Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Melrose
Viestit: 895
Liittynyt: 12.3.2020 0:09

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Melrose »

Sori kirjoitus virheet. Pankin äijä ikinä :smt006
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Melrose kiinnitti huomiota:
Oletko hoto ikinä ajatellut käydä pääsi tutkittamista? Jotenkin tuntuu että ketjujen lukottaminen tai bannien jakaminen ei ole täysin notmaalia käyttäytymistä. Itsellänikin on varmasti korvien välissä vikaa ja luultavasti erittäin paljon kun tarkemmin ajattelee.
Perhana, eipä ole tullut mieleen viime aikoina. Tutkin asiaa ja huomasin, että olet ihan oikeassa. Esimerkiksi sinä et ole bannannut ketään saati lukottanut mitään ketjua. Eli olen toiminut täysin poikkeavasti kuin suurin osa kirjoittajista. Olipa hyvä, että kiinnitit asiaan huomiota. Nyt pitää oikein miettiä, mistä tämä epänormaalius johtuu.

Voi hyvinkin olla, että pyydän lapsenlastani tutkimaan pääni.
--tri_Hoto--
Avatar
Melrose
Viestit: 895
Liittynyt: 12.3.2020 0:09

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Melrose »

Tosissaan täällä keskustelupalstalla, missä oikeastaan voi puhua asioista kuin asioista, niin hoto on se helppo keskustelukumppani. Välillä varmasti vähän vähemmän aktiivisempi koska vuosien kertymää on. Ei sitä jaksa samaan tahtiin kuin alkuaikoina. hotolle kun vittuilee niin sieltä tulee pikkuisen parempi kuittaus takaisin. Tätä en tietenkään tee pahoittanekseni kenenkään mieltä vaan saadakseni tuon karhun herielle. :smt006
Avatar
Melrose
Viestit: 895
Liittynyt: 12.3.2020 0:09

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Melrose »

Se että keskustelupalstan idea on luultavasti keskustelu eikä banaani, niin mennään oikeilla linjoilla. Nyt omasta mielestäni olen aavistellut että keskustleijat ovat asian käsittäneet. Itse vielä vittuilen, mutta voin palta ruotuun.
Loikkari

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Loikkari »

Nyt täytyy kyllä sanoa, että hotolla on mopo karannut käsistä pahanlaisesti. Tarkoitan tuota minä minä ja muut kirjoittajat ketjua. Okey tiedostan siis, että Tipsu on itse omalla kirjoittelullaan aiheuttanut aika usein itseensä kohdistuvan vittuilun ja tuossa ketjussa on lupa annettu siihen vittuiluun ihan omasta takaa, osallistumalla siihen ketjuun on itse alistanut itsensä siihen.

Mutta eikö muiden mielestä olla jo ylitetty kohtuuden rajat ja reippaasti, molemmilla puolilla? Vaikka Tipsu on ilmoittautunut ketjuun ja muutenkin on "häiriköinyt" palstaa niin koko jengi kohdistaa angstinsa tipsuun. Itsellä tulee kyllä mieleen edellä mainitsemistani asioista huolimatta, että jengi purkaa nyt patoutunutta koulukiusaajaansa sisältään ulos oikein urakalla ja käyttäytyy kuin pahnaiset pikkugansterit hyökkäämällä yhden kimppuun. MIelestäni mennään hyvä maun yli, luvasta huolimatta. Ilmeisesti se on niin kuten M Alatalo lauloi, koskaan ei mene niin huonosti etteikö jollain voisi mennä vielä huonommin. Minä ainakin häpeäisin vaikka luvalla saisinkin loukata.

Ne jotka alkaa urputtaan jotain veljeydestä, meidän suhteesta, homoudesta jne voi työntää ne mielipiteensä syvälle sinne minne aurinko ei paista. Asun kyllä Ruotsissa ja tavannutkin Tipsun muutaman kerran.
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Taitaa olla kyllä niin että jos vittuilee ja provoilee kaikille niin kyllä kaikki vittuilevat myös takaisin.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Loikkari

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Loikkari »

MauKhang kirjoitti: 24.10.2021 10:25 Taitaa olla kyllä niin että jos vittuilee ja provoilee kaikille niin kyllä kaikki vittuilevat myös takaisin.
Tämän huomioin ennen kirjoittamistani, ja mielestäni julkitoin sen tuossa postauksessani selvästi.( MIelestäni mennään hyvä maun yli, luvasta huolimatta.)
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Minä vähän epäilen että Tipsua ei paljoa kiinnosta mitä joku klupilainen on hänestä mieltä. Klupi, sen kirjoittajat tai kirjoitukset ei normaalin ihmisen elämään vaikuta.
Avatar
KooBee
Retired Person
Viestit: 3843
Liittynyt: 20.12.2003 17:38
Paikkakunta: Käpylä

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja KooBee »

Jos Tipsu myöntäisi olevansa väärässä ton päivämäärän (17.10) suhteen tai rehellisesti myöntäisi 'pupu meni pöksyyn' tai menisi paikalle 27.10 niin se olisi miehen teko.Loppuis toi 'koulukiusaaminen' tästä aiheesta.Vois jopa saada aploodit sekä hatun noston.
Todennäköisesti wishful thinking ja meno jatkuu entisellään.
Let's play rock'n roll
tipsu
Swedish dynamite
Viestit: 6926
Liittynyt: 29.1.2004 12:49
Paikkakunta: Stockholm City

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tipsu »

Ihan muistutuksena että Iso T on on aikaisemmin osallistunut hyvin suureen lehdistön rappaukseen, jota miljoonat ihmiset seurasivat usean viikon ajan :D Tästä olen täälläkin aikaisemmin maininnut. Lyötiin aamu TV:ssä mikrofonia suun eteen kun tulin kämpiltä ulos aikaisin aamulla.Muijalle jouduin sanomaan että älä avaa ovea kun lehdistö soitteli ovikelloa ja tietenkin lankapuhelimesta töpseli pois seinästä. Fiksusti ja varsinkin järkevästi hoidin senkin keissin. TV 4:n vuokraamat helikopterit kuvasivat kurssipaikkaamme ja halusivat jatkuvasti kommentteja, itse hoidin taktisesti viestittelyn teksti TV:n välityksellä. Aika monta kertaa elämäni aikana saanut sen suurimman uutisen ihan näkyviin :D

Ei siis muutaman kymmenen henkilön pikkuvittuilut oikein osu wanhaan, tämä jäbä kun osaa käsitellä vähän suurempiakin hommia. Harva meistä on rautaa, minä olen sekä älyllisesti sekä fyysisesti :D
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
60 kerta on 8.12-27.12 2022
tipsu
Swedish dynamite
Viestit: 6926
Liittynyt: 29.1.2004 12:49
Paikkakunta: Stockholm City

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tipsu »

Plexi kirjoitti: 24.10.2021 10:49 Minä vähän epäilen että Tipsua ei paljoa kiinnosta mitä joku klupilainen on hänestä mieltä. Klupi, sen kirjoittajat tai kirjoitukset ei normaalin ihmisen elämään vaikuta.
Juuri näin Plexi, lähinnä hymyilyttää tuulipuku-/polvihousu kansan huono itsetunto :D
01 kerta oli 23.12 1991-13.1 1992
..
60 kerta on 8.12-27.12 2022
iivana
Vapaaherra
Viestit: 4065
Liittynyt: 26.6.2004 11:55
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja iivana »

Loikkari kirjoitti: 24.10.2021 10:10 Nyt täytyy kyllä sanoa, että hotolla on mopo karannut käsistä pahanlaisesti. Tarkoitan tuota minä minä ja muut kirjoittajat ketjua. Okey tiedostan siis, että Tipsu on itse omalla kirjoittelullaan aiheuttanut aika usein itseensä kohdistuvan vittuilun ja tuossa ketjussa on lupa annettu siihen vittuiluun ihan omasta takaa, osallistumalla siihen ketjuun on itse alistanut itsensä siihen.

Mutta eikö muiden mielestä olla jo ylitetty kohtuuden rajat ja reippaasti, molemmilla puolilla? Vaikka Tipsu on ilmoittautunut ketjuun ja muutenkin on "häiriköinyt" palstaa niin koko jengi kohdistaa angstinsa tipsuun. Itsellä tulee kyllä mieleen edellä mainitsemistani asioista huolimatta, että jengi purkaa nyt patoutunutta koulukiusaajaansa sisältään ulos oikein urakalla ja käyttäytyy kuin pahnaiset pikkugansterit hyökkäämällä yhden kimppuun. MIelestäni mennään hyvä maun yli, luvasta huolimatta. Ilmeisesti se on niin kuten M Alatalo lauloi, koskaan ei mene niin huonosti etteikö jollain voisi mennä vielä huonommin. Minä ainakin häpeäisin vaikka luvalla saisinkin loukata.

Ne jotka alkaa urputtaan jotain veljeydestä, meidän suhteesta, homoudesta jne voi työntää ne mielipiteensä syvälle sinne minne aurinko ei paista. Asun kyllä Ruotsissa ja tavannutkin Tipsun muutaman kerran.
Solidaarisuus ei oikein ole muodissa, olen huomannut.
Iivana

"Instead of wondering when your next vacation is, set up a life you don't need to escape from."
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Tipsua pitää kyllä onnitella miten hyvin on päässyt ihon alle monelle klupilaiselle.
Avatar
rampas
Mr. Two Shots
Viestit: 16418
Liittynyt: 5.9.2010 20:20
Paikkakunta: Stadi

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja rampas »

Plexi kirjoitti: 24.10.2021 11:11 Tipsua pitää kyllä onnitella miten hyvin on päässyt ihon alle monelle klupilaiselle.
Ei ole mihinkään päässyt kun hänellehän nauretaan miten pelle jätkä :D Olisi nyt edes hiukan sanojensa mittainen mutta kun ei yhtään.
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
iivana
Vapaaherra
Viestit: 4065
Liittynyt: 26.6.2004 11:55
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja iivana »

Plexi kirjoitti: 24.10.2021 11:11 Tipsua pitää kyllä onnitella miten hyvin on päässyt ihon alle monelle klupilaiselle.
Ukko on varmasti hyvillään ja hykertelee Ruotsin residenssissään, että miten helppoa meitä on kuljettaa.

Joku viisas on joskus sanonut, että älä provosoidu, jos provosoidaan.
Iivana

"Instead of wondering when your next vacation is, set up a life you don't need to escape from."
Avatar
Plexi
Viestit: 12233
Liittynyt: 6.11.2016 15:49

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Plexi »

Silloin kun ärsyttää muita ja jotkut kihisee oikein kiukkua, on onnistunut monessa asiassa.

Sitten se että millainen reppana on, että jonkun nettipalstan kirjoittelun ottaa tosissaan ja saa päässään kiukun päälle jotain kohtaan, on jo toinen asia. Sille kannattaa tehdä jotain, kaikki ei ole kunnossa.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Jospa pidettäisiin nämä kenkkuilut siellä asianomaisessa ketjussa. Siellä, mihin ihan kaikki eivät ole uskaltautuneet.
Sitähän ketjua ei muuten ole pakko lukea, jos kielenkäyttö harmittaa tai aiheuttaa ahdistusta.
--tri_Hoto--
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

****Turhaa provoilua.***
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

****Turhaa provoilua.***

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Olin aika armollinen kahdelle vanhalle herralle. Annoin vain päivän banaanin.

Mutta jos nyt jatkossa he haluavat kaivaa verta nenästään, niin voinhan minä niitä pidentää.
--tri_Hoto--
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

tri_Hoto kirjoitti: 8.11.2021 16:45 Olin aika armollinen kahdelle vanhalle herralle. Annoin vain päivän banaanin.

Mutta jos nyt jatkossa he haluavat kaivaa verta nenästään, niin voinhan minä niitä pidentää.
Ei me nyt niin vanhoja olla.
Ite taidat olla vanhempi.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Lohi väitti:
Ei me nyt niin vanhoja olla.
Ite taidat olla vanhempi.
Minulla on aika vahva käsitys toisen vanhan herran iästä. Lohen iästä minulla on vain kirjoituksiin perustuvia arvailuja. Niiden perusteella arvioin, että sitä ollaan jo ehtoopuolella ja niskavillassa, mikäli sitä ei olisi ajeltu kaljuksi, on jo viimeinen väri. Itse taas olen nuori ja viriili. Siksi ystävällinen ilmaisu "vanhat herrat" näinkin nuorelta on kohteliaisuus.
--tri_Hoto--
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

tri_Hoto kirjoitti: 22.11.2021 18:20 Lohi väitti:
Ei me nyt niin vanhoja olla.
Ite taidat olla vanhempi.
Minulla on aika vahva käsitys toisen vanhan herran iästä. Lohen iästä minulla on vain kirjoituksiin perustuvia arvailuja. Niiden perusteella arvioin, että sitä ollaan jo ehtoopuolella ja niskavillassa, mikäli sitä ei olisi ajeltu kaljuksi, on jo viimeinen väri. Itse taas olen nuori ja viriili. Siksi ystävällinen ilmaisu "vanhat herrat" näinkin nuorelta on kohteliaisuus.
56 minä olen.
13 yhden käden punnerrusta ja 10 pistoolikyykkyä 20 kg levypainolla käsisissä viimeaikoina.
En tunne itseäni vanhaksi.
Oletan jostain syystä että olet minua vanhempi.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Lohi kertoi:
56 minä olen.
13 yhden käden punnerrusta ja 10 pistoolikyykkyä 20 kg levypainolla käsisissä viimeaikoina.
En tunne itseäni vanhaksi.
Oletan jostain syystä että olet minua vanhempi.
Arvelin oikein, olet huomattavasti minua vanhempi.
Yhden käden punnerruksia en harrasta, koska katson, että mikäli on tarve treenata, niin se pitää suorittaa siten, että kehitys on tasapainoista.
Pistoolia käytin viimeksi ampuradalla, molemmilla käsillä, en ollut kyykyssä.
--tri_Hoto--
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

tri_Hoto kirjoitti: 22.11.2021 18:41 Lohi kertoi:
56 minä olen.
13 yhden käden punnerrusta ja 10 pistoolikyykkyä 20 kg levypainolla käsisissä viimeaikoina.
En tunne itseäni vanhaksi.
Oletan jostain syystä että olet minua vanhempi.
Arvelin oikein, olet huomattavasti minua vanhempi.
Yhden käden punnerruksia en harrasta, koska katson, että mikäli on tarve treenata, niin se pitää suorittaa siten, että kehitys on tasapainoista.
Pistoolia käytin viimeksi ampuradalla, molemmilla käsillä, en ollut kyykyssä.
Epäilen että narraat.
Vastaa Viestiin