Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Mikael1
Viestit: 2239
Liittynyt: 6.4.2021 17:02

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Mikael1 »

Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:26
tukataa kirjoitti: 16.7.2021 16:23 Aina voit keskustella omastasi...
Kyllä, mutta jos kiikuttaa muijiansa tarkoituksellisesti keskusteluun kuvien kera, niin silloin ilmeisesti kirjoittaja pyrkii herättelemään keskustelua niistä naisista.
Käsitin toisin. Mutta jos joku kirjoittaa edes hiukan kiinnostavaa omasta elämästä hyeenat on kimpussa. Olisiko syy, ettei monet kirjoita.

Ainakin mua kiinnostaa miten tarina etenee. Ilman irvailua kävi kun kävi. Ehkä siksikin kun oma akka on filippiino
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Mikael1 kirjoitti: 16.7.2021 16:33
Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:26
tukataa kirjoitti: 16.7.2021 16:23 Aina voit keskustella omastasi...
Kyllä, mutta jos kiikuttaa muijiansa tarkoituksellisesti keskusteluun kuvien kera, niin silloin ilmeisesti kirjoittaja pyrkii herättelemään keskustelua niistä naisista.
Käsitin toisin. Mutta jos joku kirjoittaa edes hiukan kiinnostavaa omasta elämästä hyeenat on kimpussa. Olisiko syy, ettei monet kirjoita.

Ainakin mua kiinnostaa miten tarina etenee. Ilman irvailua kävi kun kävi. Ehkä siksikin kun oma akka on filippiino
Johan se nainen itsekin osallistui keskusteluun ja näytteli keskisormea. Trolli tietysti kirjoittaa niinkuin tollin täytyy.
Asian olis voinut tuoda esille toisinkin.
Ehkä mä saan tästäki bannit, mutta sen on sitte voi, voi.
Joni-70
Viestit: 524
Liittynyt: 19.1.2005 16:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Joni-70 »

Joo, mua myös kiinnostaa tukataan filipina kuvio, itsellä vastaava kuvio menossa. Ei tänne moni viitsi kirjoittaa kuvien kera kun paskaa tulee niskaan.
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Mikael1 kirjoitti: 16.7.2021 16:33
Ainakin mua kiinnostaa miten tarina etenee. Ilman irvailua kävi kun kävi. Ehkä siksikin kun oma akka on filippiino
Kaikki on mahdollista.
Naimisiin ja lapsia, näitä on tietysti hyvä spekuloida etukäteen palstalla ja soraäänille bannia.
Mikael1
Viestit: 2239
Liittynyt: 6.4.2021 17:02

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Mikael1 »

Olisko näyttänyt ihan syystä kun sille käännettiin paremmintietäjien kommentit. Varmaan pitää kysyä vaikka ketjun kirjoittajalta, kokiko loukkaavaksi jos spekuloin sillä mikä itselle oli iso asia ikäeroa mietittäessä.
Viimeksi muokannut Mikael1, 16.7.2021 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Joni-70 kirjoitti: 16.7.2021 16:41 Joo, mua myös kiinnostaa tukataan filipina kuvio, itsellä vastaava kuvio menossa. Ei tänne moni viitsi kirjoittaa kuvien kera kun paskaa tulee niskaan.
Meinaatko että sullakin on etärakkaus filsuilla?
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:26 Kyllä, mutta jos kiikuttaa muijiansa tarkoituksellisesti keskusteluun kuvien kera, niin silloin ilmeisesti kirjoittaja pyrkii herättelemään keskustelua niistä naisista.
En ole pyytänyt keskustelemaan tai herättämään keskustelua joistain "niistä" naisista. Ilmeisesti tätä on joidenkin vaikea ymmärtää kun meni huoritteluksi ja pelkäksi pään aukomiseksi ja banneja otettiin viikosta kuukauteen,

Taitaa ottaa koville kun edelleen jankutat samaa asiaa.
Joni-70
Viestit: 524
Liittynyt: 19.1.2005 16:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Joni-70 »

Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:43
Joni-70 kirjoitti: 16.7.2021 16:41 Joo, mua myös kiinnostaa tukataan filipina kuvio, itsellä vastaava kuvio menossa. Ei tänne moni viitsi kirjoittaa kuvien kera kun paskaa tulee niskaan.
Meinaatko että sullakin on etärakkaus filsuilla?
No miten sen etärakkauden nyt ottaa, varmaan myös sinä olet ollut erossa thaimaalaisesta puolisostasi ennen naimisiin menoa.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:39 Johan se nainen itsekin osallistui keskusteluun ja näytteli keskisormea. Trolli tietysti kirjoittaa niinkuin tollin täytyy.
Tuossa vaiheessa jo koko keskustely oli mennyt asiattomuuksiin ja sinulle ei tainnut kukaan näyttää keskisormea (vaikka sitä erikseen pyysitkin), vaan plexille jonka tunnen ihan oikeasta elämästä,
Viimeksi muokannut tukataa, 16.7.2021 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Minä en sinun naisiasi huoritellut.
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

tukataa kirjoitti: 16.7.2021 16:47
Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:39 Johan se nainen itsekin osallistui keskusteluun ja näytteli keskisormea. Trolli tietysti kirjoittaa niinkuin tollin täytyy.
Tuossa vaiheessa jo koko keskustely oli mennyt asiattomuuksiin ja sinulle ei tainnut kukaan näyttää keskisormea, vaan plexille jonka tunnen ihan oikeasta elämästä,
Niin, minä kirjoittelin mielestäni asiallisesti ja kerroin miltä asia minusta näyttää.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Sait nyt kumminkin bannin ja ohjeen ettet kirjoittele muiden naisista. Se varmasti koskee myös muiden naisia kuin minun.
Ehkä joku muu nyt uskaltaa jossain vaiheessa kertoa omista kokemuksistaan kun nää sedät on hiljennetty.
Mikael1
Viestit: 2239
Liittynyt: 6.4.2021 17:02

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Mikael1 »

Muistaakseni spekuloit täysin asiattomasti T:n aiemmasta liitosta lisäksi vielä kommentoit hävyttömästi suunnilleen näin ”toivottavasti pidät edes tyttärestäsi huolta”. Jos näet tuon asialliseksi, sitten näet
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Joni-70 kirjoitti: 16.7.2021 16:47
Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:43
Joni-70 kirjoitti: 16.7.2021 16:41 Joo, mua myös kiinnostaa tukataan filipina kuvio, itsellä vastaava kuvio menossa. Ei tänne moni viitsi kirjoittaa kuvien kera kun paskaa tulee niskaan.
Meinaatko että sullakin on etärakkaus filsuilla?
No miten sen etärakkauden nyt ottaa, varmaan myös sinä olet ollut erossa thaimaalaisesta puolisostasi ennen naimisiin menoa.
Minä olen taikamaan vakiasukki ja asunut täällä kaikkiaan parikymmentä vuotta. En ole tavannut vaimoani netin kautta enkä elänyt etäsuhteessa.

Mutta toki ajat muuttuu ja tuo on nykyään varteenotettava vaihtoehto. Mutta en paljoa rakentelis pelkän nettiseukkaamisen kautta jos fyysistä yhdessäoloa ei ole ollut.
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

Mikael1 kirjoitti: 16.7.2021 16:55 Muistaakseni spekuloit täysin asiattomasti T:n aiemmasta liitosta lisäksi vielä kommentoit hävyttömästi suunnilleen näin ”toivottavasti pidät edes tyttärestäsi huolta”. Jos näet tuon asialliseksi, sitten näet
Eipä tainut olla "edes" sanaa.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21486
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Lohi kirjoitti: 16.7.2021 16:59 Mutta en paljoa rakentelis pelkän nettiseukkaamisen kautta jos fyysistä yhdessäoloa ei ole ollut.
Ei kukaan olekkaan muualla kuin omassa päässäsi.
Se ei silti poista sitä mahdollisuutta että voi tavata ja tutustua netissä sen minkä pystyy.
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

No niin, lätkäisen teille kaikille kolmelle bannikuninkaalle kuukauden, jos jatkatte vielä tässä ketjussa tuota turhaa sepeämistä. Katsokaa otsikkoa, ja kirjoittajaa siitä, jos mieli tekee. Omat ja muiden vaimot kannattaa jättää nyt rauhaan.
--tri_Hoto--
Joni-70
Viestit: 524
Liittynyt: 19.1.2005 16:03

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Joni-70 »

***Tämäkään kirjoittaja ei pysynyt aiheessa.***
Avatar
Lohi
Viestit: 5319
Liittynyt: 28.3.2017 8:06

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Lohi »

tukataa kirjoitti: 16.7.2021 16:55 Sait nyt kumminkin bannin ja ohjeen ettet kirjoittele muiden naisista. Se varmasti koskee myös muiden naisia kuin minun.
Ehkä joku muu nyt uskaltaa jossain vaiheessa kertoa omista kokemuksistaan kun nää sedät on hiljennetty.
Minulla nyt on tapana sanoa rehellinen mielipiteeni asioista jos asioita esitellään. En jaksa olla sweet mouth ja mielistellä.
Toki pyrin myös kannustamaan jos on aihetta tai tarvetta, mutta jos homma näyttää minusta uhkakuvilta niin tuon sen esille, asiassa kuin asiassa. Eikä naisasiat ole mikään poikkeus.

Mutta tuliko sinulle tylsää kun setämiehet sai bannit?
Taisi vähän tulla.

Tiedätkö muuten miksi jatkan, koska en itseasissa juuri välitä tuleeko bannit vai ei. Tulin nimittäin varsin hyvin toimeen muutaman vuoden tässä välissä ilman tätä palstaa.
Avatar
Gilbert11
Viestit: 1840
Liittynyt: 29.12.2018 17:00
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Gilbert11 »

Harmikseni huomasin että covid-keskustelu on lukotettu maanantaihin asti.
Samaa pöhinää siellä on ollut kuin viimeiset puolitoista vuotta. Onhan se nähty että osa porukasta vaeltaa psykoosin rajamailla. Poikkeavat mielipiteet tulkitaan ajatusrikoksiksi ja meno äityy tasaisesti apinoinniksi. Varmaan raskasta moderoitavaa, mutta ainakin itselle viihdyttävää. Jos tätä ei haluta, niin miksi aihe ei mene bännättyjen listalle kuten maahanmuutto tms? Kuitenkin monelle aihe on samalla tavalla herkkä ja tunteisiin vetoava, eikä asiallinen keskustelu pitkässä juoksussa ole mahdollista tällä kokoonpanolla. Onhan se jo nähty.

Itsekin sain sieltä kaksviikkoa, kun mielipiteeni meni toisella kirjoittajalla tunteisiin. Ilmeisesti lopullinen syy banaaniin oli se, että hieman humoristisesti kysyin onko tämä kirjoittaja humalassa? Sinäänsä ihan perusteltu kysymys, koska oli lauantai, täällä on pääasiassa ainakin juttujen perusteella aika viinaan menevää porukkaa ja ne jutut lähti vähän laukalle. Mun mielestä siis typerä tuomio ja oikaisuvaatimus toimitetaan aikanaan pattiksen eniten konkursseja tehneiden baarinpyörittäjien komitealle.

Mutta mahtavaa olla taas täällä. Pois oikeasta elämästä. Klupilla F5:sta rämpyttämässä :lol:
Avatar
Raymonds Bar
Ravintolamoguli
Viestit: 10816
Liittynyt: 19.12.2003 18:58
Paikkakunta: RAYMOND'S (open soon...)

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Raymonds Bar »

Ketä kuuluu ko. Komiteaan?
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)

+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
Avatar
Gilbert11
Viestit: 1840
Liittynyt: 29.12.2018 17:00
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Gilbert11 »

Raymonds Bar kirjoitti: 8.8.2021 0:28 Ketä kuuluu ko. Komiteaan?
En tarkemmin tiedä. Kuulemma kourallinen vanhojen juoppojen haamuja, joita VT-kutosen pihamaalta on kaavittu kasaan ja nyt kokousta pidetään buakhaolla. Aina siellä mistä halvin tarjousbisse irtoaa.
Koitan ensiks laittaa mailia aiheesta osoitteeseen pimpinainteasy@kerava.fi ja soitella aiheesta Saurin yölinjaan.
Avatar
Raymonds Bar
Ravintolamoguli
Viestit: 10816
Liittynyt: 19.12.2003 18:58
Paikkakunta: RAYMOND'S (open soon...)

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Raymonds Bar »

En tiedä yhiään mestaa Pattayalla jossa myydään tarjousbisseä...
EVP - PATTAYAN VANHIN "RAYMOND'S BAARI"
- jo vuodesta 1991 (2534) - 2020 (2563)

+668 6110 3066, ismokj@gmail.com
Avatar
tri_Hoto
Disinformaatikko
Viestit: 6245
Liittynyt: 15.12.2003 11:08
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tri_Hoto »

Ei näköjään tehonnu parin viikon banni natukseen ja Gilberttiin. Olen nyt itse lomalla ja moderointi ei välttämättä nyt kiinnosta niin paljoa. Helpoimman kautta siis ja pojat kuukaudeksi jäähylle.

Saman teen jatkossa kyllä mielelläni muillekin sepeäjille. Onneksi niitä nyt ei ole kovin montaa.

Ikään kuin vihjeenä siis, nyt moderointi vasta ihmeemmistä onkin, joten kannattaa olla tarkkana, kun kirjoittelee muista kirjoittajista.
--tri_Hoto--
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Ihmeellistä moderointia (jaettu)

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Pitäisi olla joku lista mistä voisi katsoa että mistä aiheesta ei saa kirjoittaa. Nuo kiellot kun tahtoo unohtuvan :D Lopulta täällä saa kirjoittaa vain snookerista ja ehkä puutarhaviljelystä ja iki-ihanista Kanarian lomista jolleivat nekin lipsu poliittisiksi. 8) tai muuten sivua kaikkia kiellettyjä aiheita.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Vastaa Viestiin