 vko bannit joskus.
No, ne sitte muuttu jostain syystä ikuiseksi porttikielloksi, kunnes eräs mode parin-kolmen vuoden jälkeen kysy, että missä mennään. Sanoin että mulla on ikubannit niin ne bannit nousi. Ei sinänsä, ihan hyvin pärjäsin ilman foorumia, pienestä alkuvieroituksesta huolimatta.
Niinpä nykyäänkään en paljo piittaa. Jos joku tyyppi alkaa liikaa vituttaa niin lataan suorat sanat ja otan bannit, vaikka sitten ikubannit, jos niikseen tulee. Periaatteitani vastaan en ala rimpuilemaan. Edelliset bannitkin tuli ihan selvin päin.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6266
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Aina pitää muistaa, että erittäin harvoin, jos koskaan, syy on banaanin saaneessa.
--tri_Hoto--
Avatar
Lohi
Viestit: 5326
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

tri_Hoto kirjoitti: 3.5.2022 18:18 Aina pitää muistaa, että erittäin harvoin, jos koskaan, syy on banaanin saaneessa.
Erittäin usein on syytä myös mulkeroissa jotka suorastaan kerjäävät ja pyrkivät tahallisella ärsyttämisellä manipuloimaan.
Viimekerrallakin olisi vastapuoli ansainnut yhtälailla.
Jostain syystä nämä mulkut, kuin ihmeen kaupalla rangaistukselta välttyvät.

Kuten sanoin.
Minä lähes aina tiedän saavani bannit.
Alussa niitä kyllä tuli ihme syistä ja aivan puuntakaa kun joku homofobinen mode sai sätkyn. En tiedä kuka.

Mutta ei tämä ole minun foorumini enkä minä määrittele sääntöjä joten tähän on tyytyminen.
Itämaan tietäjä
Viestit: 775
Liittynyt: 23.4.2021 20:31

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Itämaan tietäjä »

tri_Hoto kirjoitti: 3.5.2022 18:18 Aina pitää muistaa, että erittäin harvoin, jos koskaan, syy on banaanin saaneessa.
Mutta sehän onkin jonkin toisen ketjun aihe, tässä topikissahan käsitellään ihmeellistä moderointia.
Avatar
Pommi65
still alive´n´kicking
Viestit: 25490
Liittynyt: 4.12.2006 19:25
Paikkakunta: Töölönmaa

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Pommi65 »

Lohi kirjoitti: 3.5.2022 18:32 Erittäin usein on syytä myös mulkeroissa jotka suorastaan kerjäävät ja pyrkivät tahallisella ärsyttämisellä manipuloimaan.
Ei helv.... #-o
Jos aikuinen ihminen sen manipulin nielee nahkoineen karvoineen, niin kyllä se syyllinen löytyy ihan peiliin kurkkaamalla. :smt045
"Ei pidä provosoitua vaikka provosoidaan"
Vanha juttu mutta aina validi :smt023
-tee ekoteko,älä lisäänny-
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8288
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Lohi kirjoitti: 3.5.2022 17:06 Sanoin että mulla on ikubannit niin ne bannit nousi.
Eli mitä?
klupin talidomi
Avatar
Lohi
Viestit: 5326
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

jimmy kirjoitti: 3.5.2022 20:29
Lohi kirjoitti: 3.5.2022 17:06 Sanoin että mulla on ikubannit niin ne bannit nousi.
Eli mitä?
Ihan niinku sanoin.
Etkö ymmärrä suomea.
Avatar
Lohi
Viestit: 5326
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Pommi65 kirjoitti: 3.5.2022 19:08
Lohi kirjoitti: 3.5.2022 18:32 Erittäin usein on syytä myös mulkeroissa jotka suorastaan kerjäävät ja pyrkivät tahallisella ärsyttämisellä manipuloimaan.
Ei helv.... #-o
Jos aikuinen ihminen sen manipulin nielee nahkoineen karvoineen, niin kyllä se syyllinen löytyy ihan peiliin kurkkaamalla. :smt045
"Ei pidä provosoitua vaikka provosoidaan"
Vanha juttu mutta aina validi :smt023
Ehdotan banneja sinulle.
Avatar
Lohi
Viestit: 5326
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Pommi65 kirjoitti: 3.5.2022 19:08
Lohi kirjoitti: 3.5.2022 18:32 Erittäin usein on syytä myös mulkeroissa jotka suorastaan kerjäävät ja pyrkivät tahallisella ärsyttämisellä manipuloimaan.
Ei helv.... #-o
Jos aikuinen ihminen sen manipulin nielee nahkoineen karvoineen, niin kyllä se syyllinen löytyy ihan peiliin kurkkaamalla. :smt045
"Ei pidä provosoitua vaikka provosoidaan"
Vanha juttu mutta aina validi :smt023
Joo, mä en ainakaan käy syömässä aluminkattiloissa tehtyä ruokaa ravintolassa, kun jokaikinen viesti on puhdasta kenkkuilua, lähes kaikille kirjoittajille.
Avatar
Lohi
Viestit: 5326
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Laitetaas hieman yleisellä tasolla.
Alkuvaiheessa oli niin että moderointia kai hoiti useempikin. Nykyisin vaikutelma että se on etupäässä Hoton vastuulla.
Hoto taisi aikaisemmin saada paljon kuraa niskaan myös muiden modejen toimista, eikä vasikoinut näitä. Muut taas antoi mielellään Hoton kantaa vastuun ja konfliktit.
Ja kyllähän Hoto kantoi ja kantaa.
Hoto ei pelkää konflikteja ja tykkää olla esillä.

Sitä en tiedä onko jotain keskinäistä työnjakoa sovittu.
Avatar
jimmy
Klupin nopein
Viestit: 8288
Liittynyt: 28.5.2005 20:53
Paikkakunta: Kokkola

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja jimmy »

Lohi kirjoitti: 4.5.2022 5:37
jimmy kirjoitti: 3.5.2022 20:29
Lohi kirjoitti: 3.5.2022 17:06 Sanoin että mulla on ikubannit niin ne bannit nousi.
Eli mitä?
Ihan niinku sanoin.
Etkö ymmärrä suomea.
Minne ne nousi?
klupin talidomi
Avatar
Lohi
Viestit: 5326
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

****Kirjoittaja haluaa kovasti lomailemaan mutta ei päästetä ihan vielä.****
rainman
Viestit: 1436
Liittynyt: 17.11.2021 18:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja rainman »

Nyt ob ollut erittöin hyvää moderointia hoton puolelta, Itsetkiin voinlopettaa tuon yliääräisen perseilynm kun siitö on vaan harmia.
tipsu
Swedish dynamite
Viestit: 6926
Liittynyt: 29.1.2004 12:49
Paikkakunta: Stockholm City

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tipsu »

rainman kirjoitti: 22.6.2022 0:31 Nyt ob ollut erittöin hyvää moderointia hoton puolelta, Itsetkiin voinlopettaa tuon yliääräisen perseilynm kun siitö on vaan harmia.
Olen täysin samaa mieltä. Hoto on saattanut ehkä löytää jyvän hyvään elämään, eikä enää ole niin tarkka..
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
60 kerta on 8.12-27.12 2022
borde
Myyntitykki
Viestit: 4882
Liittynyt: 19.12.2003 10:34
Paikkakunta: Vihti

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja borde »

Miksi ILE ketju piti lukita ?? Tuolla herkkyys asteella puolet klupin osioista olisi lukitettu :(
Ei mitään kukaan Ilestä sanonut/ei politiikkaa jne--ei ymmärrä (noh Hoton vastaus tiedetään:ei sinun tarvitsekaan ymmärtää :D )
Aina mielessä !!
Boston57
Viestit: 2048
Liittynyt: 11.3.2021 11:44

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Boston57 »

Ymmärrän oikein hyvin miksi lukotettiin.
Mackmyra
Viestit: 4269
Liittynyt: 6.9.2021 22:22

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Mackmyra »

Paikkaa helppo mollata kun pitäjä ei pysty antamaan omaa vastinettaan väittämille.
Ehkä olisi saanut pysyä auki mutta hieman siistitty typeriä kirjoituksia
Elämää kuuluu elää, ei suorittaa
Avatar
rampas
Mr. Two Shots
Viestit: 16471
Liittynyt: 5.9.2010 20:20
Paikkakunta: Stadi

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja rampas »

Mackmyra kirjoitti: 1.12.2022 12:26 Paikkaa helppo mollata kun pitäjä ei pysty antamaan omaa vastinettaan väittämille.
Ehkä olisi saanut pysyä auki mutta hieman siistitty typeriä kirjoituksia
Tämähän on keskustelupalsta ja siinä ketjussa keskusteltiin siitä kyseisestä baarista, tänne ihmiset voivat vaan ilmaista omia mielipiteitään kyseisestä paikasta.

Jotkut tykkää ja jotkut ei, ei se kuitenkaan niin mene että jostain paikasta voi olla vain positiivista kommenttia.

Aika moni mielipide vaan tuntui olevan saman suuntainen joten tuskin ihan tuulesta temmattua. Miten omistajan puolustelu vaikuttaisi jonkun omaan kokemukseen jostain baarista?
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
Avatar
Plexi
Viestit: 12317
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Mackmyra kirjoitti: 1.12.2022 12:26 Paikkaa helppo mollata kun pitäjä ei pysty antamaan omaa vastinettaan väittämille.
Mitäs sekoilet nyt?

MIkä estää antamasta vastinetta jos on tärkeää korjata mitä paikasta klupilla joku esittää mielipiteenään?

Vai onko tässäkin asiassa vain yksi totuus olemassa?
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6266
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Nyt on muuten niin, että moderointi muuttuu vielä ihmeellisemmäksi.

Just tuli sellainen joulumieli, että turhasta lässytyksestä pamahtaa viikko.

Eli nyt ei kannata jatkossa kysellä mitään toisista kirjoittajista, ei sekavuudesta, ei lääkkeistä, ei varallisuudesta eikä oikein mistään muustakaan, jonka edes kaukaisesti tulkitsen provoiluksi tai vittuiluksi.

Plexi luultavasti lähtee ensimmäisenä.

Teitä on nyt taas kerran varoitettu mutta tiedän, että se ei mene perille.

Kokeilkaa, missä tahansa ketjussa.
--tri_Hoto--
Vastaa Viestiin